Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fujitsi zei:Vandaag voor de eerste keer naar 't straatje geweest. Is eigenlijk wel nog sjiek![]()
. Inderdaad wel toffe buurt, maar wel duur imho...
Joachim_staelen zei:^T'straatje in Kortrijk denk ik. Inderdaad wel toffe buurt, maar wel duur imho...

sumoman_4 zei:Welk straatje is da?![]()
stupid_noob zei:en al die allochtonen lopen en klakskes

firewulf1 zei:Een wanhopige Duitse vrouw heeft van de politie een waarschuwing gekregen nadat ze meer dan honderd keer de hulpdiensten belde omdat ze geen nieuwe vriend kon vinden.
Batterij in beslag genomen
De 44-jarige Angela Stahl bestookte de hulpdiensten met telefoontjes omdat ze geen nieuwe man kon vinden en omdat ze het zich niet kon veroorloven een huwelijksbureau te contacteren.
De politie kon er niet mee lachen en trok naar het huis van de vrouw. Daar nam het de batterij in beslag van Stahls gsm. "We hebben mevrouw meerdere malen verwittigd dat zomaar de hulpdiensten bellen, ernstige gevolgen voor haar kon hebben", aldus een woordvoerder.
Noodgevallen
"Hulpdiensten moeten gebeld worden voor noodgevallen en niet voor iets anders. Geen lief hebben, is bij mijn weten nog altijd geen noodgeval", aldus de woordvoerder, "Onze mensen hebben haar dat uitgelegd en ze heeft beloofd andere middelen te contacteren."
Angela Stahl zegt dat ze zo wanhopig was dat ze echt niet wist bij wie ze terecht kon
![]()
Waar zat ge?fujitsi zei:Vandaag voor de eerste keer naar 't straatje geweest. Is eigenlijk wel nog sjiek![]()
Valt toch zeer goed mee vind ik, die zitten allemaal binnen in Le Neuf :')stupid_noob zei:en al die allochtonen lopen en klakskes