Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Yones

Legacy Member
FroFro zei:
Nene, tis ouder, geen "computermuziek".

't Is zo eerst "titiditiditidititidididititididi....." en dan "hasseloemahini, mahirisakevoj ashoemeloemehipiarakikilaravooooooi!" (op 't einde gaat da dan zo naar bove)


zelf zonder verder naar onder te scrollen, wistek welk liedje je bedoelde;)
...griezelig

Fir3wulf

Legacy Member
$t0n3d zei:
zelf zonder verder naar onder te scrollen, wistek welk liedje je bedoelde;)
...griezelig

ma dieje tidididididi tidididididi is wel van knight rider eh :)

Pilatus

Legacy Member
opdracht die we in de les 'moeten' maken thuis gemaakt en verzonden
anders weeral met een houten kop de trein moeten pakken en pas wie weet hoelaat thuis zijn, nu lekker chill uitslapen :D

SilentSpring

Legacy Member
sluysen zei:
kvond da maar een rare kerel
en wat een überlelijk oud gebouw was da eigenlijk..
kweet nog toen datk nog int VHSI zat, is er op een winderige dag een van de ramen van de trappenhal naar de kl*ten gegaan :D
hehe idd.
Chance dat het huidige gebouw veel beter is, nu heb je tenminste de indruk dat het een hogeschool is:p
Enig minpunt is dat er geen gordijnen zijn, vooral omdat ik altijd les heb aan de buitenkant van de A-blok (waar de ganse dag zon is) + dat luchtverversingssysteem is gene vette. 't is fucking warm van zodra de zon wat schijnt.

Borri

Legacy Member
iemand in men klas die zowizo al niet te snugger is, maar ,dit, tijdens engelse les..

De juf: "What did the germans do to the jews in the concentration camps,why were the jews there" ?
x: " They take a shower "

komaan zeg :D

_ns_

Legacy Member
Mijn frans :rofl:... Belt mij net iemand voor den auto, vraagt die of het int frans kan, ik zeg natuurlijk 'mais oui'. Kben gelukkig te weten gekomen dat em morgen rond de middag komt, wat gaat dat zijn :lol:...

Men zou in het onderwijs beter frans geven waarmee ge iets zijt in het dagelijkse leven ipv belachelijke voc e.d. ^^

Foezjie

Legacy Member
Vandaag voor de eerste keer naar 't straatje geweest. Is eigenlijk wel nog sjiek :p

Estrebian

Legacy Member
Adelbert zei:
vanavond eens gaan kijken hoe 100dagen dit jaar in brugge is :love:

Kdenk niet al te goed, aangezien er massaal veel 6e jaars op de trein van brugge-kortrijk zaten.
Gisterennnacht zat ik ook in Brugge, 't was daar eigenlijk maar een kalme bedoening als je het vergelijkt met Roeselare/Tielt tijdens 100 dagen

sluysen

Legacy Member
Adelbert zei:
vanavond eens gaan kijken hoe 100dagen dit jaar in brugge is :love:

woopie, 100 dagen op het zand :puke: full of margi ppl imo


Den Freddie zei:
hehe idd.
Chance dat het huidige gebouw veel beter is, nu heb je tenminste de indruk dat het een hogeschool is:p
Enig minpunt is dat er geen gordijnen zijn, vooral omdat ik altijd les heb aan de buitenkant van de A-blok (waar de ganse dag zon is) + dat luchtverversingssysteem is gene vette. 't is fucking warm van zodra de zon wat schijnt.

ze hebben veel te veel nutteloze kosten gedaan maar et gebouw trekt in principe op weinig (ziet er goed uit maar echt gemakkelijk is het niet)

om maar een stom voorbeeld te geven..
sommige klassen hebben maar een stopcontact of 6, daar moete dan in met 20 man met een laptop :s
en ze zijn ook heel dom geweest ivm met gordijnen of zonnewering
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan