gizmo666
Legacy Member
Proim zei:Geen idee, ik stuur gewoon de mail door als ze het vragen.
kvind het kut dat anderen dat bestand van die chatlog niet kunnen openen, anders kon ik dat gewoon online zetten
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Proim zei:Geen idee, ik stuur gewoon de mail door als ze het vragen.
haha epicThe Death zei:

Met good old NoChin helemaal rechtswaffelaar zei:vervolg op jumpen voor vrede, nu live! :')
YouTube - ambidance@gentse feesten 2008

waffelaar zei:vervolg op jumpen voor vrede, nu live! :')
YouTube - ambidance@gentse feesten 2008
waffelaar zei:vervolg op jumpen voor vrede, nu live! :')
YouTube - ambidance@gentse feesten 2008
waffelaar zei:vervolg op jumpen voor vrede, nu live! :')
YouTube - ambidance@gentse feesten 2008

The Death zei:

Er bestaat nog zo'n filmpje normaal van diezelfde "groep" waar hij ook aan mee doet :')wtf?hax!kthxbye zei:OMG, het is echt hem![]()


AeroFury zei:omg...
kwam net terug van een 'afspraakje' met een meisje en ik stuur een bericht naar ne maat die de hele tijd aan het zagen was of er al iets gebeurd was e.d. Ge kent da wel maten onder elkaar.
En kstuur zo terug van "neen, twas lik onzen eersten date, blabalbal, tis wel nog een lekkere." Het toeval wil nu, dat die maat in kwestie en het meisje hun voornaam begint met dezelfde letter. Kheb dus dat bericht per ongeluk verstuurd naar het meisje ipv van mijne maat. Heb het nog proberen uit te leggen, maar kheb nog geen antwoord teruggekregen...
Lap...![]()

AeroFury zei:omg...
kwam net terug van een 'afspraakje' met een meisje en ik stuur een bericht naar ne maat die de hele tijd aan het zagen was of er al iets gebeurd was e.d. Ge kent da wel maten onder elkaar.
En kstuur zo terug van "neen, twas lik onzen eersten date, blabalbal, tis wel nog een lekkere." Het toeval wil nu, dat die maat in kwestie en het meisje hun voornaam begint met dezelfde letter. Kheb dus dat bericht per ongeluk verstuurd naar het meisje ipv van mijne maat. Heb het nog proberen uit te leggen, maar kheb nog geen antwoord teruggekregen...
Lap...![]()
The Death zei:
