Archief - Je glimlach van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Proim

Legacy Member
wtf?hax!kthxbye zei:
In mijn droom aan iedereen vragen hoe die film heet waarin een ***** zijn hoofd tegen de stoeprand wordt gestampt. Niemand had het juist.
Dromen zijn toch iets raars.
En wat kreeg je dan wel als antwoorden?

Stancke

Legacy Member
Fack, als je vroeg opstaat kan je toch massas veel doen op 1 dag. Tot nu toe al iedere dag opgestaan voor 9u15, anders sta ik maar op tegen 12u ofzo:D

Stampertje

Legacy Member
AeroFury zei:
omg...
kwam net terug van een 'afspraakje' met een meisje en ik stuur een bericht naar ne maat die de hele tijd aan het zagen was of er al iets gebeurd was e.d. Ge kent da wel maten onder elkaar. :D
En kstuur zo terug van "neen, twas lik onzen eersten date, blabalbal, tis wel nog een lekkere." Het toeval wil nu, dat die maat in kwestie en het meisje hun voornaam begint met dezelfde letter. Kheb dus dat bericht per ongeluk verstuurd naar het meisje ipv van mijne maat. Heb het nog proberen uit te leggen, maar kheb nog geen antwoord teruggekregen...

Lap... :p

pics of we geloven niet dat het een lekkere is :p :D

Preske

Legacy Member
AeroFury zei:
omg...
kwam net terug van een 'afspraakje' met een meisje en ik stuur een bericht naar ne maat die de hele tijd aan het zagen was of er al iets gebeurd was e.d. Ge kent da wel maten onder elkaar. :D
En kstuur zo terug van "neen, twas lik onzen eersten date, blabalbal, tis wel nog een lekkere." Het toeval wil nu, dat die maat in kwestie en het meisje hun voornaam begint met dezelfde letter. Kheb dus dat bericht per ongeluk verstuurd naar het meisje ipv van mijne maat. Heb het nog proberen uit te leggen, maar kheb nog geen antwoord teruggekregen...

Lap... :p

geloof er geen kloot van.
iedere gsm heeft een replyfunctie, dus ge moet al expres moeite doen om naar een verkeerd nr te sturen.

Wacko_Escudo zei:
proficiat nonkel peter :hug: :woohoo:

dank u :D

tuesadorable

Legacy Member
Preske zei:
geloof er geen kloot van.
iedere gsm heeft een replyfunctie, dus ge moet al expres moeite doen om naar een verkeerd nr te sturen.

Ik had dat vroeger nochtans ook vaak... Zo heb ik vijf jaar geleden iemand iets gestuurd over haarzelf, dat ik haar niet zo tof meer vond.. "En die blijft maar zagen". Woops.


En wtf, typte ik net 'vijf jaar geleden'?

Gefeliciteerd trouwens.

Sileced`

Legacy Member
tuesadorable zei:
Ik had dat vroeger nochtans ook vaak... Zo heb ik vijf jaar geleden iemand iets gestuurd over haarzelf, dat ik haar niet zo tof meer vond.. "En die blijft maar zagen". Woops.


En wtf, typte ik net 'vijf jaar geleden'?

Gefeliciteerd trouwens.

Ik zal zeggen wat iedereen denkt :unsure: You'are getting old :D

Gisteren CV gemaild, vandaag al telefoon dat ik kan langskomen. Fingers crossed. Ook weer iets kunnen verkopen dat is miskocht had, en dit zonder verlies te maken. :cool:

Iemand

Legacy Member
tuesadorable zei:
Ik had dat vroeger nochtans ook vaak... Zo heb ik vijf jaar geleden iemand iets gestuurd over haarzelf, dat ik haar niet zo tof meer vond.. "En die blijft maar zagen". Woops.


En wtf, typte ik net 'vijf jaar geleden'?

Gefeliciteerd trouwens.
Same. Vaak uit gewoonte naar mijn ex gestuurd, wat eigenlijk naar een kameraad moest verzonden worden. Nuja, had toch geen geheimen voor haar, dus niet echt een probleem ^^

feZ, man!

Legacy Member
schijterij die tatoeage laten leeglopen was het goorste ooit putain!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan