Timmos
Legacy Member
Ik heb een vraagje voor de hondenkenners onder ons.
6 van onze 7 kippen zijn vannacht vermoord op een tot nu toe onbekende manier. We hebben hondensporen teruggevonden in het zand en overal pluimen. 1 kip heeft het overleefd.
Het absurde is dat er 3 van deze (dode? Wellicht wel) kippen hier niet meer zijn. De andere 3 lagen levensloos op de grond.
Mijn vraag is nu of een hond zo maar even met 3 kippen gaat op en af lopen. Dit lijkt me zeer onlogisch.
Een mens zou ofwel alle kippen laten liggen, ofwel ze allemaal meenemen, toch? En een hond gaat toch niet 3 kippen kunnen meenemen in zijn bek? Of is het zo dat een hond zijn 'prooien' verzameld als eten voor later?
Onze buren hebben ook 2 kippen maar die zijn onaangeroerd gebleven. We denken met andere woorden aan kwaad opzet.
6 van onze 7 kippen zijn vannacht vermoord op een tot nu toe onbekende manier. We hebben hondensporen teruggevonden in het zand en overal pluimen. 1 kip heeft het overleefd.
Het absurde is dat er 3 van deze (dode? Wellicht wel) kippen hier niet meer zijn. De andere 3 lagen levensloos op de grond.
Mijn vraag is nu of een hond zo maar even met 3 kippen gaat op en af lopen. Dit lijkt me zeer onlogisch.
Een mens zou ofwel alle kippen laten liggen, ofwel ze allemaal meenemen, toch? En een hond gaat toch niet 3 kippen kunnen meenemen in zijn bek? Of is het zo dat een hond zijn 'prooien' verzameld als eten voor later?
Onze buren hebben ook 2 kippen maar die zijn onaangeroerd gebleven. We denken met andere woorden aan kwaad opzet.


