FroFro
Legacy Member
http://failblog.files.wordpress.com/2009/02/fail-owned-wanking-fail.jpg
OMFG
Dan kan toch ni anders dan gephotoshopped zijn
ziede u al sollicitere bij een bedrijf en da bord daar hangen ^^
OMFG
Dan kan toch ni anders dan gephotoshopped zijn
ziede u al sollicitere bij een bedrijf en da bord daar hangen ^^





.. Vuil, als het geen buitenlanders zijn dat ge ziet, ist crapul van de bovenste plank... Bleh geef mij dan maar de rest van Vlaanderen
ad: