Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Blacky69

Legacy Member
reteiP zei:
2 bakken Westvleteren 8 besteld!

(lees: 200tal keer moeten bellen om eindelijk binnen te geraken)

Ge kunt die ook in Ieper kopen... zonder 200keer te bellen :unsure:

Meebooh

Legacy Member
na lange tijd als guest hier te vertoeven; mij vandaag geregistreerd ;)

Atrox

Legacy Member
De installateur is net weg, hebben nu de Gold shake :cool:

*edit* Kan het zijn dat ons internet sneller is doordat onze modem een oud model was (8 jaar ofzo)?

Selderijstok

Legacy Member
FroFro zei:
Moddervet weekend! Eerste zweefweekend van het jaar en dan nog in een nieuwe club :D Zaterdag was moeizaam, maar 1 vluchtje gedaan, heel kort, heel mistig, en mijn start was ni zo goe (maar da was omda da een vliegtuig was waar ik nog nooit mee gevlogen had). Vandaag was het al beter weer, terug een checkvluchtje om te zien of de start nu beter was, en dan meteen 3 kwartiertjes bove gebleven. Superchille mensen daar, allemaal studenten, leuk sfeertje.

Toen we tegen de wolken zate op 1200 meter vroeg de instructeur offek wa aerobatics wou doen. Duh! :D Hij vroeg of mijn gordels goe vast zaten, en da was nodig ;x We hebbe bijna nen halve minuut inverted gevlogen. Hij vloog dan wel, ik was gewoon stunned door het uitzicht en ik vond het maar een vreemde gedachte da als mijn gordels het zouden begeven ik recht door mijn cockpitkap naar beneden zou storten :D Ik kon mijn voeten trouwens ook ni op de pedaal houden.

Dan vroeg hij of ik ne looping wou doen. Allemaal goed en wel, maar hoe moet da? Ni moeilijk, gewoon 220 vliegen en trekken. Zaaaaaaaalig :love: Ga ik sowieso vaker doen :D Dan nog allerlei verschillende tolvluchten die ik ni ga uitleggen, maar in de zwaarste hebbe we 4,5G aangetikt. Is waanzinnig :x Dan was er nog een kunstje da hij ni wou da ik dee, namelijk recht naar bove vliegen (maar dan echt recht recht), op het einde nog net ne snok geven zoda ge om uw as draait en weer naar benede kijkt en dan naar benede stormen. Da mocht ik ni doen omda het gevaar bestaat da ge ni kunt draaien, en achterwaarts naar beneden glijden is doodsoorzaak number one bij zwevers. Ik heb een sterke maag maar na heel het saldo aan kunstjes (quasi alles da da vliegtuig mag behalve de split s of de immelmann) voelt ge u wel ff licht in het hoofd :D

Was dus een grondige checkvlucht, daarna mochtek ook meteen weer solo, maar 2 korte vluchtjes gemaakt omda het goede weer voorbij was.

Anyhow, prachtige dag :love:

Same here :p Ma dan wel zonder kunstjes en met een motor lol.

KiPpIe

Legacy Member
Ik moet op een hondje (Jack Russel) passen voor een vriendin die is gaan skiën.
Nu is dat beest blijkbaar redelijk hard geobsedeerd door zijn spiegelbeeld in het water van onze vijver, en zit hij daar heel de tijd toerrekes rond te lopen.
Zat ik daarstraks in de tuin, en kijk ik effe naar de hond, en valt hij in het water. Ik ging echt neer van het lachen. :D

Aleen spijtig dat een natte hond zo hard stinkt :(

FroFro

Legacy Member
Den hond van ons oma was in den tuin nekeer redelijk hard aant blaffen. Bleek da onze eigen hond aan 't verdrinken was in 't zwembad, en we er net op tijd bijwaren :x (die beesten kunnen daar ni uit + het zeil lag er op, lekker zwaar)

GMotha

Legacy Member
'k zou oppassen, eens ze de smaak te pakken hebben, bestaat de kans dat ge die vaker uit't water moet vissen:p

FroFro

Legacy Member
Was door het mario karten sowieso te laat voor de les, dus had geen zin meer om te gaan, en ben het vak gewoon thuis aant leren nu! =)

Selderijstok

Legacy Member
FroFro zei:
vliegt gij? :o vet, waar en me wa?

Met een zelfgemaakte :doc: Dieselmotor erin gestoken, ma kga pas over 3-4jaar voor mijn brevet (en financieël zal het ook beter zijn denk ik lol), nu vlieg ik gewoon met mijn opa wevelgem of moorsele naar dordogne en terug.

FroFro

Legacy Member
Selderijstok zei:
Met een zelfgemaakte :doc: Dieselmotor erin gestoken, ma kga pas over 3-4jaar voor mijn brevet (en financieël zal het ook beter zijn denk ik lol), nu vlieg ik gewoon met mijn opa wevelgem of moorsele naar dordogne en terug.

Zit uw opa op brasschaat bij de zelfbouwers? (of waar zitten die ;p) Kit of zelf ontworpen? Wel nice iig :)

paarsbloed

Legacy Member
Vandaag zalig skidagje achter de rug !

En hiernet een sms gekregen dat RW uitverkocht was, gelukkig zijn er nog ticketjes over. Vanaf ik in Belgie ben terug mijn combitje reserveren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan