Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stancke

Legacy Member
paarsbloed zei:
Jup, rond 1 uur vertrekken, aftellen geblazen dus.
Les Menuires, met wrs bijkomende skipas voor val thorense(of hoe dat ook geschreven wordt:D)
Hoe was uw ned btw?

Val Thorens

Mienod

Legacy Member
Deze morgen moest ik met mijn pa in Turnhout zijn en toen we terug wilde vertrekken gingen we nog gauw iets drinken. Natuurlijk geen enkel café open behalve zo'n typisch "marginaal" café. Daar zat dus ook een vrouwtje die mentaal niet helemaal goed was en was aan het babbelen met de mensen aan de toog en het gesprek ging over wakker worden.

En één van de venten aan de toog zei tegen dat vrouwtje: "Ja, ge moet in een ijskoud bad liggen." Ah waarom? "Ahja, daar wordt ge wakker van he! En doet er ineens wat zout, citroenschijfkes en ajuintjes erbij. Dan is uw mossel ook direct gereed om op te eten."

Op dat moment was het wel effe strijk gaan :lol:

Selderijstok

Legacy Member
paarsbloed zei:
Nog 1 dag en ik sta op de latten :love:

Heb ook nog naar Val Thorens geweest, schijnt dat nu wel massa's verduurd is :s

En kwam zo van de rode piste samen op de groene en plots passeerder er ne camera van VT4 :D

Kweet nu wel nie meer hoe dat da programma noemde toen in die tijd.

Jack-in-the-box

Legacy Member
Vandaag prachtige dag gehad op t terras van de Kastel, erna op de Korenlei
en ondervonden dat GRUUT echt wel goed is in het brouwen van Gents bier :)

sluysen

Legacy Member
best wel grappige spam mail gekregen daarnet, met foto en al :D (sorry als het wat groot uitvalt :p)

Code:
Hello, how are you doing?

On my e-mail several days ago there has come the message
from Internet with your e-mail in which it was spoken, that
the man wants to get acquainted with the woman, and I have
decided to answer this message.

I certainly am not sure on all of 100 percent, that it is
real, but it has very much intrigued me.
I know, that in a network of the Internet there is a
numerous dispatch of mail (spam), whether also I want to
know you are real the person, or it is simple spam!!!

But I all have small hope that you actually the real
person, and I want to tell a little about me directly.
My growth 168 cm and weight 56 kgs., and I am a 28 years
old.
I also send my photo together with my letter, and I very
much hope, that I shall like you as the friend if certainly
you not against to correspond with me in a network of the
Internet.
Actually I am interested in that search of relations to
find the man from 28 till 58 years for development of
pleasant relations and meetings.
If you are interested in such relations I shall be very
glad to communicate with you.

What is your name? Where you live? I want to know from
what country you be!
What do you make in the free time? You have any hobby in
your life?
Please tell to me about you as much as possible, and I
accordingly shall tell to you about myself in my following
letters.

Write to me as soon as you can, and I at once shall answer
you your letter without any problems.
So my personal email: [email protected]

http://mail.google.com/mail/?ui=2&i...&th=1206ca160d7eb8b4&attid=0.1&disp=inline&zw

she looks hot, should I answer? :lol:

Adelbert

Legacy Member
sluysen zei:
best wel grappige spam mail gekregen daarnet, met foto en al :D (sorry als het wat groot uitvalt :p)

Code:
Hello, how are you doing?

On my e-mail several days ago there has come the message
from Internet with your e-mail in which it was spoken, that
the man wants to get acquainted with the woman, and I have
decided to answer this message.

I certainly am not sure on all of 100 percent, that it is
real, but it has very much intrigued me.
I know, that in a network of the Internet there is a
numerous dispatch of mail (spam), whether also I want to
know you are real the person, or it is simple spam!!!

But I all have small hope that you actually the real
person, and I want to tell a little about me directly.
My growth 168 cm and weight 56 kgs., and I am a 28 years
old.
I also send my photo together with my letter, and I very
much hope, that I shall like you as the friend if certainly
you not against to correspond with me in a network of the
Internet.
Actually I am interested in that search of relations to
find the man from 28 till 58 years for development of
pleasant relations and meetings.
If you are interested in such relations I shall be very
glad to communicate with you.

What is your name? Where you live? I want to know from
what country you be!
What do you make in the free time? You have any hobby in
your life?
Please tell to me about you as much as possible, and I
accordingly shall tell to you about myself in my following
letters.

Write to me as soon as you can, and I at once shall answer
you your letter without any problems.
So my personal email: [email protected]

http://mail.google.com/mail/?ui=2&i...&th=1206ca160d7eb8b4&attid=0.1&disp=inline&zw

she looks hot, should I answer? :lol:

toon es een foto :) want ik kan die link nie bekijken oor zenne

syndrom

Legacy Member
Today, my tampon string was hanging from my bathing suit. My boyfriend thought it was a thread hanging from my bikini bottom. He publicly pulled out my tampon. FML


bahahah stel je voor

Dennoman

Legacy Member
reavX zei:
Today, my tampon string was hanging from my bathing suit. My boyfriend thought it was a thread hanging from my bikini bottom. He publicly pulled out my tampon. FML


bahahah stel je voor
Pfff, veel FML's zijn verzonnen en dan nog niet eens goed.

Audiosleef

Legacy Member
Had gisteren om half 9 examen, wekker gezet om 6.15 om de trein van 6.53 naar Antwerpen te nemen. Word ik wakker om 7 uur en als je een examen mist moet je dat gaan inhalen in de week na de laatste examens, wat de week van Rock Werchter is. Ik heb de trein van half 8 kunnen nemen en dan voor men leven gelopen in Mechelen waar je een minuut hebt om van spoor te wisselen aan de andere kant van het station. Uiteindelijk nog gehaald en examen ging goed dus :niceone:

En gisterenavond naar de Copa in Waarloos geweest, was Chris van Temptation Island daar ook :lol: Nogal een geluk dat hij er tegen kan lastig gevallen te worden door fans die elke keer dezelfde vragen stellen aan hem :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan