Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TheFuckingDutchman

Legacy Member
FroFro zei:
Moddervet weekend! Eerste zweefweekend van het jaar en dan nog in een nieuwe club :D Zaterdag was moeizaam, maar 1 vluchtje gedaan, heel kort, heel mistig, en mijn start was ni zo goe (maar da was omda da een vliegtuig was waar ik nog nooit mee gevlogen had). Vandaag was het al beter weer, terug een checkvluchtje om te zien of de start nu beter was, en dan meteen 3 kwartiertjes bove gebleven. Superchille mensen daar, allemaal studenten, leuk sfeertje.

Toen we tegen de wolken zate op 1200 meter vroeg de instructeur offek wa aerobatics wou doen. Duh! :D Hij vroeg of mijn gordels goe vast zaten, en da was nodig ;x We hebbe bijna nen halve minuut inverted gevlogen. Hij vloog dan wel, ik was gewoon stunned door het uitzicht en ik vond het maar een vreemde gedachte da als mijn gordels het zouden begeven ik recht door mijn cockpitkap naar beneden zou storten :D Ik kon mijn voeten trouwens ook ni op de pedaal houden.

Dan vroeg hij of ik ne looping wou doen. Allemaal goed en wel, maar hoe moet da? Ni moeilijk, gewoon 220 vliegen en trekken. Zaaaaaaaalig :love: Ga ik sowieso vaker doen :D Dan nog allerlei verschillende tolvluchten die ik ni ga uitleggen, maar in de zwaarste hebbe we 4,5G aangetikt. Is waanzinnig :x Dan was er nog een kunstje da hij ni wou da ik dee, namelijk recht naar bove vliegen (maar dan echt recht recht), op het einde nog net ne snok geven zoda ge om uw as draait en weer naar benede kijkt en dan naar benede stormen. Da mocht ik ni doen omda het gevaar bestaat da ge ni kunt draaien, en achterwaarts naar beneden glijden is doodsoorzaak number one bij zwevers. Ik heb een sterke maag maar na heel het saldo aan kunstjes (quasi alles da da vliegtuig mag behalve de split s of de immelmann) voelt ge u wel ff licht in het hoofd :D

Was dus een grondige checkvlucht, daarna mochtek ook meteen weer solo, maar 2 korte vluchtjes gemaakt omda het goede weer voorbij was.

Anyhow, prachtige dag :love:

Gij krijgt vliegles bij jouw studie Frofro? :)

zarathustra

Legacy Member
FroFro zei:
Was door het mario karten sowieso te laat voor de les, dus had geen zin meer om te gaan, en ben het vak gewoon thuis aant leren nu! =)

als ge skipt doe het dan goed eh :p

Delirium

Legacy Member
Atrox zei:
*edit* Kan het zijn dat ons internet sneller is doordat onze modem een oud model was (8 jaar ofzo)?

Ja, bij mij was dat ook het geval.
Er is ook eens een installateur onze modem komen vervangen en snelheid is toen ook verdubbeld :cool:

Selderijstok

Legacy Member
FroFro zei:
Zit uw opa op brasschaat bij de zelfbouwers? (of waar zitten die ;p) Kit of zelf ontworpen? Wel nice iig :)

Nee, hij zit in een gewone vliegclub. (hier ergens in west-vlaanderen :p)

Gojah, kdenk meer zelf ontworpen. Zoals de schroeven komen van L.A, paar onderdelen komen van Geneve gemaakt met NASA technologie,veel dingen zelf in elkaar gestoken en gelast. Kben nu bezig met een simpel elektrisch thermometer'ke in elkaar te knutselen om het wat op te fleuren lol.

En mijne glimlach is dat mijne autoke weer deftig rijd :)

FroFro

Legacy Member
Nuytuh zei:
Gij krijgt vliegles bij jouw studie Frofro? :)

Als ge uw eerste jaar ook weldegelijk in een jaar weet af te ronden wel ja :)


En @ Selderijstok, post eens foto's aub? :)

CtrlAshDel

Legacy Member
omghaxxor! zei:
bij mij was het via school, dus mss is het wel anders gewoon.
owja, het was 9 fouten volgens mij, 41 minimum!
idd 41 op 50, maar iets van x aantal zware en y aantal kleine

DuffyT

Legacy Member
Wolfje zei:
idd 41 op 50, maar iets van x aantal zware en y aantal kleine

Nee da van die zware en kleine fouten is weggevallen, je moet gewoon 41/50 halen en je bent geslaagd, was via school van mij, stonden daar zo 10 laptops waar examens op werden gemaakt en 6 van de 10 waren gebuisd:sop:geeft je wel een goed gevoel als jij er wel door bent :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan