Archief - Misbruik vals webprofiel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Myst!Q

Legacy Member
Dillyracer zei:
Allé, komaan, de hele jeugd is om zeep. Zeg het anders nog eens Myst!Q.

Niet iedereen is zo, uw voorbeeld van uw gsm is simpel, vroeger kosten die dingen meer geld dan een normaal gezin kon veroorloven, nu smijten ze ermee naar uw hoofd.

Ik ben uw veralgemeningen kotsbeu en dat hangt mijn strot uit. Ge hebt zelf een vriendin van +- 15 jaar.

Mijn veralgemeningen zijn nogtans een feit en wat eeft da er nu mee te zien da mijn vriendin 15 jaar oud is, ze is waarschijnlijk volwassener dan da gij zijt, het feit alleen al da ge mij persoonlijk komt aanvallen met zoiets doet mijn vermoeden alleen maar stijgen :)

Der waren vroeger ook gsm's van 50 euro dus das ook zo een gedacht da weer nie klopt. En gij als 14 jarige, kzou liever hebben dadde uw gedoe eens met wat argumenten begint te staven. :)

Voor je mij weer verkeerd begrijpt, zoals fullcrum zegt, doel ik op een bepaalde groep die de dag van vandaag steeds groter en groter wordt, tuurlijk is niet iedereen zo :)

EclipX

Legacy Member
Hmm, is natuurlijk een triestig geval, ikzelf ben moderator op een profiel site (high.be), en daar zijn er ook een heleboel leden, die zich voordoen, als iemand anders, met foto's die ze vinden op Google of dergelijk. Ik probeer zulke profielen, dagelijks te vinden, en natuurlijk te verwijderen, want dit verpest de sfeer.

In jou geval, zou ik best eens naar de politie stappen.

Grtz

FuLcRuM

Legacy Member
Myst!Q zei:
Dat is hun motto en pas op, ik hou mij niet meer van mijn gedacht te zeggen tegen zo een bengels. Der waren ene keer 2 bengels van 14 azo een metro krant aan't verbranden op den trein zelf é. Kzat daar zo van :wtf:
Direct mijn gedacht gezegd en naar conducteur gegaan, volgende halte zonder pardon van trein gesmeten die twee :)

Oude mensen die s'ochtends den trein nemen of s'avonds krijgen soms de kans niet van rustig af te stappen. Ik heb al meermaals die jonge kwibussen ( da zijn gasten van 14-15 jaar é ) tegen gehouden zodat er een madammeke kan afstappen. Soms help ik ze afstappen alsek zie dat nie ga.
En het opmerkelijke is, da als er 1 iemand van zijne tetter maakt dat de volwassen mensen ook van hun oren maken en da ze dan wel zwijgen ze.

Ge moogt nie bang zijn van uw gedacht te zeggen tegen zo een gastjes, als ze hun grote broer gaan halen, so what ? Bang om nen lap te krijgen ? Ge kunt u dan evengoed thuis opsluiten alsde niets wilt tegenkomen en dan nog .. Ik heb nog nooit ne lap tegen mijn gezicht gehad ze ;)

En nee, kwil de stoere man niet afhangen, maar het hangt soms echt mijn strot uit :)

Feit!

Kzal mij ook niet inhouden om hen aan te spreken op zulke dingen...
Er zijn er die dingen uitsteken die alle verbeelding tarten!

@Dillyracer: Hij doelt zeer duidelijk op de kleine fractie onhandelbare jongeren die alles denken te mogen...

En het feit dat hij een 15 jarige vrienden heeft, heeft hier wat mee te maken? Inderdaad: niets

Stancke

Legacy Member
Myst!Q zei:
Mijn veralgemeningen zijn nogtans een feit en wat eeft da er nu mee te zien da mijn vriendin 15 jaar oud is, ze is waarschijnlijk volwassener dan da gij zijt, het feit alleen al da ge mij persoonlijk komt aanvallen met zoiets doet mijn vermoeden alleen maar stijgen :)

Der waren vroeger ook gsm's van 50 euro dus das ook zo een gedacht da weer nie klopt. En gij als 14 jarige, kzou liever hebben dadde uw gedoe eens met wat argumenten begint te staven. :)


Volgens mij weten de meesten wel niet dat Dillyracer 14 jaar is maar ouder...:crazy:



EDIT:

maar is dat geen never ending story deze thread? De ene denkt er zo over en de andere zo...

Hij doelt zeer duidelijk op de kleine fractie onhandelbare jongeren die alles denken te mogen...

Idd,herlees es Dillyracer

EDIT2: wat heeft dit nog te maken met de start van het topic? Niets toch want wéér gaan we naar de jeugd van tegenwoordig die agressief,onbeleefd is etc....en daar zijn andere topics genoeg over :unsure:

Myst!Q

Legacy Member
Stancke zei:
Volgens mij weten de meesten wel niet dat Dillyracer 14 jaar is maar ouder...:crazy:

Vroeger GSM's van 50€? Waarom had ik der dan geen:unsure:

Dan moet em maar nie in profiel zetten dat em 14 jaar is ;) Hoe oud is em dan wel ? :)

Waarom had jij geen gsm ? Omdat het toen niet 'in' was. Nu word je gewoon uitgesloten als je geen gsm hebt :)

Handsome Hermit

Legacy Member
Dillyracer zei:
Allé, komaan, de hele jeugd is om zeep. Zeg het anders nog eens Myst!Q.

Niet iedereen is zo, uw voorbeeld van uw gsm is simpel, vroeger kosten die dingen meer geld dan een normaal gezin kon veroorloven, nu smijten ze ermee naar uw hoofd.

Ik ben uw veralgemeningen kotsbeu en dat hangt mijn strot uit. Ge hebt zelf een vriendin van +- 15 jaar.
Dat zijn geen veralgemeningen dat is nu eenmaal de trend.

Nog wat voorbeelden: toen ik in het eerste middelbaar zit haalde ik daar 90% en was samen me ne maat den enige van het hele school die da gepresteerd had. Nu halen sommige van die bengels daar 98%, gewoon omdat ze het niveau naar omlaag hebben moeten trekken omdat anders bijna de volledige klas gebuisd was en daar maken de mensen die dan wel hun best doen handig gebruik van om van die monsterscores te halen.
6 jaar terug waren de WC's bij ons proper. De laatste twee jaar was er in 5 van de 6 wc's bijna altijd wel neffe de pot gezeken, of was er wc-papier ingesmeten en werden de deuren beklad met infantiele spreukjes.
3) In den derden trimester hadden wij enkele uren les in een gang waar het vol zat met van die 1ste-2de jaren. Ge moest nog oppassen of het merendeel liep u gewoon omver. Respect voor iemand die ouder en groter is, nee dat kennen ze niet. Was vroeger wel lichtjes anders.
4) Vroeger mochten wij als er gewisseld werd tussen het mondeling examen en een schriftelijk examen, gewoon vrij op de speelplaats. Nu is dit ondertussen verboden: die klein mannen moeten verplicht in een klas zitten en wachten tot een leerkracht ze komt halen omdat ze anders de boel op stelten zetten.
Dit jaar is er een "crisisberaad" geweest van directie en leerkrachten om te zien wat ze daar konden aan doen. Gewoon omdat al het gepik, arrogant gedrag en verniel de spuigaten begint gaan uit te lopen.

Het spijtige aan deze trend is dat er veel zwaardere straffen komen en dat het schoolregelement strikt moet nageleefd worden. En dit straft dan ook weer die categorie van 12-14 jarigen die zich eigenlijk wel deftig gedraagd. En dat betreur ik.

Over die gsm, das kul, want ik had 5 jaar terug al een gsm (overgekocht van mijn ouders) en die koste toen rond de 4000 BEF (€ 100, voor zij die de BEF niet meer gekend hebben ;) ). En er waren er nog die nog goedkoper waren.

Tyfius

Legacy Member
Project Loony zei:
Ach verdorie, er zijn zo duizenden voorbeelden.

Mijn vriendin (even oud als ik, voor je daar ook over begint te zeiken :ironic:) vertelde me juist over Elise Crombez, kennelijk één of ander supermodel. Veertien jaar oud.

Vind jij het fucking normaal dat een KIND van veertien in weinig verhullende kleren in modeblaadjes staat? En de politie maar optreden tegen kinderpornografie en dies meer... De media zijn gewoon verschrikkelijk hypocriet en normloos geworden.

