Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Joachim_staelen

Legacy Member
fujitsi zei:
Vandaag voor de eerste keer naar 't straatje geweest. Is eigenlijk wel nog sjiek :p

^T'straatje in Kortrijk denk ik :). Inderdaad wel toffe buurt, maar wel duur imho...

Fir3wulf

Legacy Member
Een wanhopige Duitse vrouw heeft van de politie een waarschuwing gekregen nadat ze meer dan honderd keer de hulpdiensten belde omdat ze geen nieuwe vriend kon vinden.

Batterij in beslag genomen
De 44-jarige Angela Stahl bestookte de hulpdiensten met telefoontjes omdat ze geen nieuwe man kon vinden en omdat ze het zich niet kon veroorloven een huwelijksbureau te contacteren.

De politie kon er niet mee lachen en trok naar het huis van de vrouw. Daar nam het de batterij in beslag van Stahls gsm. "We hebben mevrouw meerdere malen verwittigd dat zomaar de hulpdiensten bellen, ernstige gevolgen voor haar kon hebben", aldus een woordvoerder.

Noodgevallen
"Hulpdiensten moeten gebeld worden voor noodgevallen en niet voor iets anders. Geen lief hebben, is bij mijn weten nog altijd geen noodgeval", aldus de woordvoerder, "Onze mensen hebben haar dat uitgelegd en ze heeft beloofd andere middelen te contacteren."

Angela Stahl zegt dat ze zo wanhopig was dat ze echt niet wist bij wie ze terecht kon

:rofl:

Estrebian

Legacy Member
sumoman_4 zei:
Welk straatje is da? :confused:

aan 't station. Als ge uit het station van kortrijk komt, rechterkant, beetje schuins vn 't station. Daar waar die pittazaak is

Tuninboy

Legacy Member
firewulf1 zei:
Een wanhopige Duitse vrouw heeft van de politie een waarschuwing gekregen nadat ze meer dan honderd keer de hulpdiensten belde omdat ze geen nieuwe vriend kon vinden.

Batterij in beslag genomen
De 44-jarige Angela Stahl bestookte de hulpdiensten met telefoontjes omdat ze geen nieuwe man kon vinden en omdat ze het zich niet kon veroorloven een huwelijksbureau te contacteren.

De politie kon er niet mee lachen en trok naar het huis van de vrouw. Daar nam het de batterij in beslag van Stahls gsm. "We hebben mevrouw meerdere malen verwittigd dat zomaar de hulpdiensten bellen, ernstige gevolgen voor haar kon hebben", aldus een woordvoerder.

Noodgevallen
"Hulpdiensten moeten gebeld worden voor noodgevallen en niet voor iets anders. Geen lief hebben, is bij mijn weten nog altijd geen noodgeval", aldus de woordvoerder, "Onze mensen hebben haar dat uitgelegd en ze heeft beloofd andere middelen te contacteren."

Angela Stahl zegt dat ze zo wanhopig was dat ze echt niet wist bij wie ze terecht kon

:rofl:

Hebde gij wel humor, want met wa gij lacht, mijn god, was jij ook niet hopeloos opzoek naar een puber ?

protnie

Legacy Member
fujitsi zei:
Vandaag voor de eerste keer naar 't straatje geweest. Is eigenlijk wel nog sjiek :p
Waar zat ge?
Tot rond 17u buiten gestaan voor Den Trap en dan in de Maks gezeten tot 18u.

stupid_noob zei:
en al die allochtonen lopen en klakskes
Valt toch zeer goed mee vind ik, die zitten allemaal binnen in Le Neuf :')

bountty

Legacy Member
kben daar al ne keer bedreigd geweest met een mes in da straatje, waarmee da ik nie wil zeggen dat die straat daar vol krapuul zit, ma mij gaat ge daar niet meer zien :).

glimlach v/d dag: mooi vrouwelijk volk op café daarnet :)

FroFro

Legacy Member
eerste bericht dak typ met het oprolbre toetsebord dak net heb gekrege van de papa. voelt maar raar aan en het sta vol reclame voor een baarmoederhalskankervacin.

wel awesome, maa kzou ni weten waarvoor ik het zou gebruike. en smileys kan ik ni typn want windows heeft me in het slowaaks qwerty gezet
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan