vidiot
Legacy Member
Dit had ik erover te vertellen in de vorige oog-thread:
Ik ben 30 jaar en heb een 2tal jaar geleden mijn oog met de laser laten behandelen. Kostprijs 1.100 Euro, niet terug te trekken vanwege vallende onder de noemer 'schoonheidsoperatie'. Operatie zelf duurt amper 2' per oog. Een echte aanrader en zeker het geld waard (op het einde van je leven ben je 3x zoveel kwijt aan brilmonturen en glazen), contactlenzen was ook niets voor mij. Mijn 'operatie' is gedaan in Leuven, prima nazorg. Je word niet verdoofd, er is niks aan de operatie, zo voorbij, geen pijn, niks. Het oog had -7. Bijeffekten zijn er hoegenaamd niet, mijn oog heeft ongeveer een jaar nodig gehad om op z'n volle scherpte te komen, maar daar heb je geen last van. Mijn oog ziet nu verdomd scherp . Mijn operatie ook niet verwarren met toestanden als bv 'krasjes', da's verouderd en zeker niet aan te raden.
Kheb niet de hele thread gelezen, hopelijk heb je hier wat aan.
Ik ben 30 jaar en heb een 2tal jaar geleden mijn oog met de laser laten behandelen. Kostprijs 1.100 Euro, niet terug te trekken vanwege vallende onder de noemer 'schoonheidsoperatie'. Operatie zelf duurt amper 2' per oog. Een echte aanrader en zeker het geld waard (op het einde van je leven ben je 3x zoveel kwijt aan brilmonturen en glazen), contactlenzen was ook niets voor mij. Mijn 'operatie' is gedaan in Leuven, prima nazorg. Je word niet verdoofd, er is niks aan de operatie, zo voorbij, geen pijn, niks. Het oog had -7. Bijeffekten zijn er hoegenaamd niet, mijn oog heeft ongeveer een jaar nodig gehad om op z'n volle scherpte te komen, maar daar heb je geen last van. Mijn oog ziet nu verdomd scherp . Mijn operatie ook niet verwarren met toestanden als bv 'krasjes', da's verouderd en zeker niet aan te raden.
Kheb niet de hele thread gelezen, hopelijk heb je hier wat aan.

. de kans dat er morgen nen lomperik iets in u oog steekt is er ook eh...
Ge moet wel twee weken vermijden om te sporten als er daarbij iets in uw oog kan komen, water in uw oog vermijden (persoonlijk vond ik dat makkelijker haalbaar als ik die twee weken in bad ging in plaats van te douchen), en nie in uw ogen wrijven.
(jouw post is anders ook hoogstaand hoor:ironic: )