Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

chosen1

Legacy Member
Sorryfreak zei:
Lol.
Ben zelf aan't menstrueren en kzat het ff met mezelf voor te stellen. :unsure: :lol:
Mijn humor is weer droog vandaag. :')

vlug onrein mens, van dit forum! ga je wassen en kom pas terug als je terug rein bent!



dat er mensen zijn die zo'n religie echt volgen :lol:

ook een glimlach: EINDELIJK na een paar maanden is de GvA site layout aangepast voor alle resoluties. gedaan met 5 minuten scrollen voor ik bij een artikel ben.

Santa

Legacy Member
:lol::p:p:p:p:p:p:lol::lol:

Omfg maak hier sticky van aub? Nog maar zelden zo'n epic backfire gelezen op dit forum :')

?therapy?

Legacy Member
Massman zei:
In tegenstelling tot andere delen van jouw lichaam :p

:unsure:
:rofl: :bow:

OT: 2u zitten audio-surfen :wtf: gewoon een veel te zalig spel. Echt lang geleden dat ik me nog eens zolang kon concentreren op een spel.

Gavin

Legacy Member
EagleEye zei:
Oeeeeeh, backfire :D

Je linkt ons naar een persoonlijke search-id.
Hmmm, ik krijg die pagina nu ook niet meer geopend. Toen ik die postte wel nog.

Het was gewoon een pagina van zijn posts in de gesloten ergernisthread. Dat is toch niets wat enkel op mijn account te bezien is? Ik wil de backfire graag accepteren maar dan wil ik wel weten wat ik verkeerd heb gedaan. :p

Fr3aK

Legacy Member
Gavin zei:
Het was gewoon een pagina van zijn posts in de gesloten ergernisthread. Dat is toch niets wat enkel op mijn account te bezien is? Ik wil de backfire graag accepteren maar dan wil ik wel weten wat ik verkeerd heb gedaan. :p
Dit forum voert die search uit en slaat de resultaten op in een soort van cache dat gij te zien krijgt via die unieke searchid achteraan die URL, en ik vermoed da da account-bound is dus er zal sowieso niemand anders die resultaten kunnen bezien ;)

Gavin

Legacy Member
Fr3aK zei:
Dit forum voert die search uit en slaat de resultaten op in een soort van cache dat gij te zien krijgt via die unieke searchid achteraan die URL, en ik vermoed da da account-bound is dus er zal sowieso niemand anders die resultaten kunnen bezien ;)
Mooi. Al vind ik dat toch maar vreemd dat je niet kan linken naar een search.

Ik dacht dat het zoals bij Google was:
erwtensoep - Google zoeken

Die URL toont voor een leek als mij toch veel gelijkenissen met een searchlink van 9Lives. Backfire geaccepteerd. :p

Fr3aK

Legacy Member
In de query string van uw Google search (q=erwtensoep&btnG=Zoeken&meta=) staat uw zoekwoord ingevuld, dat is hier op 9L spijtig genoeg ni het geval.

Anyway, maakt ni uit, ik wou gisteren zelf op Sluyssen z'n failtje reageren ma heb het maar gelaten... ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan