Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CtrlAshDel

Legacy Member
FroFro zei:
Lolz, moest dernet terugdenken aan een middelbare school verhaal. Ik en mijn toen beste vriend moesten een gedicht schrijven over maandstonden (ware 14). Ik wil da echt teruglezen, enige dak nog weet is het prachtige einde;

Ik had voor de eerste keer mijn regels,
Het bloed vloog eruit en spatte op de tegels.


:')
Mo lol! Waar halen ze het ook vandaan om pubers te laten een gedicht schrijven over maandstonden... :/

GMotha

Legacy Member
Gisteren dik gewonnen van m'n collega's tijdens poker, ik denk dat ik Groot Brittanië ga kopen.

n9ne

Legacy Member
captain asshole zei:
De foto van de G20 in de Metro. Dienen Berlusconi hangt toch ook overal tussen hé :lol:

dienen arabier staat daar echt met nen evil smile op eh, kzou die echt nie betrouwen ze !

Djack

Legacy Member
Today, I tried having intercourse with my boyfriend, and about 30 seconds in, I heard flipping. He was looking at a porn magazine. "It's to keep my erection" he answered. FML

laurensvd

Legacy Member
Prive studeerruimte ter beschikking vandaag (h). Giga tafel, zetel, soundsysten en een smartboard
Van studeren komt dus nix terecht maar k amuseer me wel kostelijk met tekeningeskes op da scherm te maken :unsure:

KizZamP-

Legacy Member
'k heb in 1u30min examen hardware en we zijn gesplitst in 2 groepen. De ene groep heeft iets van een 50 bladzijden 100% pure theorie en niks praktijk, gaande van windows server 2003 active directory en group policies tot ntfs en fat enzo... Ik zit in de andere groep, en wij hebben niks van theorie en enkel praktijk waarin we verplichte zwervende profielen moeten maken en group policies op moeten toepassen.

Andere groep gaat gelijk 4uur bezig zitten, ik 30 min :p

Gromme

Legacy Member
Buiten schijnt het zonnetje en ik zit binnen op de laptop...

Wacht.. waarom is dit weer een glimlach?

GMotha

Legacy Member
BuBbA zei:
Explicit content? Ze tonen nu al amper iets.
Er zijn nu eenmaal mensen die ontblote knieën al aanstootgevend vinden:p

Ik vraag me wel af wat die gasten verwachtten te zien op Playboy TV. Tips om uw muur te verven?

Springfield

Legacy Member
GMotha zei:
Er zijn nu eenmaal mensen die ontblote knieën al aanstootgevend vinden:p

Ik vraag me wel af wat die gasten verwachtten te zien op Playboy TV. Tips om uw muur te verven?

heb jij nog van die witte verf? :lol:

GMotha

Legacy Member
Tssss, echt overal zien ze iets relevant in:naughty:

Glimlach:
Daarnet in de burgerking aan't bestellen met ene collega, komt er daar een enorme vrouw binnen (en met enorm bedoel ik: bijna even breed als hoog, kingsized, gi-fucking-gantisch) en begint die een shitload te bestellen (4 grote burgers, alles kingsized etc...). "Ja, trage schildklier." Fameus onze lach moeten inhouden.

GuntherDW

Legacy Member
Jazz Jackrabbit 3D
waarom wist ik het bestaan hier niet van af? Jazz was een van m'n favo games, en vind het spijtig dat het toch gecancelled is :sad:
(alhoewel de devs het nog altijd willen doen! :woohoo: )

Adelbert

Legacy Member
GMotha zei:
Tssss, echt overal zien ze iets relevant in:naughty:

Glimlach:
Daarnet in de burgerking aan't bestellen met ene collega, komt er daar een enorme vrouw binnen (en met enorm bedoel ik: bijna even breed als hoog, kingsized, gi-fucking-gantisch) en begint die een shitload te bestellen (4 grote burgers, alles kingsized etc...). "Ja, trage schildklier." Fameus onze lach moeten inhouden.

en laat me raden, een cola light? :confused:

Dennoman

Legacy Member
De vakantie is begonnen ^^

Helaas wel kot nog opruimen, goesting... there is none :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan