freakykiller
Legacy Member
AeroFury zei:omg...
kwam net terug van een 'afspraakje' met een meisje en ik stuur een bericht naar ne maat die de hele tijd aan het zagen was of er al iets gebeurd was e.d. Ge kent da wel maten onder elkaar.
En kstuur zo terug van "neen, twas lik onzen eersten date, blabalbal, tis wel nog een lekkere." Het toeval wil nu, dat die maat in kwestie en het meisje hun voornaam begint met dezelfde letter. Kheb dus dat bericht per ongeluk verstuurd naar het meisje ipv van mijne maat. Heb het nog proberen uit te leggen, maar kheb nog geen antwoord teruggekregen...
Lap...![]()
Game Over
You Lose.






Ze vond het blijkbaar nie erg en kmoest er nie mee inzitten. 