Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

protnie

Legacy Member
Al een aantal keren gepost hier maar ik blijf het zalig vinden :')
[youtube]4pXfHLUlZf4[/youtube]

Juve9le

Legacy Member
Selderijstok zei:
Just naar den aldi geweest met mijne maat, 2 volle karren en we zagen het nie zitten om alles uit te laden in den auto, dan maar de 2 karren in de camionette gedropt :D Sebiet als ik na stad ga ze terug gaan afzetten :p

:rofl:

janman

Legacy Member
Al 3 dagen op rij heel de namiddag op terrasje gezeten! Het was een heel verstandige keuze om toch nog maar 2 jaartjes extra te studeren.

Btw, Ben Crabbe is int echt ook nen trol.

scorpken

Legacy Member
Vandaag sportdag opt rooi in berchem, nen hele dag lekker buiten in het zonneke, en nadien gewoon met alles gestopt en buiten op het gras gaan liggen, zaaaaaaalig!

Torche

Legacy Member
Vandaag contract gaan tekenen voor gemeenschapshuis volgend jaar !

Met tien maten op kot is dikke winner !:applause:

Bosvos

Legacy Member
morgen wrs Planckendael (ipv zondag) en hopelijk is er niet te veel volk. Lekker wa fotookes trekken, eentje drinken... lekker relax :)

@ scorpken: w00t!!! den I!!!:woohoo:

Stancke

Legacy Member
Torche zei:
Vandaag contract gaan tekenen voor gemeenschapshuis volgend jaar !

Met tien maten op kot is dikke winner !:applause:

Zou ik dus nooit doen, komt alleen maar boel van. Om dan nog maar te zwijgen over het-grote-als-jij-niet-gaat-naar-de-les-dan-ga-ik-ook-niet fenomeen.

Dennoman

Legacy Member
hoofdschooier zei:
morgen wrs Planckendael (ipv zondag) en hopelijk is er niet te veel volk. Lekker wa fotookes trekken, eentje drinken... lekker relax :)

@ scorpken: w00t!!! den I!!!:woohoo:
Manmanman, ben in Hest naar 't school geweest en daar was 't tot in het middelbaar zo goed als elk jaar naar Planckendael :p ben dat daar al zo beu gezien, man toch :p

't Is aan de andere kant nu al wel ff geleden, misschien ook nog een keer naar de zoo, zien hoe 't staat met onze geadopteerde vogel :niceone:
Stancke zei:
Zou ik dus nooit doen, komt alleen maar boel van. Om dan nog maar te zwijgen over het-grote-als-jij-niet-gaat-naar-de-les-dan-ga-ik-ook-niet fenomeen.
Oh god, zwijgt stil :p ik kan goed overweg met mijn maten, maar samenwonen is prolly iets heel anders. Ik hecht teveel waarde aan mijn nachtrust om met 9 van die lawaaimakers op kot te zitten, 't is altijd wel iets dan :p

n9ne

Legacy Member
Stancke zei:
Zou ik dus nooit doen, komt alleen maar boel van. Om dan nog maar te zwijgen over het-grote-als-jij-niet-gaat-naar-de-les-dan-ga-ik-ook-niet fenomeen.

idd, ik zou het denk ik ook niet kunnen, misschien volgend jaar wel, maar dan nog

Torche

Legacy Member
Stancke zei:
Zou ik dus nooit doen, komt alleen maar boel van. Om dan nog maar te zwijgen over het-grote-als-jij-niet-gaat-naar-de-les-dan-ga-ik-ook-niet fenomeen.

Ik heb volgend jaar bitter weinig les, allicht hele dag bezig aan mijn thesis.
En ik ben niet akkoord dat je zegt dat er alleen maar boel van komt, het is in feite een gewoon kot, met als enige verschil dat we een grote living hebben, en dat we mekaar kennen. En geen van ons allen is een grote lawaaimaker, iedereen zit volgend jaar in zijn laatste jaar of doet nog een jaartje bij.

Bosvos

Legacy Member
Dennoman zei:
Manmanman, ben in Hest naar 't school geweest en daar was 't tot in het middelbaar zo goed als elk jaar naar Planckendael :p ben dat daar al zo beu gezien, man toch :p

ik woon in Muizen zelf ;)
en in de lagere school (ook in Muizen) gingen we echt elk jaar naar daar, plezant als klein manneke. In het middelbaar nog 1 keer moeten doen, toen was't al minder :D

Maar omdat het nu jaren geleden is en omdat ik niks te doen heb ga ik nog eens naar ginder ;) (zeker met de nieuwe lens op de camera ^^)

paarsbloed

Legacy Member
Goed mondeling examen economie. Khad het goeie kaartje getrokken, als ik die andere vragen hoorde :)

EDIT: En morgenavond op skivakantie vertrekken :love:

Dennoman

Legacy Member
't Is iig tof dat de ooievaars prolly allang terug zullen zijn, zal wel wat leuke foto's opleveren.

Bosvos

Legacy Member
Dennoman zei:
't Is iig tof dat de ooievaars prolly allang terug zullen zijn, zal wel wat leuke foto's opleveren.

versta me niet verkeerd maar ik heb een hekel aan alle gevogelte, lelijke en rare beesten :D

ik ga vooral voor kleine en schattige beestjes

't is ni vo mij, 't is voor mijn eenzaamheid:unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan