Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EagleEye

Legacy Member
Inderdaad, iedereen weet dat Dude zijn geheugen helemaal geen twee weken terug kan reiken :p

Carrion

Legacy Member
EagleEye zei:
Inderdaad, iedereen weet dat Dude zijn geheugen helemaal geen twee weken terug kan reiken :p

Inderdaad, nu kunne we da terug allemaal gaan uitlegge wa er 2 weken gelede gebeurd is :p

tijd voor een 9lives plakboek!

Carrion

Legacy Member
pietje666 zei:
t was waarschijnlijk zijn vriendin ofzo :D

zelfs als het een slet zou zijn (dus wss nu ex-vriendin) dan zal 'm daar toch wel zeker de voordelen van geplukt hebbe zeker

Crashtestdummy

Legacy Member
Lospeed zei:
wow, oe doe je da ? :P
ik zou omver vallen peis'k xD
via mijn onderbewustzijn zekers? :unsure:

mijn ergernis: greenpeace kerels in die rendieren thread die vinden dat de autostrade moet afgezet worden voor die beesten totdat ze eindelijk gevangen kunnen worden :ironic:

doet under ogen open: der zijn streken waar ze er een jachtseizoen voor hebben, ook voor vossen, kalkoenen etc...

EagleEye

Legacy Member
Dude87 zei:
mijn ergernis: greenpeace kerels in die rendieren thread die vinden dat de autostrade moet afgezet worden voor die beesten totdat ze eindelijk gevangen kunnen worden :ironic:

't Is Kerstmis he, met Pasen komt er dan weer een hazen-thread, etc :p

Foryow

Legacy Member
Carrion zei:
k vind de ergernis nie in deze post :unsure:

Sletten zijn goed voor players, niet voor als je iets serieus wilt en valse hoop krijgt, een pak valse hoop en daarna gaat aansmeren bij een ander, de HOER!

Carrion

Legacy Member
Foryow zei:
Sletten zijn goed voor players, niet voor als je iets serieus wilt en valse hoop krijgt, een pak valse hoop en daarna gaat aansmeren bij een ander, de HOER!

the words of a woman scorned

Stanley318

Legacy Member
Dude87 zei:
via mijn onderbewustzijn zekers? :unsure:

mijn ergernis: greenpeace kerels in die rendieren thread die vinden dat de autostrade moet afgezet worden voor die beesten totdat ze eindelijk gevangen kunnen worden :ironic:

doet under ogen open: der zijn streken waar ze er een jachtseizoen voor hebben, ook voor vossen, kalkoenen etc...

mijn ergernis: retards die denken dat ze meer waard zijn dan andere, terwijl ze hier ongeveer elke dag komen bewijzen dat ze de laagst mogelijke levensvorm zijn...

Crashtestdummy

Legacy Member
Stanley318 zei:
mijn ergernis: retards die denken dat ze meer waard zijn dan andere, terwijl ze hier ongeveer elke dag komen bewijzen dat ze de laagst mogelijke levensvorm zijn...
tgaat em nie over denken dat ik meer ben dan een ander, maar over de plaats in de voedselketen en overlevingsdrang. ik vind da toch maar normaal dat die beesten afgeschoten worden om andere mensen te beschermen. dat er nu 3 beesten afgemaakt werden en datter daarover gejankt word, terwijl er dagelijks 1000'en dieren afgemaakt worden, da vinnek nogal belachelijk :s

mja, ge zag bambi vroeger nogal graag zekers? :unsure:

Crashtestdummy

Legacy Member
delen van bambi zouden door de ruit van men auto vliegen alst van stanley zou afhangen :unsure:

Carrion

Legacy Member
Dude87 zei:
delen van bambi zouden door de ruit van men auto vliegen alst van stanley zou afhangen :unsure:

Ergens in m'n hoofd zit het idee dat da al ne keer of 2 gebeurt is
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan