Kid_C
Legacy Member
Selderijstok zei:
Bloc Party is echt serieus goed live, geen idee op wat jij je mening baseert.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Selderijstok zei:
we hebben den helft van zijnen oprit en tuin omgeploegd om daar gewoon weg te geraken 

Dude87 zei:we hebben vastgezeten me de camionet in de vlaamse ardennen...
we komen toe op een boerhoveke waar we wilden vragen of em plaats had voor te kamperen me de ghiro, ma em was nie thui (denken we toch) (we kennen die mensen nie, we hebben overal rond zitten zoeken achter campingplaats)
da was een half gras half grindweggetje in een doodlopend straatje...
we proberen ons te draaien me veel geslip van de wielen waarop we eigenlijk per ongeluk door zijn omheining gecrasht zijn in zijnen voortuinwe hebben den helft van zijnen oprit en tuin omgeploegd om daar gewoon weg te geraken
heel mijn camionet is nu wel in moze en de brokken gras lagen tot op tdak, maar we hebben ons goe vortgesmeten![]()
Poenanie zei:

Kid_C zei:Bloc Party is echt serieus goed live, geen idee op wat jij je mening baseert.

night ghost 128 zei:Dus die mens zijn eigendom is beschadigd. Goed bezig.
Selderijstok zei:Lotto Arena '07. Nuja, ieder zijn mening maar het was totaal niet naar mijn normen
edit: kzal proberen om binnenkort nog ergens eens een optreden me te pikken zodat ik mss het tegenovergestelde kan zeggen ^^
Kid_C zei:Bloc Party is echt serieus goed live, geen idee op wat jij je mening baseert.

Poenanie zei:
Poenanie zei:
facebookRULES8484:
das wel redelijk gay é
hoe bedoel je?
666-Damarus-666 zei:

Poenanie zei:

