Archief - Misbruik vals webprofiel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

knight-k

Legacy Member
Dillyracer zei:
Allé, komaan, de hele jeugd is om zeep. Zeg het anders nog eens Myst!Q.

Niet iedereen is zo, uw voorbeeld van uw gsm is simpel, vroeger kosten die dingen meer geld dan een normaal gezin kon veroorloven, nu smijten ze ermee naar uw hoofd.

Ik ben uw veralgemeningen kotsbeu en dat hangt mijn strot uit. Ge hebt zelf een vriendin van +- 15 jaar.
:rofl: :doh:

Dus Mystic eigenlijk is je vriendin dan ook zoeen breezah sletje???
Ah ja want gij scheert heel de jeugd over dezelfde kam.

(no offence btw vind het gewoon raar)

Myst!Q

Legacy Member
knight-k zei:
:rofl: :doh:

Dus Mystic eigenlijk is je vriendin dan ook zoeen breezah sletje???
Ah ja want gij scheert heel de jeugd over dezelfde kam.

Nog ene die nie kan lezen .. Man toch .. Keer nu eens naar de 2de pagina met 50 posts terug en kom dan terug want ge slaagt hier de bal weer volledig mis .. :ironic:
Begrijpend lezen mogen ze weer een beetje opvoeren in het lager onderwijs blijkbaar :woohoo:

FuLcRuM

Legacy Member
knight-k zei:
:rofl: :doh:

Dus Mystic eigenlijk is je vriendin dan ook zoeen breezah sletje???
Ah ja want gij scheert heel de jeugd over dezelfde kam.

Once again: lees zijn post eens duidelijk.

Hij heeft het op een minderheid; dat is toch wel duidelijk.

Tha_nOn

Legacy Member
Myst!Q zei:
Ik geef er meestal wel een argumentering bij en als ik er dan toch geen argumentering bij zet ist ofwel omdat nen nutteloze thread is of omda ze mij eerst aanvallen :)

meester meester hij was eerst!


(al is van negeren gehoord? laten vallen? verder gaan met interessante dingen die er wél toe doen?)

FuLcRuM

Legacy Member
Tha_nOn zei:
meester meester hij was eerst!


(al is van negeren gehoord? laten vallen? verder gaan met interessante dingen die er wél toe doen?)

Wat voor u niets kan zijn, kan voor iemand anders het einde van de wereld zijn...

Anoniem04

Legacy Member
Geef dan eens uw mening over de jeugd want die heb ik hier nog altijd niet zien staan ..

Ik stoor mij ook aan het krapuul die zich in groep vertoeven en alles en iedereen uitschelden dat ze tegen komen. Ik stoor mij ook aan de lokale 14-jarige sletten die zichzelf in een illusie wanen van volwassenheid. Maar dit wil zoals ik al zei, niet zeggen dat iedereen zo is.

Zoals fullcrum al zei heb je op je 18 een andere mening dan nu en dan weet jij even goed als mij dat dit een vraag is waar niemand kan op antwoorden.
Ik heb nog niemand van 18 jaar een mening zoals u zien posten dus waarom mij zorgen maken over iets wat nog niet gebeurd is ?
Een illusie creëren, waarom zou ik dat doen ? Als ik ongelijk heb zal ik dat wel toegeven. Of als iemand mij mijn ongelijk bewijst en dat op een manier doet die goed geargumenteerd zal ik dat wel toegeven dat ik er naast zat.

En lees af en toe eens mijn posts opnieuw want ik edit soms wel eens

Dat is inderdaad zo, maar op uw 30 heb je ook een andere mening dan op je 20, dit is tijdsgebonden. Die illusie ging over het stuk dat ik je "persoonlijk" aanviel en omdat ik 14 jaar was me al helemaal uit de discussie zou moeten houden voor uw part. Hoe kan je hier argumenten voorleggen, imo gaat het hier altijd nog over persoonlijke ervaringen en meningen. Geen cijfers.

Myst!Q

Legacy Member
Tha_nOn zei:
meester meester hij was eerst!


(al is van negeren gehoord? laten vallen? verder gaan met interessante dingen die er wél toe doen?)

Waar slaagt dit nu op ? Heb dan ik het recht niet meer van mijzelf te verdedigen ? Wat een zieligaard zou ik dan wel niet zijn..
Het is niet omdak ne slag op mijn gezicht ga krijgen dak daarom ga weglopen, nee kga terugslaan. Maar kzal nooit eerst slaan, waarom niet ? Omdak daar nix mee bereik ..

FuLcRuM

Legacy Member
Dillyracer zei:
Ik stoor mij ook aan het krapuul die zich in groep vertoeven en alles en iedereen uitschelden dat ze tegen komen. Ik stoor mij ook aan de lokale 14-jarige sletten die zichzelf in een illusie wanen van volwassenheid. Maar dit wil zoals ik al zei, niet zeggen dat iedereen zo is.



Dat is inderdaad zo, maar op uw 30 heb je ook een andere mening dan op je 20, dit is tijdsgebonden. Die illusie ging over het stuk dat ik je "persoonlijk" aanviel en omdat ik 14 jaar was me al helemaal uit de discussie zou moeten houden voor uw part. Hoe kan je hier argumenten voorleggen, imo gaat het hier altijd nog over persoonlijke ervaringen en meningen. Geen cijfers.

Is gebonden aan uw volwassenheid... Niet zozeer tijdsgebonden...

Allé; da's mierenneuken van mij ma soit ;)

FuLcRuM

Legacy Member
Myst!Q zei:
Maar kzal nooit eerst slaan, waarom niet ? Omdak daar nix mee bereik ..

Met dit over en weer gewouwel gaan we ook niet veel meer bereiken denk ik...

Myst!Q

Legacy Member
Dillyracer zei:
Ik stoor mij ook aan het krapuul die zich in groep vertoeven en alles en iedereen uitschelden dat ze tegen komen. Ik stoor mij ook aan de lokale 14-jarige sletten die zichzelf in een illusie wanen van volwassenheid. Maar dit wil zoals ik al zei, niet zeggen dat iedereen zo is.

Nogmaals, toon mij waar ik gezegd heb dat iedereen zo is en ik zwijg ;)

Dillyracer zei:
Dat is inderdaad zo, maar op uw 30 heb je ook een andere mening dan op je 20, dit is tijdsgebonden. Die illusie ging over het stuk dat ik je "persoonlijk" aanviel en omdat ik 14 jaar was me al helemaal uit de discussie zou moeten houden voor uw part. Hoe kan je hier argumenten voorleggen, imo gaat het hier altijd nog over persoonlijke ervaringen en meningen. Geen cijfers.

Uw manier van discussiëren kwam bij mij nogal raar over ja. Ik zie dat irl ook als mensen discussiëren en ze weten geen uitweg dat ze persoonlijk beginnen te worden ..
En ja het is leeftijdsgebonden. En als je hier een paar 30 jarigen laat praten zullen die hoogst waarschijnlijk een mening hebben die meer aansluit bij de mening van de 20 jarige dan van de 14 jarige. Natuurlijk zijn er verschillen maar mijn ma is boven de 40 en die denkt er toch bijna volledig hetzelfde over. En voor je denkt dat ik mijn ma als voorbeeld stel voor gans belgië, het is niet zo.

FuLcRuM zei:
Met dit over en weer gewouwel gaan we ook niet veel meer bereiken denk ik...

