h0pje
Legacy Member
Audiosleef zei:En gisterenavond naar de Copa in Waarloos geweest, was Chris van Temptation Island daar ookNogal een geluk dat hij er tegen kan lastig gevallen te worden door fans die elke keer dezelfde vragen stellen aan hem
![]()
Ik wil die Nathalie anders wel eens tegenkomen

Nogal een geluk dat hij er tegen kan lastig gevallen te worden door fans die elke keer dezelfde vragen stellen aan hem

en tevens mijn eerste post op dit forum.



