Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dude87 zei:net gehoord van mijn ma dak blijkbaar rechtstaand geslapen heb aan den tv![]()

Lospeed zei:wow, oe doe je da ?
ik zou omver vallen peis'k xD
EagleEye zei:Inderdaad, iedereen weet dat Dude zijn geheugen helemaal geen twee weken terug kan reiken![]()

Foryow zei:Meisjes.. grote deel ervan zijn vuile sletten

Carrion zei:k vind de ergernis nie in deze post![]()

pietje666 zei:t was waarschijnlijk zijn vriendin ofzo![]()
via mijn onderbewustzijn zekers?Lospeed zei:wow, oe doe je da ?
ik zou omver vallen peis'k xD

Dude87 zei:mijn ergernis: greenpeace kerels in die rendieren thread die vinden dat de autostrade moet afgezet worden voor die beesten totdat ze eindelijk gevangen kunnen worden :ironic:

Carrion zei:k vind de ergernis nie in deze post![]()
Foryow zei:Sletten zijn goed voor players, niet voor als je iets serieus wilt en valse hoop krijgt, een pak valse hoop en daarna gaat aansmeren bij een ander, de HOER!
Dude87 zei:via mijn onderbewustzijn zekers?
mijn ergernis: greenpeace kerels in die rendieren thread die vinden dat de autostrade moet afgezet worden voor die beesten totdat ze eindelijk gevangen kunnen worden :ironic:
doet under ogen open: der zijn streken waar ze er een jachtseizoen voor hebben, ook voor vossen, kalkoenen etc...
tgaat em nie over denken dat ik meer ben dan een ander, maar over de plaats in de voedselketen en overlevingsdrang. ik vind da toch maar normaal dat die beesten afgeschoten worden om andere mensen te beschermen. dat er nu 3 beesten afgemaakt werden en datter daarover gejankt word, terwijl er dagelijks 1000'en dieren afgemaakt worden, da vinnek nogal belachelijkStanley318 zei:mijn ergernis: retards die denken dat ze meer waard zijn dan andere, terwijl ze hier ongeveer elke dag komen bewijzen dat ze de laagst mogelijke levensvorm zijn...


Dude87 zei:delen van bambi zouden door de ruit van men auto vliegen alst van stanley zou afhangen![]()
in de ruit nognie, onder men wielen wel een beest of 5,6 ongeveerCarrion zei:Ergens in m'n hoofd zit het idee dat da al ne keer of 2 gebeurt is
Dude87 zei:in de ruit nognie, onder men wielen wel een beest of 5,6 ongeveer
