Archief - Je glimlach van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

paarsbloed

Legacy Member
Enkel begin en einde gelezen, wat een kutgesprek. Dat houd ik geen 2 minuten vol.

Proim

Legacy Member
laurensvd zei:
:lol: Duurt ff om er door heen te geraken maar het einde doet het 'm ook wel :p
Ksnap niet dat ge zo'n conversaties zooo lang kunt volhouden... :crazy:
Ik heb toch ook veel hier gezeten van "Wtf, hoe houdt die dat vol *facepalm*".

Kyoshin

Legacy Member
more epic fail's:
(K) ga je u vant weekend terug goed amuseren?
11/06/2009 4:45:14 (F)Marieke(F)(L)(F)Vincent(F)chelle seppe en natje het was super het zottekot love you (K)(K)(K) you think you know me nee
11/06/2009 4:45:20 you think you know me (F)Marieke(F)(L)(F)Vincent(F)chelle seppe en natje het was super het zottekot love you (K)(K)(K) geen goesting?
11/06/2009 4:45:48 (F)Marieke(F)(L)(F)Vincent(F)chelle seppe en natje het was super het zottekot love you (K)(K)(K) you think you know me jawel maar geen geld meer ik moet wachten op mijn dop dus
xD

paarsbloed

Legacy Member
En wtf die nicknames, sebiet ook al mijn vriendinnekes eens der in zetten se!

Kyoshin

Legacy Member
w me ik ga mij sebiet wassen in bad dan moet ik even naar de bnk gaan en daarna weet ik het nog niet
11/06/2009 13:36:06 you think you know me (F)Marieke(F)(L)(F)Vincent(F)chelle seppe en natje het was super het zottekot love you (K)(K)(K) ok
11/06/2009 13:36:22 you think you know me (F)Marieke(F)(L)(F)Vincent(F)chelle seppe en natje het was super het zottekot love you (K)(K)(K) met of zonder schuim?
11/06/2009 13:36:40 (F)Marieke(F)(L)(F)Vincent(F)chelle seppe en natje het was super het zottekot love you (K)(K)(K) you think you know me ja een bad nemen doe je met schuim he
11/06/2009 13:37:13 you think you know me (F)Marieke(F)(L)(F)Vincent(F)chelle seppe en natje het was super het zottekot love you (K)(K)(K) dat heb ik niet zo graag, dat schuim
11/06/2009 13:37:31 (F)Marieke(F)(L)(F)Vincent(F)chelle seppe en natje het was super het zottekot love you (K)(K)(K) you think you know me oh ik wel he ik moet goed rieken he ;)
11/06/2009 13:37:35 you think you know me (F)Marieke(F)(L)(F)Vincent(F)chelle seppe en natje het was super het zottekot love you (K)(K)(K) idd
11/06/2009 13:37:59 (F)Marieke(F)(L)(F)Vincent(F)chelle seppe en natje het was super het zottekot love you (K)(K)(K) you think you know me ik gebruik meestal mannen douche gel omdat dat beter ruikt haha
11/06/2009 13:38:03 (F)Marieke(F)(L)(F)Vincent(F)chelle seppe en natje het was super het zottekot love you (K)(K)(K) you think you know me :P
11/06/2009 13:38:08 you think you know me (F)Marieke(F)(L)(F)Vincent(F)chelle seppe en natje het was super het zottekot love you (K)(K)(K) welk merk?
11/06/2009 13:38:22 (F)Marieke(F)(L)(F)Vincent(F)chelle seppe en natje het was super het zottekot love you (K)(K)(K) you think you know me veel van axe
11/06/2009 13:38:28 you think you know me (F)Marieke(F)(L)(F)Vincent(F)chelle seppe en natje het was super het zottekot love you (K)(K)(K) das wel goeie ja
11/06/2009 13:38:34 you think you know me (F)Marieke(F)(L)(F)Vincent(F)chelle seppe en natje het was super het zottekot love you (K)(K)(K) heb ik ook nog gebruikt
11/06/2009 13:38:43 (F)Marieke(F)(L)(F)Vincent(F)chelle seppe en natje het was super het zottekot love you (K)(K)(K) you think you know me welk jij nu dan
11/06/2009 13:38:51 you think you know me (F)Marieke(F)(L)(F)Vincent(F)chelle seppe en natje het was super het zottekot love you (K)(K)(K) fa speedster douchegel
11/06/2009 13:38:59 (F)Marieke(F)(L)(F)Vincent(F)chelle seppe en natje het was super het zottekot love you (K)(K)(K) you think you know me ken ik niet
11/06/2009 13:40:01 you think you know me (F)Marieke(F)(L)(F)Vincent(F)chelle seppe en natje het was super het zottekot love you (K)(K)(K) mijn tanden poets ik met theramed
11/06/2009 13:40:28 (F)Marieke(F)(L)(F)Vincent(F)chelle seppe en natje het was super het zottekot love you (K)(K)(K) you think you know me azo

more failllllll die gesproklog van die gast is echt BEGAAAAID xD master in seduction ^^

Karre

Legacy Member
Valt echt langst geen kanten op zo'n manier te lezen door die te grote nick.

Kyoshin

Legacy Member
zoek eens ff na die log staat op vorige pagina geloof ik.. Da moete ze in een boekformaat zette echt begaaid.. xD
)(K)(K) ok ik kom
13/06/2009 20:51:36 you think you know me (F)Marieke(F)(L)(F)Vincent(F)chelle seppe en natje het was super het zottekot love you (K)(K)(K) ik kom af
13/06/2009 20:51:37 (F)Marieke(F)(L)(F)Vincent(F)chelle seppe en natje het was super het zottekot love you (K)(K)(K) you think you know me wacht even
13/06/2009 20:51:43 (F)Marieke(F)(L)(F)Vincent(F)chelle seppe en natje het was super het zottekot love you (K)(K)(K) you think you know me ik heb telefoon
13/06/2009 20:51:45 you think you know me (F)Marieke(F)(L)(F)Vincent(F)chelle seppe en natje het was super het zottekot love you (K)(K)(K) ok
13/06/2009 20:59:18 (F)Marieke(F)(L)(F)Vincent(F)chelle seppe en natje het was super het zottekot love you (K)(K)(K) you think you know me se sorry ik blijf thuis
13/06/2009 20:59:29 (F)Marieke(F)(L)(F)Vincent(F)chelle seppe en natje het was super het zottekot love you (K)(K)(K) you think you know me ik ga niet meer weg vandaag het spijt me

ironhorn

Legacy Member
freakykiller zei:
Waar gaat de wereld naartoe :p Doe toch iets nuttig ipv zo'n FOUTE filmkes :p

de eerste keer dat ik ze zag dacht ik ook zo, de derde keer had ik zelf achter ze gezocht en vond ik ze :rofl:

gizmo666

Legacy Member
Scifo zei:
Gebruik dan tenminste kleurkes -_-

Proim zei:
Als ge tijd over hebt, zeker doen :)


PM mij, ik heb de log in kleur.

ik kan het niet opslaan in kleur. als ik het mail dan is het in kleur. als wat moet ik dat opslaan of met welk programma? want ik weet het niet

Proim

Legacy Member
gizmo666 zei:
ik kan het niet opslaan in kleur. als ik het mail dan is het in kleur. als wat moet ik dat opslaan of met welk programma? want ik weet het niet
Geen idee, ik stuur gewoon de mail door als ze het vragen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan