protnie
Legacy Member
Kunt gij uzelf infractions geven?Matti zei:True! Ik pas mijne sig direct aan sie![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kunt gij uzelf infractions geven?Matti zei:True! Ik pas mijne sig direct aan sie![]()

Selderijstok zei:Just naar den aldi geweest met mijne maat, 2 volle karren en we zagen het nie zitten om alles uit te laden in den auto, dan maar de 2 karren in de camionette gedroptSebiet als ik na stad ga ze terug gaan afzetten
![]()

Pilatus zei:daarnet superchill op grasleimeisjes in rokjes ^^
Torche zei:Vandaag contract gaan tekenen voor gemeenschapshuis volgend jaar !
Met tien maten op kot is dikke winner !:applause:
Manmanman, ben in Hest naar 't school geweest en daar was 't tot in het middelbaar zo goed als elk jaar naar Planckendaelhoofdschooier zei:morgen wrs Planckendael (ipv zondag) en hopelijk is er niet te veel volk. Lekker wa fotookes trekken, eentje drinken... lekker relax
@ scorpken: w00t!!! den I!!!![]()
ben dat daar al zo beu gezien, man toch 
Oh god, zwijgt stilStancke zei:Zou ik dus nooit doen, komt alleen maar boel van. Om dan nog maar te zwijgen over het-grote-als-jij-niet-gaat-naar-de-les-dan-ga-ik-ook-niet fenomeen.
ik kan goed overweg met mijn maten, maar samenwonen is prolly iets heel anders. Ik hecht teveel waarde aan mijn nachtrust om met 9 van die lawaaimakers op kot te zitten, 't is altijd wel iets dan 
Stancke zei:Zou ik dus nooit doen, komt alleen maar boel van. Om dan nog maar te zwijgen over het-grote-als-jij-niet-gaat-naar-de-les-dan-ga-ik-ook-niet fenomeen.
Stancke zei:Zou ik dus nooit doen, komt alleen maar boel van. Om dan nog maar te zwijgen over het-grote-als-jij-niet-gaat-naar-de-les-dan-ga-ik-ook-niet fenomeen.
Dennoman zei:Manmanman, ben in Hest naar 't school geweest en daar was 't tot in het middelbaar zo goed als elk jaar naar Planckendaelben dat daar al zo beu gezien, man toch
![]()


(zeker met de nieuwe lens op de camera ^^)Dennoman zei:'t Is iig tof dat de ooievaars prolly allang terug zullen zijn, zal wel wat leuke foto's opleveren.

