EternalSilence
Legacy Member
zit wel iets in, is alleszins waar wat hij zegt, dat kippen rap sterven van stressThales zei:geen bloed + geen beentjes = niet aangevallen door een dier.
ik denk eerder dat die 3 levensloze kippen dat je zegt, dus die er nog liggen, gestorven zijn door stress. van de minste stress kan een kip sterven.
dus er moet zich daar iets afgespeeld hebben.
Mss heeft een mens die kippen meegenomen. ik zeg maar iets. vroeger in de middeleeuwen waren er veel kippendieven. je zegt zelf dat er geen gegraven gat is. wie kan er dan over een omheining? een dief.
en die dief zat wss te grabbelen achter die kippen, waardoor ze in het wild rondliepen en waardoor er drie aan stress gestorven zijn.
een vos bijt de kip direct in het vel, dus daar zou bloed moeten aanwezig zijn. maar die vos kan niet over de omheining.
dus
-> dief -> kwaad opzet.
je moet maar eens als een zot rondlopen in je kot en constant al roepend lopen achter je kiekens, moet je niet verbaasd opkijken dat er plotseling een kip een hartaanval krijgt (hoe lachwekkend het ook kan zijn
).Cervantes zei:Zijn de kippen in de nek gebeten? WANT... wij hadden net het zelfde probleem, zelfde als jij omsingelt, en zelfs verdwenen er bij ons kippen en eieren... Wij hebben toen zelfs kippenboeren opgebelt enz, en iedereen dacht een vos. Tot op een dag, mijn vader vreselijk geluid hoorde in het kippenkot, en zag hij een rat weglopen met een ei in zijn bek. Blijkbaar hadden ratten de eieren willen stelen, en de kippen dood gebeten in de nek. Die eten geen kippen, maar ze "vermoorden" of "overvallen" de kippen voor hun eieren bij wijze van spreken.
nooit aan ratten gedacht.
zo zie je maar, het kan eender welk dier zijn.
een rat is alleszins geen beest om zonder handschoenen vast te pakken, megasterke kaken en echt rap als ook heel lenig.
het wordt wel een groot kiekenmisterie

ad: 
)