Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

de Waaslandwolf

Legacy Member
Jongste zus komt even op mijn kamer, ze heeft in één minuut tijd drie keer dezelfde drie LP's tegen de grond geflikkerd. Eerste keer loopt ze ze domweg omver, de tweede en derde keer had ze ze zo abominabel rechtgezet dat in na 15 seconden wéér omverlagen. Heb ze dan maar zelf weer op hun plaats gezet, teneinde een vierde kennismaking met de grond te voorkomen. :sop:

Albireo

Legacy Member
gas dat zich gedurende de namiddag op pijnlijke wijze doorheen m'n darmen geworsteld heeft... :unsure:

al die gestresste mensen op 't werk :sop: (maar ik heb net vernomen dat morgen een verlofdag is, met als gevolg dat dit m'n laatste werkdag van het jaar was :woohoo:)

de huid op m'n handen is compleet verschraald, tijd voor wat vochtinbrengende crème...

al dat gezever over champagne, ik wil een Baileys :drool:

de prijs van solid State Disks die geen cent gezakt is :(

Sorasan

Legacy Member
dat de fietspaden nog altijd niet gestrooid zijn. Moesten auto's daar dan nog rekening mee houden ma neuhhh

Bram

Legacy Member
Maandag en vandaag m'n eerste sollicitatie ooit gehad (maandag eerste gesprek, vandaag tweede) en mondeling toegekregen dat ik mag beginnen. Eerst m'n studies afmaken (laatste jaar) en ondertss daar wat werken als jobstudent en in juli zou ik dan een vast contract krijgen.

En toch hemmek zo'n gevoel van "tis te mooi om waar te zijn, tzal iets het wel verbrodden...". Thuis zijn ze gelijk superfier en mij complimentjes aant geven en ik voel mij gewoon ambetant :(

tuesadorable

Legacy Member
Bram zei:
Maandag en vandaag m'n eerste sollicitatie ooit gehad (maandag eerste gesprek, vandaag tweede) en mondeling toegekregen dat ik mag beginnen. Eerst m'n studies afmaken (laatste jaar) en ondertss daar wat werken als jobstudent en in juli zou ik dan een vast contract krijgen.

En toch hemmek zo'n gevoel van "tis te mooi om waar te zijn, tzal iets het wel verbrodden...". Thuis zijn ze gelijk superfier en mij complimentjes aant geven en ik voel mij gewoon ambetant :(

Congratz man! Die 'faalangst' is volgens mij wel normaal, ik had dat zelfs voor mijn studentenjobje in een videotheek.

Morrissey

Legacy Member
Ik lees hier veel over jongens en meisjes maar weinig over zoons en dochters. Is daar deze site niet voor bedoeld? ik neem toch aan dat veel van jullie ook getrouwd zijn en kinderen hebben.
Ik ben niet zo zeer verliefd maar zeer seksueel aangetrokken tot mijn dochter. ze is nou 7.
Ik vind het aan de ene kant leuk en spannend aan de andere kant is het een groot probleem. Ik kan het niet helpen dat mijn lichaam reageert als ik haar onder de douche zet of elke andere aangelegenheid dat ik haar bloot zie.
Het probleem is ook nog eens dat ze erg nieuwsgierig is in het andere geslacht(wat denk ik vrij normaal is) en me zodoende vaak in een onmogelijke situatie brengt. Even voor de duidelijkheid er is niets voorgevallen tussen ons wat niet door de beugel kan.
Uiteraard weet de rest van de familie dit niet. Ik val op jonge meisjes,Wat doe ik hiermee...HELP
Hallo Bipapa

ik zou gewoon lekker op haar blijven geilen en er gewoon van blijven genieten,ik denk dat er veel mannen jaloers op je zijn waaronder ik.
heb geen kinderen maar lijkt me leuk om er over te geilen.
was je haar ook wel eens in bad of douche?

Bubba

Legacy Member
Ik begrijp niet waarom dat nu plots zo schokkend is voor sommigen hier. Dat forum bestaat al jaren en komt regelmatig ter sprake in het nieuws en dergelijke.

Put_met_keren

Legacy Member
Ik heb ook het één en ander gelezen op dat forum en ik vind het degoutant.
:puke:

Carrion

Legacy Member
BuBbA zei:
Ik begrijp niet waarom dat nu plots zo schokkend is voor sommigen hier. Dat forum bestaat al jaren en komt regelmatig ter sprake in het nieuws en dergelijke.

Omdat nie iedereen da forum kent mss, alle, 't is ma ne wilde gok eh :unsure:

Bubba

Legacy Member
Carrion zei:
Omdat nie iedereen da forum kent mss, alle, 't is ma ne wilde gok eh :unsure:

Dat is net het punt... Zoals ik al zei komt dat forum, samen met de partij van de liefde (pedo partij), regelmatig in het nieuws. En al enkele jaren. Dus ik vind het nogal vreemd dat je dat forum niet kent.

Bram

Legacy Member
BuBbA zei:
Ik begrijp niet waarom dat nu plots zo schokkend is voor sommigen hier. Dat forum bestaat al jaren en komt regelmatig ter sprake in het nieuws en dergelijke.

Ook den eerste keer da ik hier iets van hoor zulle. En als ge dit voor de eerste keer ziet, en niet schokkend vindt, dan mankeert er toch serieus iets aan uw normen en waarden.

Zelfs al leest ge dit voor de twaalde keer, het zou u toch nie onbewogen mogen laten... Alleja, "imo" eh.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan