Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Crashtestdummy

Legacy Member
we hebben vastgezeten me de camionet in de vlaamse ardennen...

we komen toe op een boerhoveke waar we wilden vragen of em plaats had voor te kamperen me de ghiro, ma em was nie thui (denken we toch) (we kennen die mensen nie, we hebben overal rond zitten zoeken achter campingplaats)

da was een half gras half grindweggetje in een doodlopend straatje...

we proberen ons te draaien me veel geslip van de wielen waarop we eigenlijk per ongeluk door zijn omheining gecrasht zijn in zijnen voortuin :p we hebben den helft van zijnen oprit en tuin omgeploegd om daar gewoon weg te geraken :unsure:

heel mijn camionet is nu wel in moze en de brokken gras lagen tot op tdak, maar we hebben ons goe vortgesmeten :p

Spectre

Legacy Member
100 dagen was dus een dik feestje. Wel veel te veel gedronken maar toch de nacht doorgebracht met mijn vrienden, spijtig dat mijn beste maat om 4 uur al naar huis ging en ik dus de komende 5,5 uur met anderen heb moeten overbruggen.

ng

Legacy Member
Dude87 zei:
we hebben vastgezeten me de camionet in de vlaamse ardennen...

we komen toe op een boerhoveke waar we wilden vragen of em plaats had voor te kamperen me de ghiro, ma em was nie thui (denken we toch) (we kennen die mensen nie, we hebben overal rond zitten zoeken achter campingplaats)

da was een half gras half grindweggetje in een doodlopend straatje...

we proberen ons te draaien me veel geslip van de wielen waarop we eigenlijk per ongeluk door zijn omheining gecrasht zijn in zijnen voortuin :p we hebben den helft van zijnen oprit en tuin omgeploegd om daar gewoon weg te geraken :unsure:

heel mijn camionet is nu wel in moze en de brokken gras lagen tot op tdak, maar we hebben ons goe vortgesmeten :p

Dus die mens zijn eigendom is beschadigd. Goed bezig.

Selderijstok

Legacy Member
Kid_C zei:
Bloc Party is echt serieus goed live, geen idee op wat jij je mening baseert.

Lotto Arena '07. Nuja, ieder zijn mening maar het was totaal niet naar mijn normen :p

edit: kzal proberen om binnenkort nog ergens eens een optreden me te pikken zodat ik mss het tegenovergestelde kan zeggen ^^

felixdraait

Legacy Member
Selderijstok zei:
Lotto Arena '07. Nuja, ieder zijn mening maar het was totaal niet naar mijn normen :p

edit: kzal proberen om binnenkort nog ergens eens een optreden me te pikken zodat ik mss het tegenovergestelde kan zeggen ^^

Ik vond dat een vrij goed optreden eigenlijk. Alleen met de Flux-intro zijn ze nogal de mist ingegaan (die synth-arpeggio).

Dat terzijde heeft Bloc Party toch een vrij sterke live-reputatie.

Huasheng

Legacy Member
Een nieuwe lederen jas :love:

In 't stad een Golden Retriever puppy gezien :love: I want one! :D

Pilatus

Legacy Member
dernet trouwens gewonnen tegen Moeskroen met 2-1, weer lekkere goal gemaakt :D
nu wel vrij kapot : /

Fatalix

Legacy Member
Poenanie zei:
Foto van _Xx_kevin_xX_ op Netlog

Sorry dit moet ik gewoon delen ... :')

lolol,

facepalm.


"ge blijft altijd spesiaal voor mij"


" Evelientju Trust (7 dagen geleden om 16:48)

maotj..
kmisj zow!
xkuzj "


"SGatjj ; het kan me nie schelen oeveel reacties ik hier zet
Ma ik verdomme bij jou zijn , ik zie u fucking graag joeng !
Kwil da jij bij mij blijft , ik in jou armen zijn . En warm hebben.
Ik zie je ontzettent graag , dronkaardj , hehe ^^
Wij zijn voor eeuwig niemand kan onz breken , jij bent mijn
liefde , en dat gaat niemand kapot maken , want wij zijn voor
altijd en eeuwig ! Echt waar , kmeen et , kzou nie weten wa ik
zonder jou zou moeten zijn . Je laat me lachen sgattjj , je
maakt mij gelukkig . Ik wil nu bij jou zijn "

aww <3
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan