Archief - Misbruik vals webprofiel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tha_nOn

Legacy Member
FuLcRuM zei:
maar gij zijt dan ook weer een vrouw :p


JK é!

Nuja, de ene persoon is beter in tussen de lijntjes lezen dan de andere zeker?

ik had nog getwijfeld om erbij te zetten dak dan ook wel maar een vrouw was:p


beter tussen de lijntjes lezen?
sommige personen vullen het aan met hun eigen interpretatie en mening ja, als ge geen voeling hebt met die mening dan leest ge exact wat er staat

daarom dat het zo énorm belangrijk is duidelijk en genuanceerd uit te leggen wat ge bedoelt
en niet ervan uit te gaan dat de rest het wel zal begrijpen

die die uw mening delen zullen het niet opvatten gelijk gij dat wilt

Conradus

Legacy Member
FuLcRuM zei:
Nuja, de ene persoon is beter in tussen de lijntjes lezen dan de andere zeker?

Idd zoals sommige verkeerdelijk in Dillyracer's post een aanval op Myst!q lazen en andern misschien gewoon tussen de lijnen doorlazen dat hij bedoelde dat niet de hele hedendaagse jeugd zo is. ;)
En ik volg dit ook van in het begin en had tevens de indruk dat Myst!q de hele jeugd bedoelde (en ik was niet alléén daarin blijkbaar)

FuLcRuM

Legacy Member
Conradus zei:
Idd zoals sommige verkeerdelijk in Dillyracer's post een aanval op Myst!q lazen en andern misschien gewoon tussen de lijnen doorlazen dat hij bedoelde dat niet de hele hedendaagse jeugd zo is. ;)
En ik volg dit ook van in het begin en had tevens de indruk dat Myst!q de hele jeugd bedoelde (en ik was niet alléén daarin blijkbaar)
blijkbaar zijn Myst!Q en ik de enige twee mensen verstandig genoeg om dat door te hebben :p:evil:

knight-k

Legacy Member
Conradus zei:
Idd zoals sommige verkeerdelijk in Dillyracer's post een aanval op Myst!q lazen en andern misschien gewoon tussen de lijnen doorlazen dat hij bedoelde dat niet de hele hedendaagse jeugd zo is. ;)
En ik volg dit ook van in het begin en had tevens de indruk dat Myst!q de hele jeugd bedoelde (en ik was niet alléén daarin blijkbaar)
², daarom ook dat ik het nogal raar vond met zijn vriendin van 15.

Myst!Q

Legacy Member
FuLcRuM zei:
blijkbaar zijn Myst!Q en ik de enige twee mensen verstandig genoeg om dat door te hebben :p:evil:

Het probleem is dat sommigen niet weten hoe te interpreteren en dat ik mijn zinsbouw zodanig opbouw dat ik ze wel versta.
Zoals ik al zei heb ik kernzinnen gebruikt waarin ik dacht dat het toch duidelijk was dat ik niet de gehele jeugd bedoelde .. :p

En dat van men vriendin 15, hoh, dat gebruikt iedereen maar al te graag .. Moestek er mij zo druk in maken als tha_nOn denkt zoude mij hier wel zien hard zien flamen enzo :)

ng

Legacy Member
Eigenlijk de schuld dat die jeugd zo is, dat eerder genoemde deel dus, ligt wel volledig bij de ouders.
Een beetje basismanieren is zeker teveel gevraagd?
Mijn ouders laten mij vrij veel toe, maar komaan, die kleine beleefdheid hebben ze dan toch wel meegegeven.
Of zijn die kinderen nu echt te dom om dat te onthouden. Ze kunnen allemaal met een gsm werken en meestal ook met een pc, dus die kleine beleefdheid onthouden gaat zeker ook wel?

Anoniem04

Legacy Member
Eigenlijk de schuld dat die jeugd zo is, dat eerder genoemde deel dus, ligt wel volledig bij de ouders.
Een beetje basismanieren is zeker teveel gevraagd?
Mijn ouders laten mij vrij veel toe, maar komaan, die kleine beleefdheid hebben ze dan toch wel meegegeven.
Of zijn die kinderen nu echt te dom om dat te onthouden. Ze kunnen allemaal met een gsm werken en meestal ook met een pc, dus die kleine beleefdheid onthouden gaat zeker ook wel?

Dit heb ik dus al eerder aangehaald, maar die uitleg "was zever"

En dat van men vriendin 15, hoh, dat gebruikt iedereen maar al te graag .. Moestek er mij zo druk in maken als tha_nOn denkt zoude mij hier wel zien hard zien flamen enzo

Ik hoop dat je nu mijn intentie al doorhebt toen ik dat aanhaalde.

Project Loony

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Eigenlijk de schuld dat die jeugd zo is, dat eerder genoemde deel dus, ligt wel volledig bij de ouders.
Nah, ook voor een groot deel bij de media. Komaan zeg, als je rondkijkt wat er allemaal aangeboden wordt op de televisie en op het internet...

Tha_nOn

Legacy Member
Myst!Q zei:
En dat van men vriendin 15, hoh, dat gebruikt iedereen maar al te graag .. Moestek er mij zo druk in maken als tha_nOn denkt zoude mij hier wel zien hard zien flamen enzo :)

dan vraag ik mij toch af waarom ge er zo fel op reageerde?

