kil911ler
Legacy Member
freakykiller zei:Idd, ik smaak een verschil tussen ons water (zelf gefilterd) en stadswaterIk ervaar stadswater zelf als slecht smaken
![]()
Mja... in Roeselare moeje echt ni van de kraan drinke... vré slechten smaak en ook vré veel kalk

Kraanwater in Gent is wel vré lekker moek zegge en bijna geen kalk

Ik ervaar stadswater zelf als slecht smaken 
ad:
precies een videocasette van 10 jaar oud.. ffs
