Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

h0pje

Legacy Member
Mijn ma is naar zo'n kutfilm op 5tv aant kijken terwijl ik iets anders wil zien :sad: boring

gizmo666

Legacy Member
h0pje zei:
Mijn ma is naar zo'n kutfilm op 5tv aant kijken terwijl ik iets anders wil zien :sad: boring

ge kunt ne coax kabel aansluiten op uw pc zodat ge kunt zien wat ge wilt wanneer ge wilt.

Scifo

Legacy Member
firewulf1 zei:
daarstraks in de limburg geweest en daar vlaai gegeten :)

oeeeeeeeeeeeee, koeienvlaai?

Ja sorry, die was laag. Ik kruip maar weer onder mijne steen. :p

EagleEye

Legacy Member
Gavin zei:
Mooi. Al vind ik dat toch maar vreemd dat je niet kan linken naar een search.

Ik dacht dat het zoals bij Google was:
erwtensoep - Google zoeken

Die URL toont voor een leek als mij toch veel gelijkenissen met een searchlink van 9Lives. Backfire geaccepteerd. :p
Yes! Being a huge nerd has finally paid off!

Crashtestdummy

Legacy Member
volledige achteras uitlaat trekhaak naftebak cardan etc,... gedemonteert vanmiddag van mijn bmw'tje die per total geweest is :) en kvinnet wel interessant, kleer ferm bij door nen auto volledig af te breken :) nuja, alles rond de koffer is afgebroken wat goed is, want ik wil tegen volgende week de koffer afschijven zodat ik er een barbeque van kan maken :p

128MB

Legacy Member
Scifo zei:
wtf man, ook eens zitten chatten :D

Ik heb me voorgedaan als een vrouw van 35 -_-
Niet normaal! In wat voor een zieke wereld leven wij!

lol kheb niks anders dan hollanders xD

EagleEye

Legacy Member
128MB zei:
Grappige site.
You: Who knows, you could be a rapist!

Stranger: yeah

You: Hell, maybe I am one.

Stranger: but i'm not

Stranger: i'm a pedophile

Stranger: don't you just love kids? :)
Stranger: Are you josef Fritzl?
(.....)
Stranger: will you marry me?
Stranger: i like men like you :)
Stranger: and i like hanging out in the basement too :D

Juve9le

Legacy Member
Stranger: você deve ser bonito, mais muito criança
You: wut
Stranger: Im a pokemon
You: orly
Stranger: mudkip tchuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
You: you are weird
Stranger: suck your mom
Stranger: :D

Tot zover het intellectueel hoogstaande gesprek. :cool:

?therapy?

Legacy Member
Gromme zei:
Heb het orkest live gezien.
En alle cd's staan hier soms wel dagelijks op. :-)
I am so fucking jealous! Zonder zever! En tegen dat je mij jaloers krijgt dan ben je echt stérk bezig hoor. :p

OT: Goeie avond gehad!
Eindelijk nog eens een serieuze discussie kunnen voeren. Spijtig genoeg konden sommige mensen er niet tegen dat het over onderwerpen ging waar er niemand een winnaar was!
Maar ik heb mij er echt goed gehad! En wat er mij opvalt is dat er niemand direct met mij in discussie wou gaan? Komaan, leg mij het vuur aan de schenen! Daar word ik pas wijzer van! ( expres gekozen voor wijzer ipv slimmer trouwens ;) )

e.House

Legacy Member
Bij de marathon van Parijs, tackelt ne kerel van de organisatie perongeluk een van de deelnemers met zijn rollerskate de grond op.

Santa

Legacy Member
You: so what do you like except man tits?
Stranger: umm, well, I like to dabble in a little orgy type of thang every now and again. cuz of my pagan religion and confused sexuality. see, generally i get fucked in the ass while banging some chick. and there are goats there too, obviously.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan