Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stampertje

Legacy Member
omegle :)

mijn eerste gesprek dat ik heb en ben nu al 2 uur bezig met een engelse van 20 jaar :)
non stop serieus gesprek :niceone:

FroFro

Legacy Member
In het naar school wandelen een van de minder leuke mensen van de faculteit tegengekomen die aan het fietsen was en ik gisteren ook op cafe had gezien. Ik ben erachter gelopen, heb gevraagd "Nog lang gebleven gisteren? Kan ik achterop zitten" en ik moest nemeer wandelen! :D


En volgende week naar KLM Engineering & Maintenance op Schiphol :love:

BlaXander

Legacy Member
De intro van Tenacious D and the Pick of Destiny met Meat Loaf derin :)

Bosvos

Legacy Member
ik ga zowaar mijn kamer eens stofzuigen! en dit is een glimlach omdat ik straks dan eens kan rondlopen zonder dat er nootjes, broodkruimels of bolletjes stof aan mijn voeten plakken ^^

Arcas'

Legacy Member
Hihi hoofdschooier, heb ook just mijn kamer eens opgeruimd.
Was ook eens nodig :)

Stampertje

Legacy Member
gesprek op omegle is afgelopen. wel beetje jammer :(

nuja 4 uurtje zitten praten, was wel leuk. pics enzo uitgewisselt en nog geen 10min later krijg ik al een mailtje (ze heeft adres van mijn portfolio blijkbaar) :)

edit : ik moet mijn kamer eens opruimen :p

Bosvos

Legacy Member
nijs_bram zei:
Hihi hoofdschooier, heb ook just mijn kamer eens opgeruimd.
Was ook eens nodig :)

goh ik heb nog al wat gevonden hoor xD
Ik heb zo'n zware zetel die openplooid als bed, ik laat die regelmatig openstaan en zit dan in mijn bed TV te kijken met een zakske chips ofzo. Maar er valt geregeld wat naar beneden tussen dat geraamte en ge kunt zelfs met ne swiffer niet onder die zetel. Long story short: chips maakt zelfs de vloer vettig:unsure:

edit: ik zou op Omegle een moeten beginnen liegen, telkens ik laat vallen dat ik geen vrouw ben moeten ze opeens weg :')

Stampertje

Legacy Member
hehe idd :p nuja ik heb geluk gehad blijkbaar. ze heeft mij zelf een lekker festival leren kennen v festival. is beetje de werchter van engeland

Bosvos

Legacy Member
Mythic zei:
hehe idd :p nuja ik heb geluk gehad blijkbaar. ze heeft mij zelf een lekker festival leren kennen v festival. is beetje de werchter van engeland

heb blijkbaar ook een normaal iemand vast nu, of een hele goeie leugenaar xD

Sileced`

Legacy Member
Het einde van de The Fast And The Furious film die een verassing is :ironic: Tokyo drift was wel beter ...


Gisteren op sollicitatie maar weeral eens te horen gekregen dat de vacatures voor mijn afstudeerrichting gewoon dicht zitten. Kleine maand terug was er nog een grote vraag, nu met crisis is het gedaan meeste bedrijven trekken hun vacatures in. Kan elke dag veranderen zeggen ze, maar het kan ook weken, maanden zijn ... Mooi voorruit zicht dat eens mens heeft, over een aantal weken studeer ik af. :oink: Ik zie mezelf uiteindelijk toch nog aan de band staan tegen juni :lol:

laurensvd

Legacy Member
FroFro zei:
In het naar school wandelen een van de minder leuke mensen van de faculteit tegengekomen die aan het fietsen was en ik gisteren ook op cafe had gezien. Ik ben erachter gelopen, heb gevraagd "Nog lang gebleven gisteren? Kan ik achterop zitten" en ik moest nemeer wandelen! :D


En volgende week naar KLM Engineering & Maintenance op Schiphol :love:

Wie van de 5, I know it wasn't me :unsure:

FNAC-insider

Legacy Member
Geef een van deze codes in op de site Gameismoney.be, win tot 300 euro en tover een mooie glimlach op je gezicht! Opgelet, deze code is slechts geldig voor 1 persoon! Maar maak je geen zorgen, ik zal meermaals codes posten op dit forum.

4DC4NDQJ - 4DRRDNSP - 4KUABSF4

laurensvd

Legacy Member
FNAC-insider zei:
Geef een van deze codes in op de site Gameismoney.be, win tot 300 euro en tover een mooie glimlach op je gezicht! Opgelet, deze code is slechts geldig voor 1 persoon! Maar maak je geen zorgen, ik zal meermaals codes posten op dit forum.

4DC4NDQJ - 4DRRDNSP - 4KUABSF4

Spammer :tongue:
Kwas te laat :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan