Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

megamold

Legacy Member
pfff
limburg ftw!

vriendelijke mensen
mooie omgeving
verstaanbaar nederlands

beat that!

GMotha

Legacy Member
Jaja, stoeffen en ophemelen van eigen regio, maar als nen antwerpenaar iets zegt... oeioeioei.

GuntherDW

Legacy Member
megamold zei:
wa zijt ge met snel als niemand het verstaat :p

slow and steady as she goes !

op KdG zitten we met een limburger als docent voor 2 vakken opgescheept
geloof me, moest hij nog trager lesgeven zoude bijna denken dat hij ons gewoon in slaap wiegt
zo saai kan die lesgeven, met z'n traagheid er nog bij ook :p

Dennoman

Legacy Member
:')

Juist vieze hoerechance gehad toen ik even de Fnac binnenstapte om een USB-stickske te kopen. Om te beginnen wist ik niet hoeveel zoiets moet/mag kosten: ik had ooit eens een stick van 2 gig (wel zo'n fancy titanium uitvoering misschien) gezien voor iets van een €25, dus ik vreesde dat dat mij stukken van mensen ging kosten.

Om te beginnen wijzen ze mij een pakketje van 3 sticks (ja 3 xD) van 2 gig aan, ik zeg: "kick ass" en wil die al nemen. De verkoper, die ik toevallig van elders ken, gaf mij dan het advies dat ik voor dezelfde prijs een stick van 8 gig kan nemen, wat ook awesome is natuurlijk. Wanneer ik echter mijn fondsen even bekijk (had €25 nodig, slechts €20 bij en mijn bankkaart niet) zei ik niet genoeg te hebben en hij wees me toen een 4 gig model voor €13 aan. Geweldig.

Ik neem een pakje, laat het afrekenen door een vriendelijk jong (en mooi ^^) meisje achter de kassa, ik stap buiten en halverwege thuis begin ik aan dat pakje te frutsen omdat dat precies open is of zoiets.

Ik prul nog wat, blijk ik er 2 mee te hebben :')

Verdomme hé, nu had ik Fnac eens bij zijn kloten kunnen hebben voor zijn veel te hoge prijzen (op softwarevlak althans) en meestal erg gebrekkige service, heb ik het niet eens door.

Het gebeurt niet vaak, maar ik kwam vandaag met een smile tot achter mijn oren thuis van de Fnac, al was het een geluk bij een ongeluk. Gelukkig is het pas volgende week vrijdag de 13de.

FroFro

Legacy Member
moeilijk verhaal :p vooral
Verdomme hé, nu had ik Fnac eens bij zijn kloten kunnen hebben voor zijn veel te hoge prijzen (op softwarevlak althans) en meestal erg gebrekkige service, heb ik het niet eens door.
snap ik ni

Dennoman

Legacy Member
Spectre zei:
Dat hij het onbewust heeft gedaan :p
Yap, en dat ik niet aan terugbrengen denk omdat ik meestal zeer slecht word bediend bij Fnac, om van hun scabreuze prijzenpolitiek nog maar te zwijgen. Dit keer zat het echter allemaal mee :p

sluysen

Legacy Member
zeg mij 1 mens die iets dat em per ongeluk gekregen heeft gaat terugbrengen :p

doorverkopen ja maar zomaar teruggeven :D
ken toch geen zo'n mensen hoor :p

SilentSpring

Legacy Member
sluysen zei:
zeg mij 1 mens die iets dat em per ongeluk gekregen heeft gaat terugbrengen :p

doorverkopen ja maar zomaar teruggeven :D
ken toch geen zo'n mensen hoor :p
²
Met m'n externe hd in Fnac Brugge ook, volgens het boekje was't 59 euro ofzo, in de winkel stond 56 euro en 'k ben ermee buitengegaan voor 54 euro ofzo:D

De beste blijft toch nog altijd de boekenverkoop in 1ste of 2de bach. Boeken zelf had ik met Bancontact betaald maar de cursussen kon je enkel cash kon betalen. Gast voor me betaalt met 100 euro (voor cursussen van 18 euro ofzo). Ik betaal met 20 euro en die vent begint terug te geven op 100 euro:rofl:
Een 80tal euro's in de pocket dus^^

FroFro

Legacy Member
Den Freddie zei:
²
Met m'n externe hd in Fnac Brugge ook, volgens het boekje was't 59 euro ofzo, in de winkel stond 56 euro en 'k ben ermee buitengegaan voor 54 euro ofzo:D


WOW!!!!!! WICKEED.

Kenzani

Legacy Member
Haha, ook iets gelijkaardigs voorgehad in de Fnac te Gent.
Ging ook een USB-stick kopen, nam er eentje, stapte nog wat rond in de winkel en was aan het praten met mijn vriendin die een kabel voor 't één of het ander zocht. Ze vond het niet dus we beslisten van buiten te gaan en ik had pas toen ik buiten was door dat ik die USB-stick meegenomen had zonder te betalen :lol:
Het rare is dat er geen alarm ofzo afging... :p

FroFro

Legacy Member
helft van de alarmen en negenhondervijfennegentig duizendste van de drugshonden zijn fake
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan