Archief - Je glimlach van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

D--Amo

Legacy Member
Preske zei:
geloof er geen kloot van.
iedere gsm heeft een replyfunctie, dus ge moet al expres moeite doen om naar een verkeerd nr te sturen.

Kan best hoor. Heb ik zelf ook al een aantal keren voorgehad, met niet al te leuke gevolgen..

Vooral als ik niet meteen terugstuur, heb ik dat al wel eens voor.. Meestal gewoon met snel te willen zijn :p

Pilatus

Legacy Member
ouders en zus die daarnet op vakantie vertrokken zijn, het kot alleen voor 2 weken :woohoo:

paarsbloed

Legacy Member
Binnen 2 dagen 10 dagen alleen. Mijn broer en diens vriendin zijn wel thuis maar das meestal pas vanaf 22 uur. Freedom :love:

Crashtestdummy

Legacy Member
Lospeed zei:
da's echt goor gast... :puke:
snap trouwens niet hoe die bulten er zijn van tatoeage :wtf:
das geen tatoeage, das brandmerking en dan komen er zon blazen op, die kunde laten leeglopen

D--Amo

Legacy Member
Pilatus zei:
ouders en zus die daarnet op vakantie vertrokken zijn, het kot alleen voor 2 weken :woohoo:

Sjansaar! Hier vertrekken ze deze zomer niet :s

Anyways.. Party @ your place? :p

Delirium

Legacy Member
di massimo zei:
Sjansaar! Hier vertrekken ze deze zomer niet :s

Anyways.. Party @ your place? :p

Hier ook niet. 't Zou wel eens plezant zijn om eens op mijn gemak te zitten :)
Ik wou het ook nog vragen "adres? Dan komen we een feestje bouwen gnigni :D"

Babs

Legacy Member
Bij mij vertrekken ze in september naar ergens waar ik veel liever naar zou meegaan :sop:
Smerig :sad:

noreeeee

Legacy Member
paarsbloed zei:
Binnen 2 dagen 10 dagen alleen. Mijn broer en diens vriendin zijn wel thuis maar das meestal pas vanaf 22 uur. Freedom :love:

Ikke vanaf morgen ook zo'n 10 dagen en mijn zus gaat mee :o.:woohoo:

_ns_

Legacy Member
paarsbloed zei:
Binnen 2 dagen 10 dagen alleen. Mijn broer en diens vriendin zijn wel thuis maar das meestal pas vanaf 22 uur. Freedom :love:

Pff, wat haat ik de dag dat mijn moeder half time wou werken :cry:, de luie teef :tongue:

stupid_noob

Legacy Member
ns boy zei:
Pff, wat haat ik de dag dat mijn moeder half time wou werken :cry:, de luie teef :tongue:

wij zitten met 3 (mijn pa, mijn broer en mezelf) de onze ervan te overtuigen dat ze dat niet mag doen, dat ze geen blijf gaat weten met haar tijd enzo :D
Want we weten wel beter!

Bosvos

Legacy Member
stupid_noob zei:
wij zitten met 3 (mijn pa, mijn broer en mezelf) de onze ervan te overtuigen dat ze dat niet mag doen, dat ze geen blijf gaat weten met haar tijd enzo :D
Want we weten wel beter!

binnen een jaar of 2 is het hier ook van da... dan wilt ons ma op 18 uren:sad:

AeroFury

Legacy Member
Preske zei:
geloof er geen kloot van.
iedere gsm heeft een replyfunctie, dus ge moet al expres moeite doen om naar een verkeerd nr te sturen.

Ge hebt mij helemaal door. Kzeg kzal eens iets uitvinden dat ik kan posten in de glimlach thread. :wtf: :p

En btw, alles is dan nog goe gekomen ze. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan