Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
forn9 zei:https://www.beyondgaming.be/archive/off-topic.27/omeglecom-o.638185
ge kunt daar nu is zo belachelijk op doen eh :")
Nooit van gehoord en toch al enkele keren in Barcelona geweest.Doom Dragon zei:Terug van een weekske Barcelona =)
disco: Q K![]()
enige nadeel dat we hebben gehad, is dat het weer niet echt mee zat.
maar 1 dag hebben we zon gehad.
Andere dagen was het bewolkt, of regende het.
GMotha zei:Nah: gewone cola, als die diet-coke had besteld zou ik compleet neergegaan zijn.


Wolfje zei:Mo lol! Waar halen ze het ook vandaan om pubers te laten een gedicht schrijven over maandstonden... :/


:applause::applause::applause:Ik kan't me al inbeelden^^Xirtanneke zei:Overlaatst toen ik in pizzahut was, was er zo'n echt moddervet mens en die had zo'n reusachtige pizza voor haar liggen voor meerdere personen. Op een bepaald moment stond ze op om naar het toilet te gaan en toen we zagen dat ze daadwerkelijk haar vetrollen moest indeuken om op te staan en tussen het tafeltje uit te geraken waren wij ons echt ziek aan het lachen![]()
Gefeliciteerd en succes!Xirtanneke zei:En mijn glimlach van de dag: ik heb een nieuwe job, veel dichterbij EN beter betaald![]()
forn9 zei:https://www.beyondgaming.be/archive/off-topic.27/omeglecom-o.638185
ge kunt daar nu is zo belachelijk op doen eh :")
ad:
FroFro zei:En ik vond u leuk?ad:
Stranger: isnt Belgium just a shit version of holland and france
Die is wel owned![]()

bludgeoned zei:Nooit van gehoord en toch al enkele keren in Barcelona geweest.

GMotha zei:Subway!!!

