Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Selderijstok

Legacy Member
mijn schoenen zijn verkocht op ebay :oink: Was meer voor de grap eigenlijk...

:applause: Zo raar da mensen da kopen :crazy:

spray-bunny

Legacy Member
Een postzegelverzameling gekregen waar postzegels uit het derde rijk en allemaal landen die niet meer bestaan inzitten.

Kaching! €€€€€ (hoop ik toch:p)

n9ne

Legacy Member
fireflymr zei:
Ik heb er ook, van hitler, en de SS, webben er zo 3 vellekes van vier, en mochten we de overige 2 vinden zou dat samen 5000 euro zijn ofzo (zegt den postzegelverkoper op den hoek ier)

Ent erge is da we een volledige doos hebben met duizende postzegels in; met duidelijk 'potentieel'; ma die kerel van die winkel: "niemand ga zijn tijd daar insteken om da uit elkaar te zoeken"

oeveel krijgk ervoor? :p

spray-bunny

Legacy Member
Idd fireflymr, ge moet precies volledige verzamelingen hebben eer het iets waard is. Ik veronderstel dat postzegels die afgestempeld zijn ook niet zoveel waard zijn?

Foezjie

Legacy Member
protnie zei:
Waar zat ge?
Tot rond 17u buiten gestaan voor Den Trap en dan in de Maks gezeten tot 18u.
4

56 int Frans, tot rond 5.30, want daarna moestek naar den opticien. Kwas anders wss nog iets langer gebleven :)

spray-bunny

Legacy Member
fireflymr zei:
Inderdaad, die van ons (alle de chique) zijn niet afgestempeld en nog zo van "ja hier een beetje oxidatie, nogal vochtig, blabla", ze doen er echt alles aan om van de waarde af te halen :D

Dees zijn die vellen waarvan we er 2 missen :sad:
http://s5.tinypic.com/1z57pzs.jpg
Dat zijn wel érg mooie! De mijn zijn zo mooi niet. 't Valt me op dat dictatoriale regimes over het algemeen veel mooiere postzegels hebben (waarschijnlijk omdat ze bedoelt zijn als propaganda).

'k Heb er zo redelijk veel (zijn maar lelijk:p). Die zijn precies zot veel waard, in dit geval waarschijnlijk omdat ze een speciale stempel hebben.

EagleEye

Legacy Member
a143290 zei:
M'n binaire zoekboom werkt eindelijk XD Fcking Oberon :p
:niceone: da waren de tijden se , zoekbomen programmeren in Oberon :)

ik neem aan da ge in't eerste informatica zit op UA ;) hoever staat de 3D engine? :p

a143290

Legacy Member
EagleEye zei:
:niceone: da waren de tijden se , zoekbomen programmeren in Oberon :)

ik neem aan da ge in't eerste informatica zit op UA ;) hoever staat de 3D engine? :p

Yup

3D engine, 3D engine.... Dees weekend moet ik de wireframe kunnen tekenen, anders wordt den assisstent boos :sad: en 't werkt nog langs geen kanten :p

EagleEye

Legacy Member
Kom kom, cursus opendoen, matrixbewerkingen implementeren, viewpoint shit, en programmere!

Of gewoon de code van een van de andere studenten even "bekijken" :D

Ik had altijd tegen de 20 op die eerste tussen-evaluaties, maar tegen het einde was het maar juist goed genoeg om erdoor te zijn :p wacht maar op hidden line en triangulatie enzo :woohoo:

Kwil u niet afschrikken he! :>

a143290

Legacy Member
EagleEye zei:
Kom kom, cursus opendoen, matrixbewerkingen implementeren, viewpoint shit, en programmere!

Of gewoon de code van een van de andere studenten even "bekijken" :D

Ik had altijd tegen de 20 op die eerste tussen-evaluaties, maar tegen het einde was het maar juist goed genoeg om erdoor te zijn :p wacht maar op hidden line en triangulatie enzo :woohoo:

Kwil u niet afschrikken he! :>


Haha, 'k besef het al wel ze :p Dat dit een moeilijk vak is XD (Zeker als ge maar een 6 had voor Inleiding Programmeren en OO rommel vindt :p)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan