Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
En dan nog even mijn persoonlijke FML van gisteravond/nacht (voor 't geval hij niet gepost wordt):

Today, I went to a party at my buddy's dorm. Around 1 AM, he told me and 2 other friends that he had to get up early the next day and the party was over. We left the room, with about 15 other people in it. The three of us ended up talking outside the door for another hour and a half. No one else came out. FML

Ergernis voor mij, but hey :')

?therapy?

Legacy Member
Op mijn stage zijn ze positief over mijn werk daar. :)
En ik heb er een vakantiejob aangeboden gekregen.
Maar jah, als ik zie wat een andere stagiair daar deed woensdag kan ik wel begrijpen dat ze blij zijn met iemand die toch al bezig is met het werk en niet constant zit te pokeren op facebook ( wat hij dan nog niet goed kon ook).

Dennoman

Legacy Member
?therapy? zei:
Op mijn stage zijn ze positief over mijn werk daar. :)
En ik heb er een vakantiejob aangeboden gekregen.
Maar jah, als ik zie wat een andere stagiair daar deed woensdag kan ik wel begrijpen dat ze blij zijn met iemand die toch al bezig is met het werk en niet constant zit te pokeren op facebook ( wat hij dan nog niet goed kon ook).
Lol, doet me denken aan de stagiaire die ze bij onze pa op het werk hadden aangenomen om gegevens in te voeren in databases. Ik mocht doen als vakantiejob hetzelfde werk doen op een ander kantoor. Door een uurke rond te kloten met de mogelijkheden van dat programma (BouwSoft ofzo xD) werkte ik op den duur 3-4x sneller dan die stagiaire :rofl:

Heb dan maar elke dag zo efficiënt mogelijk gewerkt en dan 10 minuten voor tijd telkens de helft van mijn werk gewist. Meer dagen = meer loon, ben ook niet gek :p Heb dat zelfs nog tegen mijn vader gezegd en hij gaf me groot gelijk. Ze hadden een bepaalde termijn vooropgesteld om die gegevens op de computer te hebben en daarvoor moest het niet klaar zijn, dus hup :p uiteindelijk heb ik ze nog een dag respijt gegeven door de rest van mijn werk niet te wissen, wel "betaald verlof" gekregen in de plaats xD

Darks

Legacy Member
Schoon weer, namiddag geen les.
Met een paar man wat bier en frisdrank gaan halen en ons in de natuur op een bankske neergepoot. Gewoon chillen :cool:

Fir3wulf

Legacy Member
Je hebt het misschien al gezien op de site.
Je hoort het goed! Wij stoppen ermee.
Vandaag is onze laatste dag online!
We kunnen niet op tegen de concurrentie van facebook en netlog en dus hebben we de beslissing genomen te stoppen.
We hopen dat jullie afgelopen 6 jaar fijne tijden hebben beleefd op ASL!
Tot op een volgende site!

haha n00bs :D:D

h0pje

Legacy Member
firewulf1 zei:
Je hebt het misschien al gezien op de site.
Je hoort het goed! Wij stoppen ermee.
Vandaag is onze laatste dag online!
We kunnen niet op tegen de concurrentie van facebook en netlog en dus hebben we de beslissing genomen te stoppen.
We hopen dat jullie afgelopen 6 jaar fijne tijden hebben beleefd op ASL!
Tot op een volgende site!

haha n00bs :D:D

Aslpage.be zei:
Onze 1 Aprilgrap dat Aslpage.be ging stoppen heeft blijkbaar nogal wat heisa veroorzaakt.

Hoe kan je in godsnaam op 2 april nog altijd in een 1 april grap trappen? :')

Atrox

Legacy Member
Kzit hier zo'n reportage te bekijke van een of andere oude stam in Afrika, hebbe die daar toch niet een Duitse MG42 staan zeker :lol:

[LRRP]

Legacy Member
hollowman666 zei:
20 en het is grappig, live with it.
:p, btw kom ik u vrijdagavond oppikken, of komde zelfde af, gaat het vriendinneke mee?

Arifiene zei:
Gezegend zijn de simpelen van geest.
Zijde nu tegen uw eigen bezig?

fujitsi zei:
Kom kom Arifiene, niet te snel op uw tenen getrapt zijn eh, twas maar een grapke :)
Sommige mensen hebben nu eenmaal geen gevoel voor humor...

BlackOccult

Legacy Member
MiniJeffrey zei:
budgetshoppen in tijden van crisis!
Idd.
Ik hoef eigenlijk geen merkkledij hoor, crisis of niet. :p Enkel wil ik natuurlijk wel dat m'n kleding van enige kwaliteit is. Ik ben wel de H&M even binnengestapt maar kzou daar totaal niet elke keer heel mijn outfit halen. Kheb eigenlijk in Antwerpen niks gekocht van kleding, we hadden nogal weinig tijd (waren met het school daar).

Bosvos

Legacy Member
probeer iemand over msn wa youtube linkjes door te sturen om de mensen wa bij te leren over electronische genres... de normale dingen zoals Armin Van Buren en Vitalic e.d. bestempeld ze als 'das keivreemd'. En als ik dan afkom met Welle:Erdball, Yoji Biomehanika en Combichrist dan is het van 'ah da kan er wel mee door'

rare mensen :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan