Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Preske

Legacy Member
ns boy zei:
Sporten e man :D! Ook wat op uw eten letten natuurlijk, wat de komende weken heel evident gaat zijn :unsure:.

sporten gaat niet, jammer genoeg.
Ik eet al betrekkelijk weinig. maar ik beweeg totaal niet, en ik snoep soms te veel (al veel verbeterd tegenover vroeger).
Het enigste wat ik me niet kan laten is de cola.

MrFlava-

Legacy Member
Preske zei:

Je moet er ook geen drama over maken,maar ga eens een keer sporten of eet eens paar dagen gezonder..
laat je nog is ne keer goe gaan me de feestdagen,zoals iedereen doet,en let dan even op je gewicht,en ga een keer fietsen,lopen,zwemmen,...

Groetjs,flava

EDIT:

de enige oplossing is dan minder cola te drinken..of moest je echt karakter hebben,om eens een weekje water te drinken,endan daarna iets minder cola drinken als je normaal doet..
ofterwijl koop je kauwgom in plaats van snoep/koeken.
dan heb je ook iets in je mond..

Plut0r

Legacy Member
Had vroeger het zelfde probleem met cola

maar sinds ik Greent Tea van Lipton gevonden heb ist het al stukken beter :)

Katoom

Legacy Member
Na 5 dagen nog altijd smallband terwijl het vandaag gereset ging worden. Nu zegt em dat het reset op 24 januari....telkens ik blokken wil bijkopen zegt em dat er een technisch probleem is. Enige dat ik kan doen is normale snelheid nemen en betalen per MB...die klootzakken denken dat ik zot ben zeker? Eikels!

?therapy?

Legacy Member
Tijdstekort hmm... zou nog wat voorbereidingen moeten treffen maar met de feestdagen gaat dat niet lukken en zaterdag werken. Zondag is het zover :s crap

cram

Legacy Member
Heb eens gekeken naar Belgacom billviewer.
Volgende rekening gaat meer dan 200€ zijn.
Zoveel natuurfilms heb ik toch niet bekeken.:unsure:

freakykiller

Legacy Member
Preske zei:
sporten gaat niet, jammer genoeg.
Ik eet al betrekkelijk weinig. maar ik beweeg totaal niet, en ik snoep soms te veel (al veel verbeterd tegenover vroeger).
Het enigste wat ik me niet kan laten is de cola.

Kom je dat nooit beu ? Ik ben nog maar net 17 en bah, soms heb ik er zo'n zin in en dan drink ik 3 slokken en derna SUGAAAAR-taste tot en met en zet ik het weg :sop: Met alle frisdranken zo, direct al de suiker die ik smaak :s (3 jaar geleden niet!)

Schakel over naar water, the road is hard maar het lukt altijd. Ik heb water beginnen drinken, dan yoghurt-drink (frezen en banane smaak, grote pullen van 1 liter zijn da) om toch iets van smaak te hebben, ook efkes fruitsap en dan uiteindelijk alles beu en nu is het WATER :D ! (dat heeft zo anderhalfjaar ofzo geduurd)

DuffyT

Legacy Member
^^ Bij mij hetzelfde, een goed jaar geleden ook alleen water beginnen drinken en sindsdien heb ik gemerkt als je bv. één maal in de week eens een blikje cola drinkt ipv ieder moment van de dag cola veel beter "smaakt".

kil911ler

Legacy Member
Ba neen gij :p

Ik smaak echt een verschil tss mineraalwater en bronwater ze :p

freakykiller

Legacy Member
Idd, ik smaak een verschil tussen ons water (zelf gefilterd) en stadswater :unsure: Ik ervaar stadswater zelf als slecht smaken :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan