ZoidBerg
Legacy Member
euhm kheb nu -2 aan beide ogen, draag al 1 jaar en een paar maand lenzen. Kbegin nu toch af en toe te merken dattek soms wel -2.25 ofzo zou kunnen verdragen, ma kzie nog altijd goe me die -2, dus kzal wel binne enkele maanden nog is nen test laten ondergaan.
Nu kdraag die wel ni altijd, alsk thuisben zettek wel een brillie op, meestal gwn voor alsk wegga, sport, naar school ga...
Verder zouk ook zo een operatie willen laten doorvoeren, keer mijn ogen stabiel zijn, ouders willen daarvoor binnen x aantal jaar nog altijd betalen, moestek et geld er ni voor hebbe tege die tijd.
Ma tklinkt raar ma kheb echt schrik van da "afsnijden" van da flapke op u oog. Kan gwn ni gelove dage daar nix van voelt, ni da et pijn zou doen door die oogdruppels, ma gewoon en raaaar gevoel
Kans op blindheid, nog slechter, etc.. is er bij te nemen, das tzelfde als iedere andere operatie, kans op complicaties bestaat altijd. Kdenk dat het dan wel iets minder reël is bij lasercorrectie, aangezien het nog altijd onder plaatselijke verdoving is + het wordt veel gedaan, tis nimmer experimenteel ofzo
Kvin het aan den ene kant wel schandalig da da ni gedeeltelijk terug wordt betaald. Ge kunt perfect zonder, jaja das waar, ma nen bril/lenzen kosten ook geld eh. En nen bril wordt wel (gedeeltelijk of volledig, ben ni zeker) terugbetaald, ma das wel mr bv per 2 jaar ofzo. Kweet nog eerste jaar dat mijn ogen achteruit ginge, bril voor -1, paar maand later, bril voor -1.5, bril voor -2, => werd maar ene keer terugbetaald.
Nu kdraag die wel ni altijd, alsk thuisben zettek wel een brillie op, meestal gwn voor alsk wegga, sport, naar school ga...
Verder zouk ook zo een operatie willen laten doorvoeren, keer mijn ogen stabiel zijn, ouders willen daarvoor binnen x aantal jaar nog altijd betalen, moestek et geld er ni voor hebbe tege die tijd.
Ma tklinkt raar ma kheb echt schrik van da "afsnijden" van da flapke op u oog. Kan gwn ni gelove dage daar nix van voelt, ni da et pijn zou doen door die oogdruppels, ma gewoon en raaaar gevoel

Kans op blindheid, nog slechter, etc.. is er bij te nemen, das tzelfde als iedere andere operatie, kans op complicaties bestaat altijd. Kdenk dat het dan wel iets minder reël is bij lasercorrectie, aangezien het nog altijd onder plaatselijke verdoving is + het wordt veel gedaan, tis nimmer experimenteel ofzo

Kvin het aan den ene kant wel schandalig da da ni gedeeltelijk terug wordt betaald. Ge kunt perfect zonder, jaja das waar, ma nen bril/lenzen kosten ook geld eh. En nen bril wordt wel (gedeeltelijk of volledig, ben ni zeker) terugbetaald, ma das wel mr bv per 2 jaar ofzo. Kweet nog eerste jaar dat mijn ogen achteruit ginge, bril voor -1, paar maand later, bril voor -1.5, bril voor -2, => werd maar ene keer terugbetaald.
. Het waren die algemene zaken die ik eens wou weten.