Archief - Je glimlach van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

freakykiller

Legacy Member
AeroFury zei:
omg...
kwam net terug van een 'afspraakje' met een meisje en ik stuur een bericht naar ne maat die de hele tijd aan het zagen was of er al iets gebeurd was e.d. Ge kent da wel maten onder elkaar. :D
En kstuur zo terug van "neen, twas lik onzen eersten date, blabalbal, tis wel nog een lekkere." Het toeval wil nu, dat die maat in kwestie en het meisje hun voornaam begint met dezelfde letter. Kheb dus dat bericht per ongeluk verstuurd naar het meisje ipv van mijne maat. Heb het nog proberen uit te leggen, maar kheb nog geen antwoord teruggekregen...

Lap... :p

Game Over
You Lose.

:p

Vitabis

Legacy Member
AeroFury zei:
omg...
kwam net terug van een 'afspraakje' met een meisje en ik stuur een bericht naar ne maat die de hele tijd aan het zagen was of er al iets gebeurd was e.d. Ge kent da wel maten onder elkaar. :D
En kstuur zo terug van "neen, twas lik onzen eersten date, blabalbal, tis wel nog een lekkere." Het toeval wil nu, dat die maat in kwestie en het meisje hun voornaam begint met dezelfde letter. Kheb dus dat bericht per ongeluk verstuurd naar het meisje ipv van mijne maat. Heb het nog proberen uit te leggen, maar kheb nog geen antwoord teruggekregen...

Lap... :p

haha pwned :lol:

Fir3wulf

Legacy Member
ik heb zo al een paar keer een liefdesbericht naar ne maat gestuurd da voor mijn lief bedoeld was en die begon zich al vanalles af te vrage :D

paarsbloed

Legacy Member
firewulf1 zei:
ik heb zo al een paar keer een liefdesbericht naar ne maat gestuurd da voor mijn lief bedoeld was en die begon zich al vanalles af te vrage :D

Iets in de aard van:
-Ik wil dat je je vingers in mijn gat steekt, terwijl je vader toekijkt <3
-Ok:unsure:

?

scorpken

Legacy Member
Vandaag naar Alex Agnew gaan zien int rivierenhof, man man man geniaal!!!!

Sileced`

Legacy Member
Kans dat een kennis met een (hoge) functie bij audi mij misschien kan binnen krijgen daar. :love:

AeroFury

Legacy Member
Uhyes. Dan toch nog bericht teruggehad. We hebben weeral afgesproken. :cool: Ze vond het blijkbaar nie erg en kmoest er nie mee inzitten. :lol:
Kheb dan naar de maat voor wie het bericht wel degelijk bedoeld was gebeld en gast wij hebben ons gesmeten. Da zal 1 zijn dak nog lang zal mogen horen I'm afraid. :p
Da zal me leren om vlug vlug een bericht te willen typen als ik aan het fietsen ben.

gizmo666

Legacy Member
ben juist in de regen gaan wandelen zonder jas en ik ben kletsnat:lol:
en de mensen met hun jas en paraplu maar kijken naar mij:rofl:
zalig:D

Proim

Legacy Member
AeroFury zei:
omg...
kwam net terug van een 'afspraakje' met een meisje en ik stuur een bericht naar ne maat die de hele tijd aan het zagen was of er al iets gebeurd was e.d. Ge kent da wel maten onder elkaar. :D
En kstuur zo terug van "neen, twas lik onzen eersten date, blabalbal, tis wel nog een lekkere." Het toeval wil nu, dat die maat in kwestie en het meisje hun voornaam begint met dezelfde letter. Kheb dus dat bericht per ongeluk verstuurd naar het meisje ipv van mijne maat. Heb het nog proberen uit te leggen, maar kheb nog geen antwoord teruggekregen...

Lap... :p
Skoontje ^^

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
In mijn droom aan iedereen vragen hoe die film heet waarin een ***** zijn hoofd tegen de stoeprand wordt gestampt. Niemand had het juist.
Dromen zijn toch iets raars.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan