knight-k
Legacy Member
Dillyracer zei:Allé, komaan, de hele jeugd is om zeep. Zeg het anders nog eens Myst!Q.
Niet iedereen is zo, uw voorbeeld van uw gsm is simpel, vroeger kosten die dingen meer geld dan een normaal gezin kon veroorloven, nu smijten ze ermee naar uw hoofd.
Ik ben uw veralgemeningen kotsbeu en dat hangt mijn strot uit. Ge hebt zelf een vriendin van +- 15 jaar.
:doh: Dus Mystic eigenlijk is je vriendin dan ook zoeen breezah sletje???
Ah ja want gij scheert heel de jeugd over dezelfde kam.
(no offence btw vind het gewoon raar)


ge zijt da direct vergeten