FuLcRuM

Legacy Member
Tha_nOn zei:
in yer dreams baby
hehe :)


night ghost 128 zei:
Eigenlijk de schuld dat die jeugd zo is, dat eerder genoemde deel dus, ligt wel volledig bij de ouders.
Een beetje basismanieren is zeker teveel gevraagd?
Mijn ouders laten mij vrij veel toe, maar komaan, die kleine beleefdheid hebben ze dan toch wel meegegeven.
Of zijn die kinderen nu echt te dom om dat te onthouden. Ze kunnen allemaal met een gsm werken en meestal ook met een pc, dus die kleine beleefdheid onthouden gaat zeker ook wel?

Ik denk dat het vooral dit is:

De ouders die geen controle hebben op media / internet etc...

Je mag je kind nog zo'n goeie waarden en woordenschat meegeven; als hij alle dagen 4 uur TMF kijkt waar hij gangbangin' gangsta's ziet met ho's en bitches, of een paar uur op het net zit rond te surfen en zich te vergapen op allerhande bloederige; gore en offensieve taferelen dan denk ik dat je daar als ouder niet veel aan kunt doen...

De verschillende informatietechnologiën spelen hier een (ongewilde) vuile rol in!

ng

Legacy Member
Dillyracer zei:
Dit heb ik dus al eerder aangehaald, maar die uitleg "was zever"

Eerder misbegrepen. Jij bedoelde de ouders, mystiq nam het op als mensen van zijn leeftijd. En deze hebben nog geen kinderen, hopelijk toch.

Anoniem04

Legacy Member
Nah, ook voor een groot deel bij de media. Komaan zeg, als je rondkijkt wat er allemaal aangeboden wordt op de televisie en op het internet...

Zolang zij hun geld binnenhalen van de reclame is er voor hun geen probleem ;)

Je mag je kind nog zo'n goeie waarden en woordenschat meegeven; als hij alle dagen 4 uur TMF kijkt waar hij gangbangin' gangsta's ziet met ho's en bitches, of een paar uur op het net zit rond te surfen en zich te vergapen op allerhande bloederige; gore en offensieve taferelen dan denk ik dat je daar als ouder niet veel aan kunt doen...

Met de eerste lach ik eens mee en de 2de zet ik af. Ofwel is het kind naief ofwel is het nog altijd vanuit de opvoeding, ik zou het niet weten.

ng

Legacy Member
Project Loony zei:
Nah, ook voor een groot deel bij de media. Komaan zeg, als je rondkijkt wat er allemaal aangeboden wordt op de televisie en op het internet...

Dan vind ik dat het aan de ouders is om dat te controleren.

Gebruikt hij teveel de pc? Pak de stroomkabel weg. Bij tv gelijkaardig, pak de kabel weg.

Als uw kind nog geen duidelijke waarden kan respecteren en behouden, dan moet hij zo'n zaken ook niet zien.

Myst!Q

Legacy Member
Tha_nOn zei:
dan vraag ik mij toch af waarom ge er zo fel op reageerde?

Omdak constant hetzelfde moet aanhoren ;)

Stelt u eens voor da ge iedere keer in een discussie kritiek krijgt over uwe vriend, in het begin zulde da wel kunnen verkroppen ja maar na nen tijd is da niemeer prettig en zegt ge uw gedacht ne keer goe, da lucht op, bij mij toch :)

Dillyracer zei:
Ik hoop dat je nu mijn intentie al doorhebt toen ik dat aanhaalde.

Ja maar ik hoor constant hetzelfde terwijl er nog voorbeelden zijn om dat aan te tonen :)

Tha_nOn

Legacy Member
Myst!Q zei:
Omdak constant hetzelfde moet aanhoren ;)

Stelt u eens voor da ge iedere keer in een discussie kritiek krijgt over uwe vriend, in het begin zulde da wel kunnen verkroppen ja maar na nen tijd is da niemeer prettig en zegt ge uw gedacht ne keer goe, da lucht op, bij mij toch :)

been there done that
of wat dacht ge, dat gij den enige zijt die zo'n dingen moest aanhoren?

ge leert het wel negeren enal \o/

(en sorry ze maar wat dilly zei was nog het minste van al, ik heb veel ergere dingen moeten aanhoren)

knight-k

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Dan vind ik dat het aan de ouders is om dat te controleren.

Gebruikt hij teveel de pc? Pak de stroomkabel weg. Bij tv gelijkaardig, pak de kabel weg.

Als uw kind nog geen duidelijke waarden kan respecteren en behouden, dan moet hij zo'n zaken ook niet zien.
²

De schuld ligt (bijna)volledig aan de opvoeding van de kinderen.

De ouders zijn gewoon te mild geworden.

Myst!Q

Legacy Member
Tha_nOn zei:
been there done that
of wat dacht ge, dat gij den enige zijt die zo'n dingen moest aanhoren?

ge leert het wel negeren enal \o/

(en sorry ze maar wat dilly zei was nog het minste van al, ik heb veel ergere dingen moeten aanhoren)

Zoals fullcrum al zei, iedereen ervaart de dingen anders en leer daar eens respect voor hebben, goed voor u alsde gij da negeert maar zo zit ik nu eenmaal niet in mekaar .. Ksnap nie goe waarom dadde derover blijft doorbashen ? :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan