Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
megamold zei:pfff
limburg ftw!
vriendelijke mensen
mooie omgeving
verstaanbaar nederlands
beat that!

ns boy zei:Al hebt ge er iets langer voor nodig![]()
![]()
BAAHAHAHA!!Pippoken zei:

megamold zei:wa zijt ge met snel als niemand het verstaat![]()
slow and steady as she goes !

vooral
snap ik niVerdomme hé, nu had ik Fnac eens bij zijn kloten kunnen hebben voor zijn veel te hoge prijzen (op softwarevlak althans) en meestal erg gebrekkige service, heb ik het niet eens door.
Yap, en dat ik niet aan terugbrengen denk omdat ik meestal zeer slecht word bediend bij Fnac, om van hun scabreuze prijzenpolitiek nog maar te zwijgen. Dit keer zat het echter allemaal meeSpectre zei:Dat hij het onbewust heeft gedaan![]()

²sluysen zei:zeg mij 1 mens die iets dat em per ongeluk gekregen heeft gaat terugbrengen
doorverkopen ja maar zomaar teruggeven
ken toch geen zo'n mensen hoor![]()


Den Freddie zei:²
Met m'n externe hd in Fnac Brugge ook, volgens het boekje was't 59 euro ofzo, in de winkel stond 56 euro en 'k ben ermee buitengegaan voor 54 euro ofzo![]()

