Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Adrei zei:Is bij mij ook is gebeurd, gelukkig kwam het op mijn hand terecht. ^^
Om nog maar te zwijgen over 't feit dat ze het een paar pagina's terug over rukken in bad hadden.a143290 zei:Dit... zonder context ^^

Dennoman zei:'t Is allemaal Fro zijn schuld![]()
)sumoman_4 zei:Als die doos zo smaakt is 't tijd om ze eens goed te wassen![]()
![]()
Santa zei:Is da neig LSD pakken?
Wa heeft iedereen met die fucking irritante fotos van katten in rare poses met daaronder dan altijd een zinnetje dat door de mixer gehaald is?![]()
Oldskooler zei:De lotto gewonnen
2,5 euro
gizmo666 zei:
sumoman_4 zei:'t Zou nog leuker zijn mocht er daar een van die gasten zijn hersenen openspatten op diene tarmac'k Bedoel maar, hoe stom kunt ge zijn. 'k Snap het niet en zal het nooit snappen ook. :doh:
ad:Ikaruga zei:wat is dat toch met al die netlog homo's?
Zo van die zware bodybuilding/steroid taking peten met oorbellen, BMW's en dan dit:
ne foto van zo een klein hondje met dit onder
"men hondje max kwil jon noois kwijt!!!!
vrienden vo et leven"
Savage zei:Icanhascheesburger is echt passé ...