Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Carrion

Legacy Member
BuBbA zei:
Dat is net het punt... Zoals ik al zei komt dat forum, samen met de partij van de liefde (pedo partij), regelmatig in het nieuws. En al enkele jaren. Dus ik vind het nogal vreemd dat je dat forum niet kent.

k kijk nochtans zowa elke dag naar, van die Nederlandse pedo partij had ik wel al gehoord, maar van de forum nog nie

Bram

Legacy Member
In 2007 stonden er blijkbaar foto's op het forum van enkele kinderen van de Nederlandse koninklijke familie. Toen is er opgetreden geweest en zijn de foto's van de site gehaald... Da kunnen ze blijkbaar wel doen.

Is er iemand die rechten doet of beter op de hoogte is die eens kan uitleggen waarom zij wel nog legaal handelen? Is het omdat fantaseren over orale seks met Obama zijn dochter legaal is, maar het doen niet?

cram

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Maar neen, enkel ongepast in onze maatschappij.

In een bepaalde cultuur is dat de normaalste zaak van de wereld.
Daar worden zelfs hun eigen dochters verkocht aan pedofielen,want volgens hun geloof mag dat,Alee daar geven ze wel nen draai aan.
Levend stropen die gasten.

Troj

Legacy Member
Bram zei:
In 2007 stonden er blijkbaar foto's op het forum van enkele kinderen van de Nederlandse koninklijke familie. Toen is er opgetreden geweest en zijn de foto's van de site gehaald... Da kunnen ze blijkbaar wel doen.

Is er iemand die rechten doet of beter op de hoogte is die eens kan uitleggen waarom zij wel nog legaal handelen? Is het omdat fantaseren over orale seks met Obama zijn dochter legaal is, maar het doen niet?

Zoals ik in de glimlachthread zei, dat forum is in Nederland maar al te goed bekend, die stichting ook, en de partij voor de naastenliefde ook. Er wordt niet tegen opgetreden.

Bram

Legacy Member
Troj zei:
Er wordt niet tegen opgetreden.

Da's toch gene waar zulle... Een beetje googlen en wikipediaen levert toch op da der een aantal dingen zijn geprobeerd. Zo is er blijkbaar het comité Anti Martijn. Ma da wordt dan weer geassocieerd mee extreem rechts, dus daar komt ook niets nuttigs van...

Troj

Legacy Member
Bram zei:
Da's toch gene waar zulle... Een beetje googlen en wikipediaen levert toch op da der een aantal dingen zijn geprobeerd. Zo is er blijkbaar het comité Anti Martijn. Ma da wordt dan weer geassocieerd mee extreem rechts, dus daar komt ook niets nuttigs van...

Awel?

SilentSpring

Legacy Member
Commissar12911 zei:
Hou eens shift+alt ingedrukt zodat het terug een azerty bord wordt misschien? :sop:
't is een qwerty-toetsenbord (qua hardware) :p
't is een pc van't hotel, dus kan hier moeilijk zitten foefelen en dingen veranderen^^

BumbleBee

Legacy Member
Lastige klanten a.k.a. mensen die amper nederlands kunnen en achter de raarste voedselsoorten vragen.

Reflectus

Legacy Member
Damn, heb ik nu eindelijk een kostuum met alles-erop-en-eraan gekocht, krijg ik nu te horen dat er geen bewaakte vestiaire is voor dat galabal. Ik ga echt niet de héle avond met die vest rondlopen!
En dat in een onbewaakte vestiare laten zie ik ook niet zitten. Kben al genoeg dingen gestolen geweest.

Shyheim

Legacy Member
komt toe met uw vest, doet die binnen uit, hou die ff vast en ga die dan in uw/uw kennis zijn auto te leggen ofzo. :)

Dakantochnie

Legacy Member
Shyheim zei:
komt toe met uw vest, doet die binnen uit, hou die ff vast en ga die dan in uw/uw kennis zijn auto te leggen ofzo. :)
²
Gewoon wat handig aanpakken en u met genoeg flair binnen- en buitenwerken en niemand merkt dat. :)

Reflectus

Legacy Member
Shyheim zei:
komt toe met uw vest, doet die binnen uit, hou die ff vast en ga die dan in uw/uw kennis zijn auto te leggen ofzo. :)

Heb ik ook al aangedacht, maar niemand die ik ken gaat naar daar met de auto, ze willen hen allemaal zat drinken...
Contacten hé..

Moloch

Legacy Member
film a la carte van telenet, de kwaliteit ervan is :puke: precies een videocasette van 10 jaar oud.. ffs

sjans dat het maar 2€ was

Preske

Legacy Member
heb me net eens gewogen (batterijen van weegschaal waren kwijt en het was een vrij obscuur formaat)

92 kg :(
veel te veel.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan