Archief - Je glimlach van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

paarsbloed

Legacy Member
Een meisje van 14 dat haar liefde aan mij verklaart :')

Ffs, ik ben 17 en heb een vriendin. Mijn msn staat op mijn netlog en die voegt me toe, we praten een uurtje over stomme zaken en dat komt eruit. stom kind :D

Bosvos

Legacy Member
paarsbloed zei:
Een meisje van 14 dat haar liefde aan mij verklaart :')

Ffs, ik ben 17 en heb een vriendin. Mijn msn staat op mijn netlog en die voegt me toe, we praten een uurtje over stomme zaken en dat komt eruit. stom kind :D

screen or it didn't happen :lol:

paarsbloed

Legacy Member
8-7-2009 21:32:35 jenss. Lolaaaaaaa (*) Kvind het gewoon raar dat je zo plots begint, kheb je lijk nog nooit gezien in't echt, buiten 1 keer van ver. Waarom voeg je me dan toe?
8-7-2009 21:32:49 Lolaaaaaaa (*) jenss. omdakik u graag zie e
8-7-2009 21:35:49 jenss. Lolaaaaaaa (*) maar graag zien, op welke manier he, kzie kik mijn metjen oek graag
8-7-2009 21:37:07 Lolaaaaaaa (*) jenss. ma gw ja:D , dat ik wel meer wil met je...
8-7-2009 21:38:16 jenss. Lolaaaaaaa (*) Ik heb een vriendin, van mijn leeftijd en ik wil niet aangeklaagd worden voor kinderprostitutie. Kom over 4 jaar eens weer ;)

Deleted.
(geel is mijn ding)

De rest is bullshit

zipke

Legacy Member
paarsbloed zei:
8-7-2009 21:32:35 jenss. Lolaaaaaaa (*) Kvind het gewoon raar dat je zo plots begint, kheb je lijk nog nooit gezien in't echt, buiten 1 keer van ver. Waarom voeg je me dan toe?
8-7-2009 21:32:49 Lolaaaaaaa (*) jenss. omdakik u graag zie e
8-7-2009 21:35:49 jenss. Lolaaaaaaa (*) maar graag zien, op welke manier he, kzie kik mijn metjen oek graag
8-7-2009 21:37:07 Lolaaaaaaa (*) jenss. ma gw ja:D , dat ik wel meer wil met je...
8-7-2009 21:38:16 jenss. Lolaaaaaaa (*) Ik heb een vriendin, van mijn leeftijd en ik wil niet aangeklaagd worden voor kinderprostitutie. Kom over 4 jaar eens weer ;)

Deleted.
(geel is mijn ding)

De rest is bullshit

Haar reactie op uw antwoord is hier duidelijk het ontbrekende deel!

paarsbloed

Legacy Member
Verder dan, 'doe me dat niet aan, je bent mijn alles :'( ' zal dat wel niet komen

Recipe4hate

Legacy Member
Ik zou onmiddellijk uw lief dumpen voor die, 't wordt zeker interessant als dat een gast blijkt te zijn.

paarsbloed

Legacy Member
Ma kheb ze al eens gezien in't echt ze, azo een 14-jarig strekewijf. Marginaaaaaal

Gavin

Legacy Member
Dakantochnie zei:
Toch geen Imbofan zeker?

Beck is zeer spijtig maar die ander twee zijn er recht op. Twee tegen een, we leggen ons neer bij de meerderheid!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan