Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BuBbA zei:Dat is net het punt... Zoals ik al zei komt dat forum, samen met de partij van de liefde (pedo partij), regelmatig in het nieuws. En al enkele jaren. Dus ik vind het nogal vreemd dat je dat forum niet kent.
j1991 zei:das gwn gestoord![]()
night ghost 128 zei:Maar neen, enkel ongepast in onze maatschappij.
Bram zei:In 2007 stonden er blijkbaar foto's op het forum van enkele kinderen van de Nederlandse koninklijke familie. Toen is er opgetreden geweest en zijn de foto's van de site gehaald... Da kunnen ze blijkbaar wel doen.
Is er iemand die rechten doet of beter op de hoogte is die eens kan uitleggen waarom zij wel nog legaal handelen? Is het omdat fantaseren over orale seks met Obama zijn dochter legaal is, maar het doen niet?
Troj zei:Er wordt niet tegen opgetreden.
Bram zei:Da's toch gene waar zulle... Een beetje googlen en wikipediaen levert toch op da der een aantal dingen zijn geprobeerd. Zo is er blijkbaar het comité Anti Martijn. Ma da wordt dan weer geassocieerd mee extreem rechts, dus daar komt ook niets nuttigs van...
Den Freddie zei:qwerty-toetsenbord als je azerty gewoon bent![]()

't is een qwerty-toetsenbord (qua hardware)Commissar12911 zei:Hou eens shift+alt ingedrukt zodat het terug een azerty bord wordt misschien?![]()

²Shyheim zei:komt toe met uw vest, doet die binnen uit, hou die ff vast en ga die dan in uw/uw kennis zijn auto te leggen ofzo.![]()

Shyheim zei:komt toe met uw vest, doet die binnen uit, hou die ff vast en ga die dan in uw/uw kennis zijn auto te leggen ofzo.![]()
Preske zei:heb me net eens gewogen (batterijen van weegschaal waren kwijt en het was een vrij obscuur formaat)
92 kg
veel te veel.