Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

h0pje

Legacy Member
Audiosleef zei:
En gisterenavond naar de Copa in Waarloos geweest, was Chris van Temptation Island daar ook :lol: Nogal een geluk dat hij er tegen kan lastig gevallen te worden door fans die elke keer dezelfde vragen stellen aan hem :D

Ik wil die Nathalie anders wel eens tegenkomen :love:

Savage

Legacy Member
YouTube - Katerine - Ayo Technology

Ik weet niet goed wat ik hier van moet vinden. Het feit dat het weeral gecovered is of het feit dat ze wat fancy voor de camera staat te doen en dus niks met de clip te maken heeft (toegegeven, ferm mieke) of het feit dat Milow zelf deze clip bekend maakt op de Standaard :p

Poplipo

Legacy Member
Goed rapport, ouders tevreden een een zalige avond achter de rug om de vakantie mee te beginnen :love:

Audiosleef

Legacy Member
h0pje zei:
Ik wil die Nathalie anders wel eens tegenkomen :love:

Haha, heb nog tegen hem gezegd dat hij is voor Natalie van Jurgen moest gaan, maar hij trok ne gedegouteerde kop dus der zal wel iet me mis zijn (met hem of Natalie). :D

EternalSilence

Legacy Member
Radio Nostalgie :music:
wat heb ik die zender gemist in Barcelona..
Geen Spaanse zever meer op de radio :applause:

Jenson Button verovert ook pole in Maleisië
f*cking zalig :D
Eindelijk eens iemand anders dan Ferrari of McLaren ^^
Kan alleen maar nog voor meer spektakel en onderlinge duels zorgen.


Jenson Button beleefd wss de beste tijd van zijn leven :p

sluysen

Legacy Member
Gavin zei:
Je moet mij niet neerbliksemen met een ironische blik.

In het vervolg een beetje snuggerder wezen. Dan zouden al je betweterige :ironic:-posts geloofwaardiger overkomen.

de enige die hier constant betweterig over komt ben jij wel hoor..

en omdat ik een keer een smiley gebruik doe ik dit dus altijd volgens jou

:lol: man wat een debiel ben jij eigenlijk wel..

sluysen

Legacy Member
ah ja niets gevonden, mooi punt heb je daar :rofl:
trouwens auto forum wtf
omdat ik daar enkele posts maak

Maar ja, voetbal marginalen. Dat zijn de ergste, hé.

BlackOccult

Legacy Member
reavX zei:
Today, my tampon string was hanging from my bathing suit. My boyfriend thought it was a thread hanging from my bikini bottom. He publicly pulled out my tampon. FML


bahahah stel je voor
Lol.
Ben zelf aan't menstrueren en kzat het ff met mezelf voor te stellen. :unsure: :lol:
Mijn humor is weer droog vandaag. :')

Massman

Legacy Member
Sorryfreak zei:
Lol.
Ben zelf aan't menstrueren en kzat het ff met mezelf voor te stellen. :unsure: :lol:
Mijn humor is weer droog vandaag. :')

In tegenstelling tot andere delen van jouw lichaam :p






:unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan