Myst!Q
Legacy Member
Dillyracer zei:Allé, komaan, de hele jeugd is om zeep. Zeg het anders nog eens Myst!Q.
Niet iedereen is zo, uw voorbeeld van uw gsm is simpel, vroeger kosten die dingen meer geld dan een normaal gezin kon veroorloven, nu smijten ze ermee naar uw hoofd.
Ik ben uw veralgemeningen kotsbeu en dat hangt mijn strot uit. Ge hebt zelf een vriendin van +- 15 jaar.
Mijn veralgemeningen zijn nogtans een feit en wat eeft da er nu mee te zien da mijn vriendin 15 jaar oud is, ze is waarschijnlijk volwassener dan da gij zijt, het feit alleen al da ge mij persoonlijk komt aanvallen met zoiets doet mijn vermoeden alleen maar stijgen

Der waren vroeger ook gsm's van 50 euro dus das ook zo een gedacht da weer nie klopt. En gij als 14 jarige, kzou liever hebben dadde uw gedoe eens met wat argumenten begint te staven.

Voor je mij weer verkeerd begrijpt, zoals fullcrum zegt, doel ik op een bepaalde groep die de dag van vandaag steeds groter en groter wordt, tuurlijk is niet iedereen zo



