Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kil911ler

Legacy Member
freakykiller zei:
Idd, ik smaak een verschil tussen ons water (zelf gefilterd) en stadswater :unsure: Ik ervaar stadswater zelf als slecht smaken :p

Mja... in Roeselare moeje echt ni van de kraan drinke... vré slechten smaak en ook vré veel kalk :p

Kraanwater in Gent is wel vré lekker moek zegge en bijna geen kalk :)

freakykiller

Legacy Member
kil911ler zei:
Mja... in Roeselare moeje echt ni van de kraan drinke... vré slechten smaak en ook vré veel kalk :p

Kraanwater in Gent is wel vré lekker moek zegge en bijna geen kalk :)
This niet alleen Roeselare :p Overal waar ik ga smaak ik dat, zelfs Maloja :unsure: (cm kamp :p Zwitserland)

freakykiller

Legacy Member
kil911ler zei:
Kga es e flesje meepakke vanuit Gent vo gij :unsure:

It's a deal !
Maar ik ga niet naar den elleboog om het te gaan halen ofzo :D







Of je bent een leegaard en wacht to volgend schooljaar :D

Jack-in-the-box

Legacy Member
Sorasan zei:
dat de fietspaden nog altijd niet gestrooid zijn. Moesten auto's daar dan nog rekening mee houden ma neuhhh

Fietspaden kunnen niet gestrooid worden, het heeft geen zin, 't zout werkt alleen maar als er fietsen over rijden (net zoals bij auto's). Wat ze wel doen is met een soort van borstelwagentje de fietspaden schoonvegen.

Maar, wegen zijn verplicht om sneeuw & ijsvrij gemaak te worden, fietspaden niet.

Zie artikel in de standaard van dinsdag.

ng

Legacy Member
Bram zei:
In 2007 stonden er blijkbaar foto's op het forum van enkele kinderen van de Nederlandse koninklijke familie. Toen is er opgetreden geweest en zijn de foto's van de site gehaald... Da kunnen ze blijkbaar wel doen.

Is er iemand die rechten doet of beter op de hoogte is die eens kan uitleggen waarom zij wel nog legaal handelen? Is het omdat fantaseren over orale seks met Obama zijn dochter legaal is, maar het doen niet?

Omdat het enkel maar fantaseren is? 't Is niet alsof ze plannen maken om die klein te gaan kidnappen.

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
Beschrijving van documentaire op NG:

"Als Maria Magdalena de wederopstanding niet had gezien, was het christendom nooit ontstaan. "

De fucking teef!

a143290

Legacy Member
Wachten op een reply van de docent omdat ik anders niet verder kan met mijn Java project...

Albireo

Legacy Member
Moloch zei:
film a la carte van telenet, de kwaliteit ervan is :puke: precies een videocasette van 10 jaar oud.. ffs

sjans dat het maar 2€ was

en het aanbod trekt op gene zak :sop:

ze hebben wel The Bourne Identity en The Bourne Supremacy maar niet The Bourne Ultimatum, en geen The Matrix of The Lord of the Rings :eek:
En Cyclops en Cloverfield kan je wel krijgen via Prime à la carte maar niet via film à la carte, maar Prime kost dan weer stukken van mensen ('k heb nu een kennismakingsabonnement voor 1 maand voor 1 EUR)

En ik wil Bloodrayne zien (ook al is die geregisseerd door de slechtste regisseur ter wereld), maar die film hebben ze zelfs in de videotheek niet :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan