Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Crashtestdummy

Legacy Member
Carrion zei:
maakt da mee, dude87 weet nie wat 'm moet zegge, een 9lives first :p
nja dakantochnie zegt dakket beter nie specificieer, ma kweet nu nie omdat het is omdattie mij wil beschermen voor de flame van de gaia-activisten hier ofdattet nu een subtiele dreiging is dak nie mag omdak anders weer een ban krijg omdak de flame ga uitlokken :unsure:

Torche

Legacy Member
Ben er gisteren achter gekomen dat de gesteenten die ik voor mijn thesis moet onderzoeken zwaar asbesthoudend zijn, en ik heb ze gewoon zitten vermalen zonder mondmasker en andere beschermmiddelen terwijl ik het stof als het ware omhoog zag vliegen.

Kid_C

Legacy Member
Torche zei:
Ben er gisteren achter gekomen dat de gesteenten die ik voor mijn thesis moet onderzoeken zwaar asbesthoudend zijn, en ik heb ze gewoon zitten vermalen zonder mondmasker en andere beschermmiddelen terwijl ik het stof als het ware omhoog zag vliegen.

:/ Wat nu?

Torche

Legacy Member
Tja, nu is 't te laat natuurlijk want ik heb ze allemaal vermalen. Ach we zien wel wat het geeft in 25 jaar. :crazy:

Wel grappig, de limieten voor asbestpartikels (nuja, voor 'elongated' partikels in feite, maar da's een ander verhaal) in de lucht zijn 0,1 vezel per kubieke cm, ik heb er zeker 30 per kubieke cm zien vliegen volgens mij.

Pilatus

Legacy Member
vannacht toen ik naar 't wc ging perongeluk op mijn gsm gestapt, scherm volledig naar de kloten -_-"""

GaMe®

Legacy Member
Pfff, andere jaren heb ik al weken op voorhand kerstkado's gekocht.

Nu heb ik nog 1 dag tijd om voor 4 mensen iets te kopen en ik heb echt totaal geen idee wat!! :/

scorbaworba

Legacy Member
GaMe® zei:
Pfff, andere jaren heb ik al weken op voorhand kerstkado's gekocht.

Nu heb ik nog 1 dag tijd om voor 4 mensen iets te kopen en ik heb echt totaal geen idee wat!! :/

zelfde probleem binnen een uurtje eens gaan zoeken :P

Proim

Legacy Member
Fietsenmaker die geen reservefietsen meer had :sad:
Ik mag er wel al na 16u weer om :woohoo:

tuesadorable

Legacy Member
Torche zei:
Ben er gisteren achter gekomen dat de gesteenten die ik voor mijn thesis moet onderzoeken zwaar asbesthoudend zijn, en ik heb ze gewoon zitten vermalen zonder mondmasker en andere beschermmiddelen terwijl ik het stof als het ware omhoog zag vliegen.

Dude, sorry, maar zoiets onderzoek je toch? Ook al, als je stenen verpakt en er vliegt stof doe je toch automatisch iets voor je mond en ogen?

Klaarblijkelijk wordt er echt nog te weinig aandacht besteed aan dat soort dingen, mijn pa stond gisteren aan de haven waarbij hij gewoon hoofdpijn kreeg van de uitlaatgassen.

(En nu stop ik met neuten als toekomstige milieucoördinator en preventieadviseur :p)

=CID=Drone

Legacy Member
zojuist een "marathon" beeindigd van 3,5u brieven schrijven naar zowat iedereen die iets te maken heeft met "energie" om de wanpraktijken en nalatigheden van electrabel aan te klagen.

fuck, khad betere dinges te doen, maja :cry:

Put_met_keren

Legacy Member
Mijn eten voor deze middag stond op het vuur: spaghetti.
Ik ga voor de zoveelste keer eens gaan roeren, zit mijn kat gewoon op het vuur uit de pan te likken. :angry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan