iKitty
Legacy Member
paarsbloed zei:Pff, still here?
Ik hoopte dat na werchter alle forumsletjes weg gingen zijn, helaas.
jij bent er toch ook nog?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
paarsbloed zei:Pff, still here?
Ik hoopte dat na werchter alle forumsletjes weg gingen zijn, helaas.
hoofdschooier zei:screen or it didn't happen![]()
JoeCatshoe zei:Borstenfoto's van paarsbloed?![]()
Prodigy94 zei:Ik heb een licht vermoeden dat er straks weer een paar gaan klagen over deleted posts.

gentille zei:opleiding tot politie-inspecteur![]()
ad: Nu is die terug.paarsbloed zei:Oh wacht, vlug effe mijn 'Kijk ik ben lelijk dus laat ik mijn ietwat mooiere, maar nog steeds lelijke, borstenfoto's ' verwijderen.

paarsbloed zei:Of weer een ban, kzou nu 4 dagen krijgen denk ik![]()
paarsbloed zei:Oh wacht, vlug effe mijn 'Kijk ik ben lelijk dus laat ik mijn ietwat mooiere, maar nog steeds lelijke, borstenfoto's ' verwijderen.
Prastepius zei:ook ma een loser ze gij.
paarsbloed zei:Ow, wat heb ik gemist? (was 4 dagen weg)
paarsbloed zei:Ow, wat heb ik gemist? (was 4 dagen weg)

Careless zei:Na een tijd krijg je blijkbaar geen infractions meer. Al meermaals heb ik hier gedacht van, nu heb ik enkele infractions aan mijn been, maar blijkbaar niet.
Preske, heb jij die groep gedelete? Haat jegens een heel volk laat je dan wel toe en haat jegens één persoon niet :naughty: