Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FroFro

Legacy Member
Flipkikker zei:
Over 2 uurkes vertrekt den bus richting Risoul :D

1e keer snowboarden :scream:

Ik ben nog in Risoul geweest 3 maande gelede! Leuk, maar wel klein :) Wel awesome snowpark en offpiste is het ook vet. Zijn weinig pistes maar die er zijn zijn wel echt cool.

gille

Legacy Member
Doom Dragon zei:
Terug van een weekske Barcelona =)

disco: Q K :woohoo: :crazy:

I'm guessing da het me het school was? :) ook daar geweest, was nog redelijk. Puberaal gedoe da wel, ma liepen toch al me een stuk in ons voeten van in dat duits cafe daar... Schweinske ofzo, 3€ voor een liter (flut)bier :)

Hebben ze weer hardcore porn uitgezonden op hun schermen? :p

EternalSilence

Legacy Member
KushReNaDa zei:
I'm guessing da het me het school was? :) ook daar geweest, was nog redelijk. Puberaal gedoe da wel, ma liepen toch al me een stuk in ons voeten van in dat duits cafe daar... Schweinske ofzo, 3€ voor een liter (flut)bier :)

Hebben ze weer hardcore porn uitgezonden op hun schermen? :p

idd :D :D
zo rond 3 uur, als het jonge volk weg is (-18 jarigen)


wel grappig, der komen daar gewoon 14 jarige meiskes naar die disco, en daar word niet eens gecontroleerd op de leeftijd .. :sop:

maar na 3 uur, was het wel in orde .. alleen die van ons klas blijven dan nog over :lol:

Ge komt daar toe, 10€ betalen en dan krijg je zo 3 bonnetjes, die goed zijn voor 1 consumptie
Dus dan pak je gewoon de duurste/lekkerste cocktail.
En nadat ze op zijn je 3 bonnekes (in totaal dan iets van 3,...€ dat je dan betaalde voor een cocktail die aan de bar 6€ kost) ging ik gewoon weer naar de inkom en wisselde ik opnieuw 10€ in voor 3 bonnetjes.

lowpro127

Legacy Member
Goe rapport ^^ 67% (4%vooruit) en "maar" 1 buis voor frans waar ik al heel mijn leven voor gebuist ben (6de jaar nu :P) thah dusja
ouders tevrede, ik tevrede :D

DuffyT

Legacy Member
61.4% voor mijn rapport na een eerste trimester da een beetje epic fail was, 55% en 5 buizen:$ ma nu maar 1 buis voor een ietwat onbelangrijk vak:D:cool:

FroFro

Legacy Member
Hoe ge een middelbaar zo slecht kunt doen, ik kannet mij echt ni voorstellen.


OT; net ff me maple ne moeilijke integraal van dernet uitgerekend, en ja hoor; k/2 :woohoo: En den andere -k/8. OMG, ik kan echt een 9 hale denkek :D

DuffyT

Legacy Member
FroFro zei:
Hoe ge een middelbaar zo slecht kunt doen, ik kannet mij echt ni voorstellen.

Kzit nie in ASO e waar je alles puur vanbuiten kunt blokken maar in TSO, Elektrotechnieken om specifieker te zijn en ik heb vakken als installatiemethoden en pneumatica en zo en heb daar maar eens examens van:drool:

bludgeoned

Legacy Member
DuffyT zei:
Kzit nie in ASO e waar je alles puur vanbuiten kunt blokken maar in TSO, Elektrotechnieken om specifieker te zijn en ik heb vakken als installatiemethoden en pneumatica en zo en heb daar maar eens examens van:drool:
Wacht tot onze FroFro zijn vakken begint op te noemen :D

FroFro

Legacy Member
Dan nog, middelbaar niveau is middelbaar niveau en om daar in 1 trimester 5 buize in te hale moet ge belachelijk slecht zijn :p

FroFro

Legacy Member
bludgeoned zei:
Wacht tot onze FroFro zijn vakken begint op te noemen :D

Das er om vragen :D (sorry gavin :p)

- Aerodynamics B
- Aircraft Stress Analysis and Structural Design
- Thermodynamics and Compressible Aerodynamics
- Vibrations of Aerospace Structures
- Aerospace Materials and Manufacturing II
- Differential Equations
- Space Engineering and Technology II
- Airplane Performance II
- Aircraft Structural Analysis I
- Probability and Observation Theory
- Introduction to Earth Observation

Kablam! Da zijn ze dit jaar. :love: mijn studie! En das nog altijd het belangrijkste :niceone:

hawkeye

Legacy Member
FroFro zei:
Hoe ge een middelbaar zo slecht kunt doen, ik kannet mij echt ni voorstellen.

makkelijk: nooit opletten in de les, niks doen voor toetsen, buizen voor DW
en de avond voor de examen beginnen blokken (en met leerstof die echt moet verstaan zoals wiskunde ist nie moeilijk da ge buist dan :))

daarmee, opletten in de les, schone cursussen hebben en erdoor zijn voor DW (of PE) is gewoon al de helft van het werk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan