Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DGEN

Legacy Member
het etentje in amsterdam met een vriendin van me
de sfeer in de stad...of ja eerder het alleen zijn met haar :)

gewoon haar een tijdje niet gezien heur :)

de Waaslandwolf

Legacy Member
Den Freddie zei:
De beste blijft toch nog altijd de boekenverkoop in 1ste of 2de bach. Boeken zelf had ik met Bancontact betaald maar de cursussen kon je enkel cash kon betalen. Gast voor me betaalt met 100 euro (voor cursussen van 18 euro ofzo). Ik betaal met 20 euro en die vent begint terug te geven op 100 euro:rofl:
Een 80tal euro's in de pocket dus^^
In eerste bach heb ik zo ook eens ne meevaller gehad met de boekenverkoop: de woordenboeken Deens waren op, en ik moest er nog hebben, dus mijn naam op de "wachtlijst" geplaatst en mijn andere boeken gekocht. Woordenboeken Deens werden echter niet aangerekend.
Een weekje later krijg ik bericht dat ik ze kan komen halen bij de Standaard Boekhandel, wat ik dan ook doe. Ik kom daar aan, haal die dingen af, ga naar de kassa, ze controleren dat en zeggen "In orde, neem ze maar mee!" :wtf:
Ik, in al mijn eerlijkheid, zeg dat ik ze nog niet betaald heb. Ze kijken daar verbaasd, en bellen even om dat na te gaan. Resultaat van het telefoontje: gratis woordenboeken ter waarde van dik &#8364;80. <o/

dunno

Legacy Member
Mijn pa die de laatste tijd serieus aan het gamen is met Flight Simulator, Trainz Simulator 2009, Ship Simulator... Hij heeft zich gisteren zelfs een Ati HD4670 gekocht. :lol:

EternalSilence

Legacy Member
dunno zei:
Mijn pa die de laatste tijd serieus aan het gamen is met Flight Simulator, Trainz Simulator 2009, Ship Simulator... Hij heeft zich gisteren zelfs een Ati HD4670 gekocht. :lol:

het kan nog gekker: mijn grootvader van 72jaar die als een gek met flight simulator speelt.
nuja .. hij is wel nog piloot geweest en heeft dan nog enkele jaren op de vliegtoren gewerkt lom de vliegtuigen te helpen bij het landen enzo.

megamold

Legacy Member
flight simulator spelen is toch leuk? :)

mijn pa heeft het vroeger ook gespeeld, maar hij vliegt liever met zijn echt vliegtuig :D
in genk is er een club die cockpits nabouwt van allerhande vliegtuigen en deze dan gebruikt voor FS te spelen , heb die dingen al is gezien en daar zetk mij petje wel voor af zuh.

glimlach : best carsticker EVER

FroFro

Legacy Member
Nene, tis ouder, geen "computermuziek".

't Is zo eerst "titiditiditidititidididititididi....." en dan "hasseloemahini, mahirisakevoj ashoemeloemehipiarakikilaravooooooi!" (op 't einde gaat da dan zo naar bove)

FroFro

Legacy Member
Mijn lyrics lijken er precies wel ni al te veel op O,o zalig lied ^-^

BlaXander

Legacy Member
FroFro zei:
Mijn lyrics lijken er precies wel ni al te veel op O,o zalig lied ^-^

De lyrics met vertaling als het iemand zou boeien:

Chorus
Mundian to bach ke Rahi,
Ni thoo hoonai hoonai hoyee mutiar,
Mundian to bach ke Rahi
Ni thoo hoonai hoonai hoyee mutiar,
Mundian to bach ke Rahiiiiiiiiii-ahhh!

Translation:

KEEP YOR FACE DOWN AND HIDE IT WITH A SCARF (x2)
DON'T JUST GIVE YOUR LOVE TO ANYONE

CHORUS:
BE CAREFUL OF THE BOYS
YOU'VE ONLY JUST GROWN UP

BE CAREFUL OF THE BOYS
YOU'VE ONLY JUST GROWN UP

(IT'S NOT YOUR FAULT THAT YOU'VE GOT BEAUTIFUL EYES
ONCE YOU'VE REALISED THIS YOU WILL BECOME SHY) x2

LOOK AFTER YOUR YOUTH x2
THIS TIME WON'T COME AGAIN

(CHORUS)

(AS YOU ARE GROWING UP PEOPLE ARE BECOMING AWARE OF YOUR GOOD LOOKS
EVERYONE IS LOOKING AT YOUR THIN WAIST)x2
THERES NO ONE LIKE YOUx2

(CHORUS)

(THE BOYS ARE TALKING ABOUT YOU EVERYDAY
THE STREETS ARE FULL OF STORIES ABOUT YOUR LOOKS)x2
DON'T LET THE ATTENTION DROWN YOU

(CHORUS)

megamold

Legacy Member
wel maar rare lyrics moetk zeggen :)
wel toepasselijk op die hete brok in de videoclip
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan