Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb toch ook veel hier gezeten van "Wtf, hoe houdt die dat vol *facepalm*".laurensvd zei:Duurt ff om er door heen te geraken maar het einde doet het 'm ook wel
Ksnap niet dat ge zo'n conversaties zooo lang kunt volhouden...![]()
Waar gaat de wereld naartoeDuffyT zei:
Doe toch iets nuttig ipv zo'n FOUTE filmkes 
)(K)(K) ok ik kom
13/06/2009 20:51:36 you think you know me (F)Marieke(F)(L)(F)Vincent(F)chelle seppe en natje het was super het zottekot love you (K)(K)(K) ik kom af
13/06/2009 20:51:37 (F)Marieke(F)(L)(F)Vincent(F)chelle seppe en natje het was super het zottekot love you (K)(K)(K) you think you know me wacht even
13/06/2009 20:51:43 (F)Marieke(F)(L)(F)Vincent(F)chelle seppe en natje het was super het zottekot love you (K)(K)(K) you think you know me ik heb telefoon
13/06/2009 20:51:45 you think you know me (F)Marieke(F)(L)(F)Vincent(F)chelle seppe en natje het was super het zottekot love you (K)(K)(K) ok
13/06/2009 20:59:18 (F)Marieke(F)(L)(F)Vincent(F)chelle seppe en natje het was super het zottekot love you (K)(K)(K) you think you know me se sorry ik blijf thuis
13/06/2009 20:59:29 (F)Marieke(F)(L)(F)Vincent(F)chelle seppe en natje het was super het zottekot love you (K)(K)(K) you think you know me ik ga niet meer weg vandaag het spijt me
Als ge tijd over hebt, zeker doenCareless zei:Dat ik mijn tijd er ga insteken zeker om heel dat bestand te lezen.

PM mij, ik heb de log in kleur.Scifo zei:Gebruik dan tenminste kleurkes -_-
freakykiller zei:Waar gaat de wereld naartoeDoe toch iets nuttig ipv zo'n FOUTE filmkes
![]()

Scifo zei:Gebruik dan tenminste kleurkes -_-
Proim zei:Als ge tijd over hebt, zeker doen
PM mij, ik heb de log in kleur.
Geen idee, ik stuur gewoon de mail door als ze het vragen.gizmo666 zei:ik kan het niet opslaan in kleur. als ik het mail dan is het in kleur. als wat moet ik dat opslaan of met welk programma? want ik weet het niet