Archief - Je glimlach van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gizmo666

Legacy Member
Proim zei:
Geen idee, ik stuur gewoon de mail door als ze het vragen.

kvind het kut dat anderen dat bestand van die chatlog niet kunnen openen, anders kon ik dat gewoon online zetten

JackM

Legacy Member
Net 35 euro teruggevonden in men platenzak :D
Hoelang moet die daar al nie zitten.

GMotha

Legacy Member
Dat bier-programma op de canvas. Hoe slecht het engels van een gemiddelde vlaming wel ni is:p

AeroFury

Legacy Member
omg...
kwam net terug van een 'afspraakje' met een meisje en ik stuur een bericht naar ne maat die de hele tijd aan het zagen was of er al iets gebeurd was e.d. Ge kent da wel maten onder elkaar. :D
En kstuur zo terug van "neen, twas lik onzen eersten date, blabalbal, tis wel nog een lekkere." Het toeval wil nu, dat die maat in kwestie en het meisje hun voornaam begint met dezelfde letter. Kheb dus dat bericht per ongeluk verstuurd naar het meisje ipv van mijne maat. Heb het nog proberen uit te leggen, maar kheb nog geen antwoord teruggekregen...

Lap... :p

Tiediiee

Legacy Member
AeroFury zei:
omg...
kwam net terug van een 'afspraakje' met een meisje en ik stuur een bericht naar ne maat die de hele tijd aan het zagen was of er al iets gebeurd was e.d. Ge kent da wel maten onder elkaar. :D
En kstuur zo terug van "neen, twas lik onzen eersten date, blabalbal, tis wel nog een lekkere." Het toeval wil nu, dat die maat in kwestie en het meisje hun voornaam begint met dezelfde letter. Kheb dus dat bericht per ongeluk verstuurd naar het meisje ipv van mijne maat. Heb het nog proberen uit te leggen, maar kheb nog geen antwoord teruggekregen...

Lap... :p

:rofl:

gizmo666

Legacy Member
AeroFury zei:
omg...
kwam net terug van een 'afspraakje' met een meisje en ik stuur een bericht naar ne maat die de hele tijd aan het zagen was of er al iets gebeurd was e.d. Ge kent da wel maten onder elkaar. :D
En kstuur zo terug van "neen, twas lik onzen eersten date, blabalbal, tis wel nog een lekkere." Het toeval wil nu, dat die maat in kwestie en het meisje hun voornaam begint met dezelfde letter. Kheb dus dat bericht per ongeluk verstuurd naar het meisje ipv van mijne maat. Heb het nog proberen uit te leggen, maar kheb nog geen antwoord teruggekregen...

Lap... :p

The Death zei:

2nd:lol:

_ns_

Legacy Member
Das uw glimlach :D? Ook al paar keer dergelijke gevallen voor gehad, iets irritanter bestaat er niet :p.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan