Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DuffyT

Legacy Member
FroFro zei:
Das er om vragen :D (sorry gavin :p)

- Aerodynamics B
- Aircraft Stress Analysis and Structural Design
- Thermodynamics and Compressible Aerodynamics
- Vibrations of Aerospace Structures
- Aerospace Materials and Manufacturing II
- Differential Equations
- Space Engineering and Technology II
- Airplane Performance II
- Aircraft Structural Analysis I
- Probability and Observation Theory
- Introduction to Earth Observation

Kablam! Da zijn ze dit jaar. :love: mijn studie! En das nog altijd het belangrijkste :niceone:

:drool:krijg nu al spontane koppijn, chapeau da gij da kan, zo'n vakken

Bubba

Legacy Member
hawkeye zei:
makkelijk: nooit opletten in de les, niks doen voor toetsen, buizen voor DW
en de avond voor de examen beginnen blokken

Dat is zowat een beschrijving van mezelf tijdens het secundair. En buiten Frans heb ik nooit een buis gehad. :p

RaGeR

Legacy Member
FroFro zei:
Das er om vragen :D (sorry gavin :p)

- Aerodynamics B
- Aircraft Stress Analysis and Structural Design
- Thermodynamics and Compressible Aerodynamics
- Vibrations of Aerospace Structures
- Aerospace Materials and Manufacturing II
- Differential Equations
- Space Engineering and Technology II
- Airplane Performance II
- Aircraft Structural Analysis I
- Probability and Observation Theory
- Introduction to Earth Observation

Kablam! Da zijn ze dit jaar. :love: mijn studie! En das nog altijd het belangrijkste :niceone:

Sounds really boring... :p

maar dat is wel met alle richtingen die u niet veel zeggen of intereseren. :)

FroFro

Legacy Member
hawkeye zei:
makkelijk: nooit opletten in de les, niks doen voor toetsen, buizen voor DW
en de avond voor de examen beginnen blokken (en met leerstof die echt moet verstaan zoals wiskunde ist nie moeilijk da ge buist dan :))

daarmee, opletten in de les, schone cursussen hebben en erdoor zijn voor DW (of PE) is gewoon al de helft van het werk

Njah, ok, maar dan nog moet ge al die dingen echt tot de zoveelste macht doen ze. Ik gedroeg me in de les hetzelfde als op 9lives, heb de laatsten dag van het jaar heel mijne agenda moeten overschrijven omda er nog niks in stond, dee ook gene zak int jaar, begon den dag ervoor voor examens.. Ik had vooral in 't zesde ook wel es buizen op gewone DW-toetskes, maar dan moet ge maar ni zo incapabel zijn en zorgen da ge die inhaalt me herhalingstoetsen.

RaGeR zei:
Sounds really boring...

maar dat is wel met alle richtingen die u niet veel zeggen of intereseren.

Da is me zoveel uniefrichtingen e :D Er zijn er zoveel da den helft u niks zegt ^^ Daarom da voortgezet onderwijs ook zo leuk is, dan doede pas iets da ge leuk vindt. Middelbaar was zo laame :p

solix

Legacy Member
Doom Dragon zei:
idd :D :D
zo rond 3 uur, als het jonge volk weg is (-18 jarigen)


wel grappig, der komen daar gewoon 14 jarige meiskes naar die disco, en daar word niet eens gecontroleerd op de leeftijd .. :sop:

maar na 3 uur, was het wel in orde .. alleen die van ons klas blijven dan nog over :lol:

Ge komt daar toe, 10€ betalen en dan krijg je zo 3 bonnetjes, die goed zijn voor 1 consumptie
Dus dan pak je gewoon de duurste/lekkerste cocktail.
En nadat ze op zijn je 3 bonnekes (in totaal dan iets van 3,...€ dat je dan betaalde voor een cocktail die aan de bar 6€ kost) ging ik gewoon weer naar de inkom en wisselde ik opnieuw 10€ in voor 3 bonnetjes.

ik was ook maar 14 jaar dat ik daar binneging :p
ik moest wel lachen dat die hollandse wijven niet binnen mochten omdat ze -16 waren :p

EternalSilence

Legacy Member
solix_inc zei:
ik was ook maar 14 jaar dat ik daar binneging :p
ik moest wel lachen dat die hollandse wijven niet binnen mochten omdat ze -16 waren :p

daar was er totaal geen controle, gewoon u 10€ op de toog leggen en hopla .. een stempel.
ironisch genoeg is de stempel: +18

(staat ook te lezen op die vele tieners hun handen.)

Duckwhisperer

Legacy Member
91% op Informatica :D
En vannacht vertrekken naar Italië met 50 medeleerlingen.

+ dat het goed weer is en de dames er weer mooi gekleed bijlopen!
Ik hou van de lente!

MiniJeffrey

Legacy Member
het panelgesprek op school vandaag, man man wat een zalig debat :D
De school bijna tot de grond afgebroken :D

chimairaa

Legacy Member
FroFro zei:
Das er om vragen :D (sorry gavin :p)

- Aerodynamics B
- Aircraft Stress Analysis and Structural Design
- Thermodynamics and Compressible Aerodynamics
- Vibrations of Aerospace Structures
- Aerospace Materials and Manufacturing II
- Differential Equations
- Space Engineering and Technology II
- Airplane Performance II
- Aircraft Structural Analysis I
- Probability and Observation Theory
- Introduction to Earth Observation

Kablam! Da zijn ze dit jaar. :love: mijn studie! En das nog altijd het belangrijkste :niceone:

Ik heb 14 vakken... olé !

FroFro

Legacy Member
njah da zijn enkel de theorievakken e ;)


Kga slapen! Vroeg slapen ftw! en het gaat echt ni lang duren eer ik weg ben :p

FroFro

Legacy Member
Servaas. zei:
Lol Bruno

Ge stoeft ook nog eens graag eh gij :D

Er werd indirect naar mijn vakken gevraagd :p En hoezo is a bunch of nerdige namen iets om over te stoefen ;x

paarsbloed

Legacy Member
-Goed examen engels
-Vannacht op vakantie vertrekken
-Eindelijk eens tijd om in de auto nog wat dvd's te zien.

_ns_

Legacy Member
paarsbloed zei:
-Goed examen engels
-Vannacht op vakantie vertrekken
-Eindelijk eens tijd om in de auto nog wat dvd's te zien.

Ook gaan skifahren :)? Tzelste hier, maar dan pas morgen :p, veel plezier alvast (naar waar btw)?

paarsbloed

Legacy Member
Jup, rond 1 uur vertrekken, aftellen geblazen dus.
Les Menuires, met wrs bijkomende skipas voor val thorense(of hoe dat ook geschreven wordt:D)
Hoe was uw ned btw?

_ns_

Legacy Member
Verrassend goed, op bijna alles kunnen antwoorden :D.

En nog 2 dagen en ik sta op mijn plankske :love:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan