Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
baris zei:





Zaterdag was moeizaam, maar 1 vluchtje gedaan, heel kort, heel mistig, en mijn start was ni zo goe (maar da was omda da een vliegtuig was waar ik nog nooit mee gevlogen had). Vandaag was het al beter weer, terug een checkvluchtje om te zien of de start nu beter was, en dan meteen 3 kwartiertjes bove gebleven. Superchille mensen daar, allemaal studenten, leuk sfeertje.
Hij vroeg of mijn gordels goe vast zaten, en da was nodig ;x We hebbe bijna nen halve minuut inverted gevlogen. Hij vloog dan wel, ik was gewoon stunned door het uitzicht en ik vond het maar een vreemde gedachte da als mijn gordels het zouden begeven ik recht door mijn cockpitkap naar beneden zou storten
Ik kon mijn voeten trouwens ook ni op de pedaal houden.
Ga ik sowieso vaker doen
Dan nog allerlei verschillende tolvluchten die ik ni ga uitleggen, maar in de zwaarste hebbe we 4,5G aangetikt. Is waanzinnig
Dan was er nog een kunstje da hij ni wou da ik dee, namelijk recht naar bove vliegen (maar dan echt recht recht), op het einde nog net ne snok geven zoda ge om uw as draait en weer naar benede kijkt en dan naar benede stormen. Da mocht ik ni doen omda het gevaar bestaat da ge ni kunt draaien, en achterwaarts naar beneden glijden is doodsoorzaak number one bij zwevers. Ik heb een sterke maag maar na heel het saldo aan kunstjes (quasi alles da da vliegtuig mag behalve de split s of de immelmann) voelt ge u wel ff licht in het hoofd 