EDIT: Wel wel, kennelijk ben je zelf nog even oud ook. Natuurlijk ga je er dan geen graten in zien. Oh well, flame maar snel terug!
Die is belange geen 14 ze...
Elise Crombez (born July 24, 1982 in Belgium) is a Belgian supermodel, who has appeared on the covers of Vogue magazine several times, both on the British and Italian editions.

Anoniem04

Legacy Member
Mijn veralgemeningen zijn nogtans een feit en wat eeft da er nu mee te zien da mijn vriendin 15 jaar oud is, ze is waarschijnlijk volwassener dan da gij zijt, het feit alleen al da ge mij persoonlijk komt aanvallen met zoiets doet mijn vermoeden alleen maar stijgen

Der waren vroeger ook gsm's van 50 euro dus das ook zo een gedacht da weer nie klopt. En gij als 14 jarige, kzou liever hebben dadde uw gedoe eens met wat argumenten begint te staven.

Het zou al erg zijn dat ze niet volwassener dan mij is, sinds ze 1 jaar ouder is een een meisje is. Hoe jij de jeugd van tegenwoordig bekijkt is voor mij evengoed een persoonlijke aanval, er zitten rotte appels tussen, juist zoals er in elke leeftijdscategorie zit. Het enigste dat ik kon afleiden uit uw post is dat je de jeugd omschreef door allerhande voorbeelden die jij hebt ervaart. Ik ontken dat niet, maar het is vreselijk hypocriet om dit te stellen als voorbeeld voor de hele jeugd. Zoals ik al eerder heb aangehaald, ik ben vriendelijk tegen volwassenen, ik zal iemand helpen die het moeilijk heeft, ik zal mij gedragen op openbare plaatsen. Dus moet u niet afkomen met argumenten van gebeurtenissen die door krapuul in elke grootstad kan gebeuren.

Vergeet niet, de jeugd van tegenwoordig is opgevoed door uw generatie, zoek de fout dus niet alleen bij de kinderen ;)

Over mijn volwassenheid, proficiat dat u kan afleiden hoe "volwassen" ik ben uit 1 post.

*edit*
Ik ben 14 jaar.

Stancke

Legacy Member
Myst!Q zei:
Dan moet em maar nie in profiel zetten dat em 14 jaar is ;)

als er iemand in discussie is met Dilly dan word TELKENS zijn leeftijd aangehaalt,iets wat niet eigenlijk in geen enkele topic van dienst is. Niet bij Dillyracer,niet bij Myst!Q,bij niemand eigenlijk

Myst!Q

Legacy Member
Handsome Hermit zei:
Het spijtige aan deze trend is dat er veel zwaardere straffen komen en dat het schoolregelement strikt moet nageleefd worden. En dit straft dan ook weer die categorie van 12-14 jarigen die zich eigenlijk wel deftig gedraagd. En dat betreur ik.

Ik denk nu eerlijk gezegd niet dat die bepaalde groep die zich wel gedraagt daar ernstige gevolgen zal van gaan hebben, ze gedragen zich toch, dus wat hebben ze te vrezen ? Of denk je daar anders over ?

Het is natuurlijk wel te zien over welke staffen ge hier spreekt hé :evil:
:p

Tha_nOn

Legacy Member
ik vermoed dat ze het op een ander had

er is een belgisch 14jarig meiske dat een supermodel was/is? en in haar vakanties modeshows ging lopen en kweetni waar
ben haar naam kwijt en ik vind het niet op google, is wel al meer als een halfjaar geleden dat ik er iets over gehoord heb

nujah, ik heb ook nooit foto's gezien van haar met weinig kleding aan

(en veel modellen zijn begonnen of ontdekt op hun 14)

FuLcRuM

Legacy Member
Stancke zei:
als er iemand in discussie is met Dilly dan word TELKENS zijn leeftijd aangehaalt,iets wat niet eigenlijk in geen enkele topic van dienst is. Niet bij Dillyracer,niet bij Myst!Q,bij niemand eigenlijk

Jawel hoor...

Als 14 jarige kan je niet nuchter oordelen over bepaalde zaken omdat je gewoon een ervaring en een stuk gezond verstand mist...

FuLcRuM

Legacy Member
Tha_nOn zei:
ik vermoed dat ze het op een ander had

er is een belgisch 14jarig meiske dat een supermodel was/is? en in haar vakanties modeshows ging lopen en kweetni waar
ben haar naam kwijt en ik vind het niet op google, is wel al meer als een halfjaar geleden dat ik er iets over gehoord heb

nujah, ik heb ook nooit foto's gezien van haar met weinig kleding aan

(en veel modellen zijn begonnen of ontdekt op hun 14)

uhu

en ze worden dan geprezen om hun lijntje en dat willen ze dan altijd ten alle koste behouden met als gevolg dat het cokesnuivende skeletten worden ^^

Anoniem04

Legacy Member
Jawel hoor...

Als 14 jarige kan je niet nuchter oordelen over bepaalde zaken omdat je gewoon een ervaring en een stuk gezond verstand mist...

En door uit een discussie gezet te worden door die reden gaat mij dan ervaring en gezond verstand geven ?

Handsome Hermit

Legacy Member
Myst!Q zei:
Ik denk nu eerlijk gezegd niet dat die bepaalde groep die zich wel gedraagt daar ernstige gevolgen zal van gaan hebben, ze gedragen zich toch, dus wat hebben ze te vrezen ? Of denk je daar anders over ?

Het is natuurlijk wel te zien over welke staffen ge hier spreekt hé :evil:
:p

Het volledige schoolregelement werd nu tot de letter toegepast en zo kon iemand die zijn studentenkaart niet bijhad daar al dadelijk strafstudie voor krijgen. Die persoon had niks misdaan in feite, maar kreeg dan wel de volle lading.

Myst!Q

Legacy Member
Dillyracer zei:
Het zou al erg zijn dat ze niet volwassener dan mij is, sinds ze 1 jaar ouder is een een meisje is. Hoe jij de jeugd van tegenwoordig bekijkt is voor mij evengoed een persoonlijke aanval, er zitten rotte appels tussen, juist zoals er in elke leeftijdscategorie zit. Het enigste dat ik kon afleiden uit uw post is dat je de jeugd omschreef door allerhande voorbeelden die jij hebt ervaart. Ik ontken dat niet, maar het is vreselijk hypocriet om dit te stellen als voorbeeld voor de hele jeugd. Zoals ik al eerder heb aangehaald, ik ben vriendelijk tegen volwassenen, ik zal iemand helpen die het moeilijk heeft, ik zal mij gedragen op openbare plaatsen. Dus moet u niet afkomen met argumenten van gebeurtenissen die door krapuul in elke grootstad kan gebeuren.

Vergeet niet, de jeugd van tegenwoordig is opgevoed door uw generatie, zoek de fout dus niet alleen bij de kinderen ;)

Over mijn volwassenheid, proficiat dat u kan afleiden hoe "volwassen" ik ben uit 1 post.

*edit*
Ik ben 14 jaar.

Je valt mij aan voor geen enkele reden daar ik die bepaalde post toch wel degelijk kernzinnen zoals 'zo van die bengels' waarmee ik dus doelde op die specifieke groep.
Spijtig voor u als ge da niet inziet maar daarom moet je mij niet persoonlijk komen aanvallen :)

En :wtf: Wat heeft mijn generatie te zien met de opvoeding van uw jeugd :rofl:
Hoe oud ben jij nu werkelijk want ge vertelt hier wel wat onzin hoor, no offense, maar ik denk niet dat jij hier het recht hebt om 18-19-20 jarigen en hoger te gaan veroordelen als verantwoordelijk voor die jeugd hun opvoeding want ik denk dat er niet veel van die mensen hier al ne kleine hebben en zeker niet ene van 14 jaar.

Dus hoe oud ben jij nu werkelijk ? :)

Project Loony

Legacy Member
Dillyracer zei:
Hoe jij de jeugd van tegenwoordig bekijkt is voor mij evengoed een persoonlijke aanval, er zitten rotte appels tussen, juist zoals er in elke leeftijdscategorie zit. Het enigste dat ik kon afleiden uit uw post is dat je de jeugd omschreef door allerhande voorbeelden die jij hebt ervaart. Ik ontken dat niet, maar het is vreselijk hypocriet om dit te stellen als voorbeeld voor de hele jeugd. Zoals ik al eerder heb aangehaald, ik ben vriendelijk tegen volwassenen, ik zal iemand helpen die het moeilijk heeft, ik zal mij gedragen op openbare plaatsen. Dus moet u niet afkomen met argumenten van gebeurtenissen die door krapuul in elke grootstad kan gebeuren.
Het feit is wel dat het 'krapuul' tegenwoordig de dienst begint uit te maken en de 'brave' jongeren, die vriendelijk zijn voor ouderen etc., zoals er ongetwijfeld enorm veel zijn, naar de achtergrond verdringt. Dát is de evolutie die me zorgen baart, want zij geven een enorm slechte indruk door aan de generaties die achterop komen.

Anoniem04

Legacy Member
Ach verdorie, er zijn zo duizenden voorbeelden.

Mijn vriendin (even oud als ik, voor je daar ook over begint te zeiken ) vertelde me juist over Elise Crombez, kennelijk één of ander supermodel. Veertien jaar oud.

Vind jij het fucking normaal dat een KIND van veertien in weinig verhullende kleren in modeblaadjes staat? En de politie maar optreden tegen kinderpornografie en dies meer... De media zijn gewoon verschrikkelijk hypocriet en normloos geworden.

EDIT: Wel wel, kennelijk ben je zelf nog even oud ook. Natuurlijk ga je er dan geen graten in zien. Oh well, flame maar snel terug!

Natuurlijk is dit niet normaal, maar wat wil je nu aantonen ? Als de ouders van dat kind neen zeggen is het ook gedaan eh. Dus zeggen dat zijn vriendin 15 is, is flamen :ironic:. Ik zal uw emoticon er ook eens inplaatsen voor die extra argumentering !

Je valt mij aan voor geen enkele reden daar ik die bepaalde post toch wel degelijk kernzinnen zoals 'zo van die bengels' waarmee ik dus doelde op die specifieke groep.
Spijtig voor u als ge da niet inziet maar daarom moet je mij niet persoonlijk komen aanvallen

En Wat heeft mijn generatie te zien met de opvoeding van uw jeugd
Hoe oud ben jij nu werkelijk want ge vertelt hier wel wat onzin hoor, no offense, maar ik denk niet dat jij hier het recht hebt om 18-19-20 jarigen en hoger te gaan veroordelen als verantwoordelijk voor die jeugd hun opvoeding want ik denk dat er niet veel van die mensen hier al ne kleine hebben en zeker niet ene van 14 jaar.

Dus hoe oud ben jij nu werkelijk ?

Die bengels verschenen wel pas in uw latere posts. Nog eens, waar doel je nu op, kinderen groeien meestal nog altijd op door de opvoeding van hun ouders, die in dat geval 30-40 jaar zijn ( foutje van mij ). Ik heb erop gewezen dat uw vriendin in dezelfde leeftijdscategorie zit, vang het op zoals je wilt, dat was niet de bedoeling om u persoonlijk aan te vallen.
Zoals ik al zei, 14 jaar.

Het feit is wel dat het 'krapuul' tegenwoordig de dienst begint uit te maken en de 'brave' jongeren, die vriendelijk zijn voor ouderen etc., zoals er ongetwijfeld enorm veel zijn, naar de achtergrond verdringt. Dát is de evolutie die me zorgen baart, want zij geven een enorm slechte indruk door aan de generaties die achterop komen.

Kan ik alleen maar akkoord mee gaan.

Stancke

Legacy Member
FuLcRuM zei:
Jawel hoor...

Als 14 jarige kan je niet nuchter oordelen over bepaalde zaken omdat je gewoon een ervaring en een stuk gezond verstand mist...


In een discussie waarbij je eigenlijk nooit tot een conclusie kan komen (zoals hier want het zijn verschillende meningen tegen elkaar) dan speelt de leeftijd geen rol....

Alleen bij iets wat 100% waarheidsgetrouw is,kan je die persoon z'n mening in twijfel trekken

Tha_nOn

Legacy Member
FuLcRuM zei:
Jawel hoor...

Als 14 jarige kan je niet nuchter oordelen over bepaalde zaken omdat je gewoon een ervaring en een stuk gezond verstand mist...

en als 20jarige hebt ge dat wel allemaal? maar magere verdediging imo

in plek van te neuten over iemands leeftijd kunt ge dan beter wijzen op dingen waar zijn redenering in de fout gaat
en ik zie niet in waar om je niet nuchter zou kunnen oordelen over iets, het is niet omdat uw mening erover waarschijnlijk nog gaat veranderen dat ge ze niet moogt laten horen
en discussies helpen anders wel uw mening te hervormen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan