Archief - Mooie webdesign en webhosting site te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fireflymr

Legacy Member
haha. Gebt het precies iets te hoog in uwne bol gekregen. :D

De prijzen op uw site slaan ook alles. Uw logo's zien eruit als *niet-zo-goed* en hetzelfde kan gezegd worden over uw websites. Get real dude.

Kim24

Legacy Member
fireflymr zei:
haha. Gebt het precies iets te hoog in uwne bol gekregen. :D

De prijzen op uw site slaan ook alles. Uw logo's zien eruit als kak en hetzelfde kan gezegd worden over uw website's. Get real dude.

Duh, moet je zien wie het zegt, jou website is gewoon een leeg blad :lol:

Dj Aero

Legacy Member
Kim24 zei:
Duh, moet je zien wie het zegt, jou website is gewoon een leeg blad :lol:

zijn website voldoet perfect voor een portfolio, dit moet compact zijn. en ik vind het een strakke site wat zijn startpagina betreft. hij stelt hier trouwens ook zijn website niet te koop, het gaat hier om jouw site, niet om de zijne.

Je komt hier met vrij veel arrogantie op het forum moet ik zeggen. Waarom kom je een site verkopen op een forumonderdeel waar webdesigners opkomen. Nooit bij nagedacht dat iedereen die hier komt, ZELF zijn site zal ontwerpen?

fireflymr

Legacy Member
Kim24 zei:
Duh, moet je zien wie het zegt, jou website is gewoon een leeg blad :lol:

Ik wist ook dat je dat ging zeggen, maar zoals hierboven, dat doet er niet toe. Mijn site mag dan *censuur* zijn, ik heb wel besef van prijs. Neem eens een kijkje op sitedeals.nl en zie wat daar aangeboden wordt voor 1000 euro.

Kim24

Legacy Member
Dj Aero zei:
zijn website voldoet perfect voor een portfolio, dit moet compact zijn. en ik vind het een strakke site wat zijn startpagina betreft. hij stelt hier trouwens ook zijn website niet te koop, het gaat hier om jouw site, niet om de zijne.

Je komt hier met vrij veel arrogantie op het forum moet ik zeggen. Waarom kom je een site verkopen op een forumonderdeel waar webdesigners opkomen. Nooit bij nagedacht dat iedereen die hier komt, ZELF zijn site zal ontwerpen?

Ach ja, weinig opbouwende discussie's zo :) als het je niet interseert, reageer dan niet, maar er is geen enkele reden om andermans werk voor kak uit te maken. :p

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Amai, als ge even goeie taal gebruikt in die sites als op dit forum gaan je klanten eens goed worden uitgelachen vrees ik.

fireflymr

Legacy Member
|) ][ |V| ][;11290872 zei:
Amai, als ge even goeie taal gebruikt in die sites als op dit forum gaan je klanten eens goed worden uitgelachen vrees ik.

Dus dan weet je het antwoord al :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan