Babs
Legacy Member
Preske zei:en naar waar is dat dan?
Los Angeles voor 2 weken :doh:
Mn pa had beter voor mij gekozen, dan konden we daar me de moto rondtoeren.
Ohja, mijn huwelijksreis gaat al naar daar zijn dus kzal er ooit geraken

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Preske zei:en naar waar is dat dan?

Oké, ik zou ook pissed zijnBaBsie zei:Los Angeles voor 2 weken :doh:
Mn pa had beter voor mij gekozen, dan konden we daar me de moto rondtoeren.
Ohja, mijn huwelijksreis gaat al naar daar zijn dus kzal er ooit geraken![]()

BaBsie zei:Los Angeles voor 2 weken :doh:
Mn pa had beter voor mij gekozen, dan konden we daar me de moto rondtoeren.
Ohja, mijn huwelijksreis gaat al naar daar zijn dus kzal er ooit geraken![]()

gentille zei:Theorie examens achter de rug en nu kan de stage aanvangen![]()

Proficiat.JohnDodger123 zei:Geslaagd voor rijbewijs, Niks opmerkingen op het blad, perfecte dag gewoon.
gentille zei:opleiding tot politie-inspecteur![]()

Atrox zei:Weer een dagske gewerkt se, zalig vakantiejobke bij een logistiek bedrijf. Mijn taak is nieuwe auto's zo snel mogelijk van de ene kant naar de andere te brengen zodat die geladen of gecontroleerd kunnen worden. Lekker doorscheuren op rechte stukken
Schoonste bakske vandaag: Audi A3 met een stevig motorke in. Weet wel niet welke, ma het ging ferm vooruit! (hoger dan de 1.9 denk ik)

Atrox zei:Weer een dagske gewerkt se, zalig vakantiejobke bij een logistiek bedrijf. Mijn taak is nieuwe auto's zo snel mogelijk van de ene kant naar de andere te brengen zodat die geladen of gecontroleerd kunnen worden. Lekker doorscheuren op rechte stukken
Schoonste bakske vandaag: Audi A3 met een stevig motorke in. Weet wel niet welke, ma het ging ferm vooruit! (hoger dan de 1.9 denk ik)


di massimo zei:Sjansaar! Hier vertrekken ze deze zomer niet
Anyways.. Party @ your place?![]()

Welk bedrijf?Atrox zei:Weer een dagske gewerkt se, zalig vakantiejobke bij een logistiek bedrijf. Mijn taak is nieuwe auto's zo snel mogelijk van de ene kant naar de andere te brengen zodat die geladen of gecontroleerd kunnen worden. Lekker doorscheuren op rechte stukken
Schoonste bakske vandaag: Audi A3 met een stevig motorke in. Weet wel niet welke, ma het ging ferm vooruit! (hoger dan de 1.9 denk ik)


