Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EternalSilence

Legacy Member
Terug van een weekske Barcelona =)

disco: Q K :woohoo: :crazy:

enige nadeel dat we hebben gehad, is dat het weer niet echt mee zat.
maar 1 dag hebben we zon gehad.
Andere dagen was het bewolkt, of regende het.

KiPpIe

Legacy Member
Goei weer :love:
Eerst na school naar B&J voor Chunky Monkey, dan daarna nog in het zonneke gaan zitten op de Ossemarkt voor een paar Duvels. (en de meisjes zagen er ook weer goe uit ^^)

Ergernis: Met mijn bleke velleke natuurlijk weer goe verbrand, denk ik :(

Karre

Legacy Member
Het studentenleven moet zo tof zijn in Gent. Heb het dus deze nacht meegemaakt omdat we onze 100 dagen in Gent gingen gaan vieren. Met de laatste trein vertrokken en met de tweede teruggekomen om dan naar school te gaan. Nu goed, nu even een uurtje slapen denk ik ^^

bludgeoned

Legacy Member
Doom Dragon zei:
Terug van een weekske Barcelona =)

disco: Q K :woohoo: :crazy:

enige nadeel dat we hebben gehad, is dat het weer niet echt mee zat.
maar 1 dag hebben we zon gehad.
Andere dagen was het bewolkt, of regende het.
Nooit van gehoord en toch al enkele keren in Barcelona geweest.

Musilitar

Legacy Member
Leeeeeet the sunshine, leeeet the sunshine in, the suuuunshine in!!!!
Leeeet the sunshine, leeeet the sunshine in, the su-u-u-unshine!
Just leeet the sunshine iiiiiin!
Wooohoooo!
Peace and love to everyone!
(Valt het op dat ik vrolijk ben?)
Hihi, bedankt prachtig zonnetje!

Gromme

Legacy Member
In de tuin werken en ondertussen mijn twee katten zien genieten van het weer. En als die twee genieten dan geniet ik telkens ook wat mee.

Xirtanneke

Legacy Member
GMotha zei:
Nah: gewone cola, als die diet-coke had besteld zou ik compleet neergegaan zijn.

Overlaatst toen ik in pizzahut was, was er zo'n echt moddervet mens en die had zo'n reusachtige pizza voor haar liggen voor meerdere personen. Op een bepaald moment stond ze op om naar het toilet te gaan en toen we zagen dat ze daadwerkelijk haar vetrollen moest indeuken om op te staan en tussen het tafeltje uit te geraken waren wij ons echt ziek aan het lachen :D

En mijn glimlach van de dag: ik heb een nieuwe job, veel dichterbij EN beter betaald :love:

FroFro

Legacy Member
Wolfje zei:
Mo lol! Waar halen ze het ook vandaan om pubers te laten een gedicht schrijven over maandstonden... :/

We moesten eerst anoniem op een papierke schrijven hoe we ons voelden, die ginge allemaal in een doos, dan moest ge lukraak een papierke trekken en daarover een gedicht maken. Ik en maat vonde het maar een idiote opdracht en hadde op een papierke geschreven "Ik voel me slecht want ik heb mijn regels", en uit 30 briefkes trekken we ons eigen ;(




EN HYPERWOOT, LAATSTE EXAMEN GING DIKKE PRIMA, HEERLIJK IN DE STAD RONDGEFIETST, STRAKS WA IN DE ZON ZITTEN, VANAVOND IETS DRINKEN EN DAN MORGEVROEG ME MIJN TENTJE NAAR HET VLIEGVELD EN TWEE DAGE VLIEGEN. ZOMER AHOY! :music::music::music::applause::applause::applause:

GMotha

Legacy Member
Xirtanneke zei:
Overlaatst toen ik in pizzahut was, was er zo'n echt moddervet mens en die had zo'n reusachtige pizza voor haar liggen voor meerdere personen. Op een bepaald moment stond ze op om naar het toilet te gaan en toen we zagen dat ze daadwerkelijk haar vetrollen moest indeuken om op te staan en tussen het tafeltje uit te geraken waren wij ons echt ziek aan het lachen :D
Ik kan't me al inbeelden^^
Xirtanneke zei:
En mijn glimlach van de dag: ik heb een nieuwe job, veel dichterbij EN beter betaald :love:
Gefeliciteerd en succes!

n9ne

Legacy Member
FroFro zei:
En ik vond u leuk?:sad:


Stranger: isnt Belgium just a shit version of holland and france
Die is wel owned :p

geef maar toe dadet stiekem toch grappig vond !:unsure:

En gij vond mij leuk? Excellent !

GMotha

Legacy Member
Subway!!! Heb intussen alle broodjes al getest op de pussy vergetarische brol na.

EternalSilence

Legacy Member
bludgeoned zei:
Nooit van gehoord en toch al enkele keren in Barcelona geweest.

Die disco was in Malgrat, dat ligt op 1 uur rijden met de bus van Barcelona.
(We reden iedere dag op en af)

Goeie disco, maar de leeftijd schommelt wel maar rond de 16-18 jaar :x

GMotha zei:

:drool:
deze week die broodjeszaak gevonden/ontdekt in Barcelona .. :love:

Flipkikker

Legacy Member
Over 2 uurkes vertrekt den bus richting Risoul :D

1e keer snowboarden :scream:

DéWé

Legacy Member
Vakantie, zalig weer, da wordt studeren in den tuin en dan een weekje frankrijk.. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan