Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

paarsbloed

Legacy Member
:D

's avonds is dat hier zo saai als iets, kzie die vanavond wel in den bar. En kheb een vriendin :unsure:

Eerst lokeren-anderlecht

Selderijstok

Legacy Member
1. Mijn dubbele kater is eindelijk weg :D
2. Aangezien ik fast and the furious 4 heb gezien wil ik nu den eersten nog eens opnieuw zien (wat ik nu ga doen zonder koppijn )

Vet strak :crazy:

FroFro

Legacy Member
Moddervet weekend! Eerste zweefweekend van het jaar en dan nog in een nieuwe club :D Zaterdag was moeizaam, maar 1 vluchtje gedaan, heel kort, heel mistig, en mijn start was ni zo goe (maar da was omda da een vliegtuig was waar ik nog nooit mee gevlogen had). Vandaag was het al beter weer, terug een checkvluchtje om te zien of de start nu beter was, en dan meteen 3 kwartiertjes bove gebleven. Superchille mensen daar, allemaal studenten, leuk sfeertje.

Toen we tegen de wolken zate op 1200 meter vroeg de instructeur offek wa aerobatics wou doen. Duh! :D Hij vroeg of mijn gordels goe vast zaten, en da was nodig ;x We hebbe bijna nen halve minuut inverted gevlogen. Hij vloog dan wel, ik was gewoon stunned door het uitzicht en ik vond het maar een vreemde gedachte da als mijn gordels het zouden begeven ik recht door mijn cockpitkap naar beneden zou storten :D Ik kon mijn voeten trouwens ook ni op de pedaal houden.

Dan vroeg hij of ik ne looping wou doen. Allemaal goed en wel, maar hoe moet da? Ni moeilijk, gewoon 220 vliegen en trekken. Zaaaaaaaalig :love: Ga ik sowieso vaker doen :D Dan nog allerlei verschillende tolvluchten die ik ni ga uitleggen, maar in de zwaarste hebbe we 4,5G aangetikt. Is waanzinnig :x Dan was er nog een kunstje da hij ni wou da ik dee, namelijk recht naar bove vliegen (maar dan echt recht recht), op het einde nog net ne snok geven zoda ge om uw as draait en weer naar benede kijkt en dan naar benede stormen. Da mocht ik ni doen omda het gevaar bestaat da ge ni kunt draaien, en achterwaarts naar beneden glijden is doodsoorzaak number one bij zwevers. Ik heb een sterke maag maar na heel het saldo aan kunstjes (quasi alles da da vliegtuig mag behalve de split s of de immelmann) voelt ge u wel ff licht in het hoofd :D

Was dus een grondige checkvlucht, daarna mochtek ook meteen weer solo, maar 2 korte vluchtjes gemaakt omda het goede weer voorbij was.

Anyhow, prachtige dag :love:

FroFro

Legacy Member
600 euro inschrijving en 150 verzekering, maar de unief betaalt da hier het eerste jaar, volgend jaar moetek wel zelf dokken.

Crashtestdummy

Legacy Member
potverdikke, de verzekering is evenveel gelijk voor een brommerke :s

gaat da ook me nen bonus malus omhoog als ge in een appartement land ofzo? :unsure:

laurensvd

Legacy Member
Kweet dat de nederlandse zweefvliegverzekering (die 150 euro) aanzienlijk omhoog gegaan was doordat iemand van FroFro (en mijn) club een elektriciteitskabel heeft geraakt en daarbij gigantisch veel schade heeft aangebracht aan een nabijgelegen fabriek...

gizmo666

Legacy Member
Today, I sent my girlfriend of 4 years a text message saying, 'I love you more than anything.' She then replies, 'Hahah! Was that a fucking joke?' I reply, 'No, why would it be?' She then replied, 'Cause I'm talking to the girl you've been cheating with me on for five months.' FML


:lol:

Stancke

Legacy Member
Blijkbaar een appartementsgebouw uitgebrand in de straat naast mij en 7 gewonden.

Niets gehoord en kheb nog nooit zo goed geslapen zoals vannacht :unsure:

Bontus

Legacy Member
2 bakken Westvleteren 8 besteld!

(lees: 200tal keer moeten bellen om eindelijk binnen te geraken)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan