Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FroFro zei:Als ge uw eerste jaar ook weldegelijk in een jaar weet af te ronden wel ja
En @ Selderijstok, post eens foto's aub?![]()


Exorikos zei:
(Ja, 'k heb het uitgerekend.
)firewulf1 zei:khad zone gsm lader op zonne energie gekocht voor op de festivals, ma uiteraard zat daar gene stekker bij voor ne sony ericsson. Kheb die kabel gestript, ne laderkabel van nen ericsson in 2 gedaan, draadjes verbonen en nu hebk ne sony ericsson snellader op zonne energie![]()
RaGeR zei:Wie zegt dat de e.g. de juiste gegevens zijn voor de berekening in het onderste kadertje?
Lospeed zei:waar ebde da gekocht en prijs ? ^^
kan da ook wel es gebruike
stupid_noob zei:Live @ apple hq in san francisco![]()

Lospeed zei:waar ebde da gekocht en prijs ? ^^
kan da ook wel es gebruike

Nuytuh zei:Dus daar gaan die miljoenen subsidiering naar toe![]()

[LRRP];11417224 zei:Beginnen fitnessen in de Meirdam in Dendermonde. Man dat deed deugd als wel gedaan hadden![]()
Sorryfreak zei:Lol.
Ben zelf aan't menstrueren en kzat het ff met mezelf voor te stellen.![]()
Mijn humor is weer droog vandaag. :')
