Archief - Je glimlach van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

paarsbloed

Legacy Member
Oh wacht, vlug effe mijn 'Kijk ik ben lelijk dus laat ik mijn ietwat mooiere, maar nog steeds lelijke, borstenfoto's ' verwijderen.

Prodigy

Legacy Member
Ik heb een licht vermoeden dat er straks weer een paar gaan klagen over deleted posts :p.

dunno

Legacy Member
gentille zei:
opleiding tot politie-inspecteur :p

Ik hoop dat je geen te grote verwachtingen hebt over het politiewerk gentille, want heb eens het vak Politiebeleid gevolgd voor mijn minor criminologie (waarmee ik ondertussen gestopt ben) en dat gaf mij een vrij negatief beeld over de flikken. Zo gaat maar 20% van hun tijd uit naar op de straat zitten en crime fighten, terwijl de rest eigenlijk administratief werk is. Toch denkt iedereen dat ze vooral daarmee bezig zijn. Ook kregen veel flikken last van stereotypen, vooroordelen, racisme etc terwijl dat voor hun opleiding niet zo was.

*edit: crap, ik dacht dat die isj gebanned was. :sad: Nu is die terug.

Preske

Legacy Member
paarsbloed zei:
Oh wacht, vlug effe mijn 'Kijk ik ben lelijk dus laat ik mijn ietwat mooiere, maar nog steeds lelijke, borstenfoto's ' verwijderen.

kom kom, iedereen heeft recht op een 2de kans.
Als ze beloofd van haar te gedragen, moet ze die maar krijgen, net als iedereen.

en anders, er is een ignore functie.

en wtf @ lelijk comment :sop:

Karre

Legacy Member
paarsbloed zei:
Of weer een ban, kzou nu 4 dagen krijgen denk ik :p

Na een tijd krijg je blijkbaar geen infractions meer. Al meermaals heb ik hier gedacht van, nu heb ik enkele infractions aan mijn been, maar blijkbaar niet.

Preske, heb jij die groep gedelete? Haat jegens een heel volk laat je dan wel toe en haat jegens één persoon niet :naughty:

paarsbloed

Legacy Member
Ik wel, per infraction loopt er nen dag bij. Den teller staat nu op 3 dagen ban :p

Prastepius

Legacy Member
paarsbloed zei:
Oh wacht, vlug effe mijn 'Kijk ik ben lelijk dus laat ik mijn ietwat mooiere, maar nog steeds lelijke, borstenfoto's ' verwijderen.

ook ma een loser ze gij.
da mens doet niets verkeerd.
of is da uw manier van playing hard to get.

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
paarsbloed zei:
Ow, wat heb ik gemist? (was 4 dagen weg)

Er is een thread tegen haar gestart maar het werd wat te grof en toen werd die thread verwijderd en toen is ze gebanned voor ik weet wat en daarna een thread opgestart dat we verdraagzaam moeten zijn en daarna werd het stil en nee ik heb geen zin om leestekens te gebruiken want ik ben moe :tongue:

Preske

Legacy Member
Careless zei:
Na een tijd krijg je blijkbaar geen infractions meer. Al meermaals heb ik hier gedacht van, nu heb ik enkele infractions aan mijn been, maar blijkbaar niet.

Preske, heb jij die groep gedelete? Haat jegens een heel volk laat je dan wel toe en haat jegens één persoon niet :naughty:

ik kan en heb dat niet laten verwijderen nee.

(haat wegens een heel volk?)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan