KushReNaDa zei:
I'm guessing da het me het school was?

ook daar geweest, was nog redelijk. Puberaal gedoe da wel, ma liepen toch al me een stuk in ons voeten van in dat duits cafe daar... Schweinske ofzo, 3€ voor een liter (flut)bier
Hebben ze weer hardcore porn uitgezonden op hun schermen?
idd

zo rond 3 uur, als het jonge volk weg is (-18 jarigen)
wel grappig, der komen daar gewoon 14 jarige meiskes naar die disco, en daar word niet eens gecontroleerd op de leeftijd ..
maar na 3 uur, was het wel in orde .. alleen die van ons klas blijven dan nog over
Ge komt daar toe, 10€ betalen en dan krijg je zo 3 bonnetjes, die goed zijn voor 1 consumptie
Dus dan pak je gewoon de duurste/lekkerste cocktail.
En nadat ze op zijn je 3 bonnekes (in totaal dan iets van 3,...€ dat je dan betaalde voor een cocktail die aan de bar 6€ kost) ging ik gewoon weer naar de inkom en wisselde ik opnieuw 10€ in voor 3 bonnetjes.