Blacky69
Legacy Member
reteiP zei:2 bakken Westvleteren 8 besteld!
(lees: 200tal keer moeten bellen om eindelijk binnen te geraken)
Ge kunt die ook in Ieper kopen... zonder 200keer te bellen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
reteiP zei:2 bakken Westvleteren 8 besteld!
(lees: 200tal keer moeten bellen om eindelijk binnen te geraken)

Blacky69 zei:Ge kunt die ook in Ieper kopen... zonder 200keer te bellen![]()

Meebooh zei:na lange tijd als guest hier te vertoeven; mij vandaag geregistreerd![]()

Meebooh zei:na lange tijd als guest hier te vertoeven; mij vandaag geregistreerd![]()
FroFro zei:Moddervet weekend! Eerste zweefweekend van het jaar en dan nog in een nieuwe clubZaterdag was moeizaam, maar 1 vluchtje gedaan, heel kort, heel mistig, en mijn start was ni zo goe (maar da was omda da een vliegtuig was waar ik nog nooit mee gevlogen had). Vandaag was het al beter weer, terug een checkvluchtje om te zien of de start nu beter was, en dan meteen 3 kwartiertjes bove gebleven. Superchille mensen daar, allemaal studenten, leuk sfeertje.
Toen we tegen de wolken zate op 1200 meter vroeg de instructeur offek wa aerobatics wou doen. Duh!Hij vroeg of mijn gordels goe vast zaten, en da was nodig ;x We hebbe bijna nen halve minuut inverted gevlogen. Hij vloog dan wel, ik was gewoon stunned door het uitzicht en ik vond het maar een vreemde gedachte da als mijn gordels het zouden begeven ik recht door mijn cockpitkap naar beneden zou storten
Ik kon mijn voeten trouwens ook ni op de pedaal houden.
Dan vroeg hij of ik ne looping wou doen. Allemaal goed en wel, maar hoe moet da? Ni moeilijk, gewoon 220 vliegen en trekken. ZaaaaaaaaligGa ik sowieso vaker doen
Dan nog allerlei verschillende tolvluchten die ik ni ga uitleggen, maar in de zwaarste hebbe we 4,5G aangetikt. Is waanzinnig
Dan was er nog een kunstje da hij ni wou da ik dee, namelijk recht naar bove vliegen (maar dan echt recht recht), op het einde nog net ne snok geven zoda ge om uw as draait en weer naar benede kijkt en dan naar benede stormen. Da mocht ik ni doen omda het gevaar bestaat da ge ni kunt draaien, en achterwaarts naar beneden glijden is doodsoorzaak number one bij zwevers. Ik heb een sterke maag maar na heel het saldo aan kunstjes (quasi alles da da vliegtuig mag behalve de split s of de immelmann) voelt ge u wel ff licht in het hoofd
Was dus een grondige checkvlucht, daarna mochtek ook meteen weer solo, maar 2 korte vluchtjes gemaakt omda het goede weer voorbij was.
Anyhow, prachtige dag![]()
Ma dan wel zonder kunstjes en met een motor lol.Selderijstok zei:Same hereMa dan wel zonder kunstjes en met een motor lol.
vet, waar en me wa?Herkenbaarcarcolepsy
a condition affecting buddies on a trip who fall asleep as soon as the car starts moving, providing no company or driving help




Meebooh zei:na lange tijd als guest hier te vertoeven; mij vandaag geregistreerd![]()
FroFro zei:vliegt gij?vet, waar en me wa?
Selderijstok zei:Met een zelfgemaakte :doc: Dieselmotor erin gestoken, ma kga pas over 3-4jaar voor mijn brevet (en financieël zal het ook beter zijn denk ik lol), nu vlieg ik gewoon met mijn opa wevelgem of moorsele naar dordogne en terug.
