Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[LRRP]

Legacy Member
Careless zei:
Is er soms geen betere fitness te vinden in de buurt van Buggenhout? Want de Meirdam is niet bepaald zo geweldig te noemen eigenlijk.

Niet echt, er gaan een paar maten van mijn in de Meirdam, daarmee dat ik daar ook ga ajah :p

Karre

Legacy Member
[LRRP];11421321 zei:
Niet echt, er gaan een paar maten van mijn in de Meirdam, daarmee dat ik daar ook ga ajah :p

Sanitas is nochtans een goede fitness, maar Wichelen is al wat te ver voor u zeker? :p

ZackWhite

Legacy Member
heb een post gemaakt int graphic art ding subdingforum. :o eerste keer voor alles he :p

(wss gaan ze mij daar allemaal afbreken xD)

EagleEye

Legacy Member
128MB zei:
Listings voor de Commodora 64 :rofl:

Ben es aant kijken voor asteroids te programmeren :')

5 pagina's vol met cijferkes
Heb mij een aantal jaar geleden ook een Commodore 64 aangeschaft voor €10 :p met alles erbij: matrixprinter (:lol:), koppel joysticks, en een 100-tal kopies van heel shabby uitziende gekopieerde spellen op floppy :D

Programmeren en tekstverwerken op dat ding is zo grappig :p

stupid_noob

Legacy Member
EA company store met de laatste nieuwe games @ 10 dollar het stuk :love:

boogje

Legacy Member
Ze spammen mijn mailbox. =')
Code:
Camcorderinfo.com Messag.
		
Happy Birthday from Camcorderinfo.com Message Board‎ - Hello boegie, We at Camcorderinfo.com Message Board would like to wish you a happy birthday today
	 	07:03
		
Music Forums - Music For.
		
Happy Birthday from Music Forums - Music Forum - The Music Community‎ - Hello boegie, We at Music Forums - Music Forum - The Music Community would like to wish you a …
	 	07:02
		
Loveno I.T. Fora Mailer
		
Prettige verjaardag gewenst van Loveno I.T. Fora‎ - Beste Mr.Saint, Wij van Loveno IT Fora wensen je een hele fijne verjaardag
	 	03:39
		
service
		
Hallo Kristof, herzlichen Glückwunsch zum Geburtstag!‎ - 9E472763529 Hi Kristof, zu deinem Geburtstag wünschen wir dir alles Gute! Als kleines …
	 	00:35
		
DVD.nl Forum Mailer
		
Prettige verjaardag gewenst van DVD.nl Forum‎ - Beste boog, Wij van DVD.nl Forum wensen je een hele fijne verjaardag
	 	00:01
		
Anime Wolken Forum
		
Felicitaties van Anime Wolken Forum‎ - Beste bo0g, Wij van Anime Wolken Forum wensen je een hele fijne verjaardag
	 	00:01

Bon, 18 jaar...

Blacky69

Legacy Member
Happy B-day Boogje :)

Binnen een uurtje opnieuw vergaderen, gezellig!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan