Archief - Je glimlach van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Babs

Legacy Member
Preske zei:
en naar waar is dat dan?

Los Angeles voor 2 weken :doh:
Mn pa had beter voor mij gekozen, dan konden we daar me de moto rondtoeren.
Ohja, mijn huwelijksreis gaat al naar daar zijn dus kzal er ooit geraken :p

Dennoman

Legacy Member
BaBsie zei:
Los Angeles voor 2 weken :doh:
Mn pa had beter voor mij gekozen, dan konden we daar me de moto rondtoeren.
Ohja, mijn huwelijksreis gaat al naar daar zijn dus kzal er ooit geraken :p
Oké, ik zou ook pissed zijn :p

Preske

Legacy Member
BaBsie zei:
Los Angeles voor 2 weken :doh:
Mn pa had beter voor mij gekozen, dan konden we daar me de moto rondtoeren.
Ohja, mijn huwelijksreis gaat al naar daar zijn dus kzal er ooit geraken :p

uw ventje heeft dus al niets meer te zeggen :p

JohnDodger

Legacy Member
Geslaagd voor rijbewijs :D , Niks opmerkingen op het blad, perfecte dag gewoon.

Atrox

Legacy Member
Weer een dagske gewerkt se, zalig vakantiejobke bij een logistiek bedrijf. Mijn taak is nieuwe auto's zo snel mogelijk van de ene kant naar de andere te brengen zodat die geladen of gecontroleerd kunnen worden. Lekker doorscheuren op rechte stukken :p

Schoonste bakske vandaag: Audi A3 met een stevig motorke in. Weet wel niet welke, ma het ging ferm vooruit! (hoger dan de 1.9 denk ik)

Ble$$ed^

Legacy Member
Atrox zei:
Weer een dagske gewerkt se, zalig vakantiejobke bij een logistiek bedrijf. Mijn taak is nieuwe auto's zo snel mogelijk van de ene kant naar de andere te brengen zodat die geladen of gecontroleerd kunnen worden. Lekker doorscheuren op rechte stukken :p

Schoonste bakske vandaag: Audi A3 met een stevig motorke in. Weet wel niet welke, ma het ging ferm vooruit! (hoger dan de 1.9 denk ik)

giiiivee job :D

Genius

Legacy Member
Atrox zei:
Weer een dagske gewerkt se, zalig vakantiejobke bij een logistiek bedrijf. Mijn taak is nieuwe auto's zo snel mogelijk van de ene kant naar de andere te brengen zodat die geladen of gecontroleerd kunnen worden. Lekker doorscheuren op rechte stukken :p

Schoonste bakske vandaag: Audi A3 met een stevig motorke in. Weet wel niet welke, ma het ging ferm vooruit! (hoger dan de 1.9 denk ik)

en dat voor een heel maand? :crazy:

pure waanzin :D

Gizmo_1987

Legacy Member
Atrox zei:
Weer een dagske gewerkt se, zalig vakantiejobke bij een logistiek bedrijf. Mijn taak is nieuwe auto's zo snel mogelijk van de ene kant naar de andere te brengen zodat die geladen of gecontroleerd kunnen worden. Lekker doorscheuren op rechte stukken :p

Schoonste bakske vandaag: Audi A3 met een stevig motorke in. Weet wel niet welke, ma het ging ferm vooruit! (hoger dan de 1.9 denk ik)
Welk bedrijf? :p
k'doe net hetzelfste maar dan al anderhalf jaar in zeebrugge :cool:

Gavin

Legacy Member
Ter Zake wordt vernieuwd: dat betekent dat Emmanuel Rottey, Annelies Beck en Lisbeth Imbo verdwijnen als ankers.


Eindelijk. :applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan