Archief - Je glimlach van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dunno

Legacy Member
wtf?hax!kthxbye zei:
Er is een thread tegen haar gestart maar het werd wat te grof en toen werd die thread verwijderd en toen is ze gebanned voor ik weet wat en daarna een thread opgestart dat we verdraagzaam moeten zijn en daarna werd het stil en nee ik heb geen zin om leestekens te gebruiken want ik ben moe :tongue:

En er was natuurlijk een Anti-isj social group die reeds een 60-tal leden telde.

Karre

Legacy Member
Preske zei:
ik kan en heb dat niet laten verwijderen nee.

(haat wegens een heel volk?)

Wees eerlijk, op zwam passeren er soms echt wel zeer racistische topics. Ik weet wel dat de meesten het doen voor te lachen maar soms gaat het er echt wel over.

isj zei:
het is eng dat er zoveel mensen mij lijken te "kennen":unsure:

Tjah, als je heel je leven zo goed als uit de doeken doet op het internet. Is iets waar ik altijd al heb voor opgepast.

Preske

Legacy Member
Careless zei:
Wees eerlijk, op zwam passeren er soms echt wel zeer racistische topics. Ik weet wel dat de meesten het doen voor te lachen maar soms gaat het er echt wel over.

Dan moeten die gereport worden.
De meeste vis ik er wel uit, maar der zullen der altijd zijn die ik mis.

iKitty

Legacy Member
stopt is een keertje mensen, tbegint vermoeiend te worden en kga echt ni overal op ingaan en kheb totaal niks verkeerd gedaan... maar soit, blijkbaar ben ik volgens jullie lelijk, dik etc, wa maakt da uit magk voor mijn uiterlijk al ni meer op een forum zitten? O.o

ook al trek ik het mij ni echt aan kvind gewoon lastig da er een aantal alles dak zeg verdraaien of verkeerd oppakken , en zo de rest opstoke , leert ne keer u eigen mening te vormen ja...

en ik moet het ni weten wa je denkt

paarsbloed

Legacy Member
isj zei:
stopt is een keertje mensen, tbegint vermoeiend te worden en kga echt ni overal op ingaan en kheb totaal niks verkeerd gedaan... maar soit, blijkbaar ben ik volgens jullie lelijk, dik etc, wa maakt da uit magk voor mijn uiterlijk al ni meer op een forum zitten? O.o

Je moet je uiterlijk hier niet zitten promoten hé. Je weet even goed als het hele forum dat je zelf je reacties uitlokt. Hier zitten lelijkere mensen als jou, maar die weten dat ze hun foto's niet moeten tentoon stellen.

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
isj zei:
stopt is een keertje mensen, tbegint vermoeiend te worden en kga echt ni overal op ingaan en kheb totaal niks verkeerd gedaan... maar soit, blijkbaar ben ik volgens jullie lelijk, dik etc, wa maakt da uit magk voor mijn uiterlijk al ni meer op een forum zitten? O.o

ook al trek ik het mij ni echt aan kvind gewoon lastig da er een aantal alles dak zeg verdraaien of verkeerd oppakken , en zo de rest opstoke , leert ne keer u eigen mening te vormen ja...

en ik moet het ni weten wa je denkt

Jawel, maar ge moet het niet constant tonen.

EDIT: paarsbloed is weer te uber snel

iKitty

Legacy Member
gelle doe precies of kposte ni anders dan foto's :unsure:

+ meestal vroeg er wel iemand achter een andere foto etc..., dusja... sni echt mijn schuld eh

paarsbloed

Legacy Member
isj zei:
gelle doe precies of kposte ni anders dan foto's :unsure:

+ meestal vroeg er wel iemand achter een andere foto etc..., dusja... sni echt mijn schuld eh

En nee zeggen is zo een grote moeite hé :)
Zver toch niet zo, je hebt de aandacht gekregen die je wou en daarmee uit.

iKitty

Legacy Member
@KO maar aub geef mij dan een kans dan zal ik subtiel aandacht zoeken :unsure:

@DBK, ik zit da continu te zinge opt werk een week :')

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
isj zei:
gelle doe precies of kposte ni anders dan foto's :unsure:

+ meestal vroeg er wel iemand achter een andere foto etc..., dusja... sni echt mijn schuld eh

Elke keer dat je post zien we je decolleté :ironic:
Geen wonder dan dat je de nerds hier hun hoofd op hol laat slaan en dat ze daarom om foto's vragen.

Karre

Legacy Member
paarsbloed zei:
Je moet je uiterlijk hier niet zitten promoten hé. Je weet even goed als het hele forum dat je zelf je reacties uitlokt. Hier zitten lelijkere mensen als jou, maar die weten dat ze hun foto's niet moeten tentoon stellen.

Bwah, hun foto's niet laten tonen is er ook wel over en dat mogen ze wel. Het is echter de manier waarop.

paarsbloed

Legacy Member
Careless zei:
Bwah, hun foto's niet laten tonen is er ook wel over en dat mogen ze wel. Het is echter de manier waarop.

Ik zeg toch niet dat ze niet mogen?

iKitty

Legacy Member
wtf?hax!kthxbye zei:
Elke keer dat je post zien we je decolleté :ironic:
Geen wonder dan dat je de nerds hier hun hoofd op hol laat slaan en dat ze daarom om foto's vragen.

true, mja kheb da ook altyd aan ... en kdeed da ni expres, wa je ook denkt, net zoals de angles, nooit erg veel bij nagedacht...

kzal erop lette hoor ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan