Timmos
Legacy Member
*update*
We hebben de 3 dode kippen naar een dierenkliniek gedaan voor onderzoek. We hebben eens rondgevraagd en blijkbaar heeft iemand hier een tweetal weken een vos zien rondlopen
Echt jammer van die dieren, we hebben soms wel tot 5 eieren per dag. En ze waren zo braaf ook
Voor één keer zijn we de kippeningang van het kot vergeten dicht te doen, en lap.
De omheining is iets van een meter en een half, de oppervlakte van de kippentuin is een 100-tal m² (voor de mensen die erachter vroegen).
We gaan wel zo vlug mogelijk nieuwe kippen kopen want die beesten zijn echt de max. Als ik afkom met etensresten dan moet ik maar eens efkes 'tsjiep tsjiep' roepen en dan stormen die massaal af op mij
sigh...
We hebben de 3 dode kippen naar een dierenkliniek gedaan voor onderzoek. We hebben eens rondgevraagd en blijkbaar heeft iemand hier een tweetal weken een vos zien rondlopen

Echt jammer van die dieren, we hebben soms wel tot 5 eieren per dag. En ze waren zo braaf ook

Voor één keer zijn we de kippeningang van het kot vergeten dicht te doen, en lap.
De omheining is iets van een meter en een half, de oppervlakte van de kippentuin is een 100-tal m² (voor de mensen die erachter vroegen).
We gaan wel zo vlug mogelijk nieuwe kippen kopen want die beesten zijn echt de max. Als ik afkom met etensresten dan moet ik maar eens efkes 'tsjiep tsjiep' roepen en dan stormen die massaal af op mij

sigh...