²nd maar kmag mij toch wel verdedigen als iemand persoonlijk wordt veronderstel ik ? :)

Tha_nOn

Legacy Member
FuLcRuM zei:
Wat voor u niets kan zijn, kan voor iemand anders het einde van de wereld zijn...

oh nee, iemand op een forum heeft iets gezegd van mijn partner!

mijn leven is om zeep!

laat het gaan en slaap nekeer een nachtjen door:sop: ge zijt da direct vergeten

edit @ mystiq, ge hebt inderdaad ergens gepraat over 'een deel van de jeugd', maar in uw beginpost in deze thread ergens had ge het dan eerst wel over de jeugd
dus ja ge hebt genuanceerd, maar erna pas

en uzelf verdedigen? dus als iemand zegt van 'uw vriendin is 15' moet gij met hetzelfde terugslaan? namelijk 'gij zijt 14'
in plek van dan te zeggen, dat er nog altijd een deel van de jeugd is die zich normaal gedraagt en dat gij gelooft dat uw vriendin daar zeker bij zit

dat zou uw volwassenheid getoond hebben enal \o/

ng

Legacy Member
Met de jeugd is niets mis. Sommige groepen daarentegen...maar ja iedereen weet dan wel over wie het gaat.

Op mijn vorige school heb ik zes jaar lang gezien hoe die groep evolueert. Elk jaar worden ze farser, dommer en sletteriger.
Een bakkes van hier tot in China, maar blijkbaar wisten ze niet eens dat ze een boterham met een mes moesten smeren. (gehoord toen we in het lokaal ernaast zaten)

Zulke mensen moet ge gewoon negeren. En als ze tegen u aanlopen ofzo, dan moet ge u ni laten doen.
Eens goed op hun plaats zetten, dan moet gebeuren.

Veel leerkrachten klagen hier dan ook over, eens een gans lesuur erover gepraat met een leerkracht.
En deze zei het ook, ze mogen haast niets meer doen. Een paar goede lappen zou die kinderen al wa meer op het goede spoor zetten.
Maar ja, dat mag niet.

FuLcRuM

Legacy Member
Tha_nOn zei:
oh nee, iemand op een forum heeft iets gezegd van mijn partner!

mijn leven is om zeep!

laat het gaan en slaap nekeer een nachtjen door:sop: ge zijt da direct vergeten

Gij misschien wel ja; maar anderen misschien niet...
Als ik hier nu echt aan iets aanstoot zou nemen en ik voel mij daardoor slecht, ben ik dan minder?

Respecteer gewoon hoe iemand anders is


Myst!Q zei:
²nd maar kmag mij toch wel verdedigen als iemand persoonlijk wordt veronderstel ik ? :)

Uiteraard :)

FuLcRuM

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Met de jeugd is niets mis. Sommige groepen daarentegen...maar ja iedereen weet dan wel over wie het gaat.

Op mijn vorige school heb ik zes jaar lang gezien hoe die groep evolueert. Elk jaar worden ze farser, dommer en sletteriger.
Een bakkes van hier tot in China, maar blijkbaar wisten ze niet eens dat ze een boterham met een mes moesten smeren. (gehoord toen we in het lokaal ernaast zaten)

Zulke mensen moet ge gewoon negeren. En als ze tegen u aanlopen ofzo, dan moet ge u ni laten doen.
Eens goed op hun plaats zetten, dan moet gebeuren.

Veel leerkrachten klagen hier dan ook over, eens een gans lesuur erover gepraat met een leerkracht.
En deze zei het ook, ze mogen haast niets meer doen. Een paar goede lappen zou die kinderen al wa meer op het goede spoor zetten.
Maar ja, dat mag niet.

Achja... Wat wil je als de media mensen zoals Paris Hilton en Nicole Richie promoot :)

Echt waar; ik blame de media :p

FuLcRuM

Legacy Member
Tha_nOn zei:
edit @ mystiq, ge hebt inderdaad ergens gepraat over 'een deel van de jeugd', maar in uw beginpost in deze thread ergens had ge het dan eerst wel over de jeugd
dus ja ge hebt genuanceerd, maar erna pas

en uzelf verdedigen? dus als iemand zegt van 'uw vriendin is 15' moet gij met hetzelfde terugslaan? namelijk 'gij zijt 14'
in plek van dan te zeggen, dat er nog altijd een deel van de jeugd is die zich normaal gedraagt en dat gij gelooft dat uw vriendin daar zeker bij zit

dat zou uw volwassenheid getoond hebben enal \o/


Iedereen die deze thread aan het volgen was van in het begin, inclusief ik, had direct door wat hij bedoelde met "de jeugd"...

Tha_nOn

Legacy Member
FuLcRuM zei:
Gij misschien wel ja; maar anderen misschien niet...
Als ik hier nu echt aan iets aanstoot zou nemen en ik voel mij daardoor slecht, ben ik dan minder?

Respecteer gewoon hoe iemand anders is

ik was ook niet in het algemeen bezig
als er echt iets ergs wordt gedaan/gezegd moogt gij u dat gerust aantrekken (edit: believe me, ik trek kwetsende dingen enorm aan, maar ge leert wel loslaten op den duur ze)

maar 'uw vriendin is 15'
is niets kwetsend aan (mss dat myst!q dat zo las, maar ik betwijfel sterk of het kwetsend bedoelt was)

er staan niet 'gij zijt ne pedofiel want ze is 15'
er staat ook niet 'uw vriendin is een breezahsletje en ze wilt u alleen voor het geld'

Anoniem04

Legacy Member
Nogmaals, toon mij waar ik gezegd heb dat iedereen zo is en ik zwijg
Dit blijft echter ook niet duren hoor, de huidige generatie 18 jarigen en hoger ( jonger soms ook maar lang niet allemaal ) zien dat het tegenwoordig ferm uit de hand loopt, vrienden en dergelijke die zich enorm storen aan het gedrag van deze 'jongeren'. Die generatie die nu ziet dat het verkeerd aan het lopen is zal later voor hun kinderen weer een iets strengere opvoeding toepassen.
Allé, dat hoop ik toch

Dit neem ik toch op als deze generatie.

²nd maar kmag mij toch wel verdedigen als iemand persoonlijk wordt veronderstel ik ?

Ik zal het nog eens herhalen, ik toonde dit aan omdat je zelf zei dat ze volwassener was zoals de rest en er dus wel degelijk normale jongeren zijn. Je moet dan ook niet verschieten dat dit gebruikt word als je al 1 thread en in een andere thread dit hebt gepost ( ik vind uw situatie trouwens erg ).

Voila, non begrijpt wat ik zowat wil aantonen.

Tha_nOn

Legacy Member
FuLcRuM zei:
Iedereen die deze thread aan het volgen was van in het begin, inclusief ik, had direct door wat hij bedoelde met "de jeugd"...

niet dus
want voor mij leek het ook alsof hij de helejeugd over dezelfde kam scheerde
en ja ik volgde mee van in het begin

FuLcRuM

Legacy Member
Tha_nOn zei:
niet dus
want voor mij leek het ook alsof hij de helejeugd over dezelfde kam scheerde
en ja ik volgde mee van in het begin

maar gij zijt dan ook weer een vrouw :p


JK é!

Nuja, de ene persoon is beter in tussen de lijntjes lezen dan de andere zeker?

FuLcRuM

Legacy Member
Tha_nOn zei:
ik was ook niet in het algemeen bezig
als er echt iets ergs wordt gedaan/gezegd moogt gij u dat gerust aantrekken (edit: believe me, ik trek kwetsende dingen enorm aan, maar ge leert wel loslaten op den duur ze)

maar 'uw vriendin is 15'
is niets kwetsend aan (mss dat myst!q dat zo las, maar ik betwijfel sterk of het kwetsend bedoelt was)

er staan niet 'gij zijt ne pedofiel want ze is 15'
er staat ook niet 'uw vriendin is een breezahsletje en ze wilt u alleen voor het geld'
God weet hoeveel keer heeft hij daar al dingen rond gehoord, rond de leeftijd van zijn vriendin...

Ik insinueer maar wat... Maar toch
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan