Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FroFro zei:Moddervet weekend! Eerste zweefweekend van het jaar en dan nog in een nieuwe clubZaterdag was moeizaam, maar 1 vluchtje gedaan, heel kort, heel mistig, en mijn start was ni zo goe (maar da was omda da een vliegtuig was waar ik nog nooit mee gevlogen had). Vandaag was het al beter weer, terug een checkvluchtje om te zien of de start nu beter was, en dan meteen 3 kwartiertjes bove gebleven. Superchille mensen daar, allemaal studenten, leuk sfeertje.
Toen we tegen de wolken zate op 1200 meter vroeg de instructeur offek wa aerobatics wou doen. Duh!Hij vroeg of mijn gordels goe vast zaten, en da was nodig ;x We hebbe bijna nen halve minuut inverted gevlogen. Hij vloog dan wel, ik was gewoon stunned door het uitzicht en ik vond het maar een vreemde gedachte da als mijn gordels het zouden begeven ik recht door mijn cockpitkap naar beneden zou storten
Ik kon mijn voeten trouwens ook ni op de pedaal houden.
Dan vroeg hij of ik ne looping wou doen. Allemaal goed en wel, maar hoe moet da? Ni moeilijk, gewoon 220 vliegen en trekken. ZaaaaaaaaligGa ik sowieso vaker doen
Dan nog allerlei verschillende tolvluchten die ik ni ga uitleggen, maar in de zwaarste hebbe we 4,5G aangetikt. Is waanzinnig
Dan was er nog een kunstje da hij ni wou da ik dee, namelijk recht naar bove vliegen (maar dan echt recht recht), op het einde nog net ne snok geven zoda ge om uw as draait en weer naar benede kijkt en dan naar benede stormen. Da mocht ik ni doen omda het gevaar bestaat da ge ni kunt draaien, en achterwaarts naar beneden glijden is doodsoorzaak number one bij zwevers. Ik heb een sterke maag maar na heel het saldo aan kunstjes (quasi alles da da vliegtuig mag behalve de split s of de immelmann) voelt ge u wel ff licht in het hoofd
Was dus een grondige checkvlucht, daarna mochtek ook meteen weer solo, maar 2 korte vluchtjes gemaakt omda het goede weer voorbij was.
Anyhow, prachtige dag![]()

FroFro zei:Was door het mario karten sowieso te laat voor de les, dus had geen zin meer om te gaan, en ben het vak gewoon thuis aant leren nu! =)

Atrox zei:*edit* Kan het zijn dat ons internet sneller is doordat onze modem een oud model was (8 jaar ofzo)?

DuffyT zei:Van de eerste keer erdoor voor men theoretisch rijexamen, 43/50![]()

FroFro zei:Zit uw opa op brasschaat bij de zelfbouwers? (of waar zitten die ;p) Kit of zelf ontworpen? Wel nice iig![]()
)
Nuytuh zei:In Nederland mag je maar zes fouten hebben op 50![]()
wouter_dc zei:7 max dacht ik
Nuytuh zei:Gij krijgt vliegles bij jouw studie Frofro?![]()


idd 41 op 50, maar iets van x aantal zware en y aantal kleineomghaxxor! zei:bij mij was het via school, dus mss is het wel anders gewoon.
owja, het was 9 fouten volgens mij, 41 minimum!
FroFro zei:Als ge uw eerste jaar ook weldegelijk in een jaar weet af te ronden wel ja
En @ Selderijstok, post eens foto's aub?![]()

Wolfje zei:idd 41 op 50, maar iets van x aantal zware en y aantal kleine
geeft je wel een goed gevoel als jij er wel door bent 