Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fir3wulf

Legacy Member
Iemand zei:
TOmmyGun :D


Als je je drugsavontuurtjes publiek maakt, kan je toch verwachten dat iemand zich daar een mening zal over vormen?

Imo toch vrij kinderachtig da ge daar over bezig blijft. Wat de fock komt gij in da deel van het forum doen als ge toch alleen ma mense komt uitlache?
En dan zegge za da ik puberaal gedrag heb
:rofl: daar lagk is mee :lol:

?therapy?

Legacy Member
paarsbloed zei:
sage francis :music:

Ontdekt via de muziekthread, zalige muziek:)
Inderdaad! Sage Francis is uber! :)

OT: Planet earth :love:
En dat is dan eigenlijk ook een ergernis: ik vind die nergens in de winkels?!?

Djeck

Legacy Member
glimlach van de dag:

VTM hun kapitale blunder. Ze maken reclame voor de film 'World Trade Center' naar het waargebeurde verhaal van heldhaftige agenten en brandweerlui op 9 september.

sluysen

Legacy Member
Den Freddie zei:
Dat was nog in ons oude gebouw, Acco komt dan enkele dagen voor de start van't academiejaar de nodige boeken verkopen. De cursussen worden in de campus in Oostende gedrukt dacht ik en die worden verkocht door de studentenclub.
Cursusdienst hebben we dus niet echt, of toch niet zoals in Leuven enz.
Die vent was wel gene student, wss gewoon iemand die eventjes kwam helpen ofzo.

kvond da maar een rare kerel
en wat een überlelijk oud gebouw was da eigenlijk..
kweet nog toen datk nog int VHSI zat, is er op een winderige dag een van de ramen van de trappenhal naar de kl*ten gegaan :D

kisthechef

Legacy Member
Djeck zei:
glimlach van de dag:

VTM hun kapitale blunder. Ze maken reclame voor de film 'World Trade Center' naar het waargebeurde verhaal van heldhaftige agenten en brandweerlui op 9 september.

Wij hebben vorig jaar gastcollege gehad van een professor uit Leuven die meerdere keren 9 september zei. :s

iamhollywood

Legacy Member
Dennoman zei:
Yeh, begin ook te denken dat de alarmen aan de zij-ingang van de Fnac in Leuven gewoon fake zijn aangezien ik toch twee pakjes (en dus twee barcodes) bij me had. Ze zaten gewoon in mijn hand, dus niet eens weggemoffeld in een zak ofzo. Werkt een scansysteem van een winkel zo dat je in principe gewoon honderd keer hetzelfde product kunt meenemen als je er één laat afrekenen? Lijkt me toch sterk :crazy:

Die alarmen werken wel degelijk :p Maar zoals iemand hier reeds vermelde werkt dat enkel op stickertjes/labels.
Bij mij zijn die alarmen in Fnac (zowel aan de zij-als vooringang) onlangs afgegaan toen ik net een nieuwe handtas gekocht had, zat een plakkertje verstopt in een zijzakje.

Dennoman

Legacy Member
Net een prachtige Chinese film gezien... en gejankt, as is usual bij het vroege werk van Zhang Yimou.

Waarom kan die mens niet meer films maken op dat niveau? Zucht...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan