Dakantochnie
Legacy Member
Gavin zei:Ter Zake wordt vernieuwd: dat betekent dat Emmanuel Rottey, Annelies Beck en Lisbeth Imbo verdwijnen als ankers.
Eindelijk. :applause:
ad:Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gavin zei:Ter Zake wordt vernieuwd: dat betekent dat Emmanuel Rottey, Annelies Beck en Lisbeth Imbo verdwijnen als ankers.
Eindelijk. :applause:
ad:paarsbloed zei:Een meisje van 14 dat haar liefde aan mij verklaart :')
Ffs, ik ben 17 en heb een vriendin. Mijn msn staat op mijn netlog en die voegt me toe, we praten een uurtje over stomme zaken en dat komt eruit. stom kind![]()

sanderos24 zei:weet er iemand die omegle waar je het land kan kiezen ?
, dat ik wel meer wil met je...
paarsbloed zei:8-7-2009 21:32:35 jenss. Lolaaaaaaa (*) Kvind het gewoon raar dat je zo plots begint, kheb je lijk nog nooit gezien in't echt, buiten 1 keer van ver. Waarom voeg je me dan toe?
8-7-2009 21:32:49 Lolaaaaaaa (*) jenss. omdakik u graag zie e
8-7-2009 21:35:49 jenss. Lolaaaaaaa (*) maar graag zien, op welke manier he, kzie kik mijn metjen oek graag
8-7-2009 21:37:07 Lolaaaaaaa (*) jenss. ma gw ja, dat ik wel meer wil met je...
8-7-2009 21:38:16 jenss. Lolaaaaaaa (*) Ik heb een vriendin, van mijn leeftijd en ik wil niet aangeklaagd worden voor kinderprostitutie. Kom over 4 jaar eens weer
Deleted.
(geel is mijn ding)
De rest is bullshit
boogje zei:Wow, wow, wow. Wacht eventjes... Je bent terug.
boogje zei:Wow, wow, wow. Wacht eventjes... Je bent terug.
Toch geen Imbofan zeker?Dakantochnie zei:
msn?paarsbloed zei:Ma kheb ze al eens gezien in't echt ze, azo een 14-jarig strekewijf. Marginaaaaaal

isj zei:
