Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
cram zei:3 uur obscure the aftermath op psp gespeeld (gekocht via psp store)
blijkt dat ding niet te saven.Er is geen save funkte en het save ook niet automatisch.
3 uur verniet puzzels opgelost.
Hekje# zei:Lees de handleiding dan he.
Roald zei:Wijsbegeerte. Dat vak heeft totaal geen nut in mijn richting en toch krijg ik hetDaarnaast merk ik nu wel op dat al die filosofen zo maar zeiden:"Ik denk ...". Waarop de andere reageerde:"Ja maar, volgens mij is het zo!". Zo kan iedereen wel dingen beweren
![]()
Furon zei:Tijdelijk terug m'n 17" monitor aan het gebruiken omdat de backlight van mijn 22" sinds vandaag nu helemaal fubar'd is. Azo'n prehistorisch klein scherm zeg.
Glimlach (hopelijk...): morgen leveren ze -normaal gezien- mijn 24".![]()

squan zei:Al 13u aan 't werk, en counting...
Zit hier op 50m van Music For Life, maar deadlines hebben voorrang helaas... Fak wat wil graag terug student zijn.
squan zei:Al 13u aan 't werk, en counting...
Zit hier op 50m van Music For Life, maar deadlines hebben voorrang helaas... Fak wat wil graag terug student zijn.

a143290 zei:Al een hele dag slecht gezind zonder een echte reden... Gevolg: Moeder slecht gezind omdat ik "er niet over wil praten" ... ja se -__-
Tha_nOn zei:als sveltessword zat ge hier toch al een tijdje
en ik ben compleet onbekend voor u *pff*
das pas een ergernis van vandaag!
mijn 2de reply was imo wel verhelderend genoeg, maar goed tspijt me, zal me int vervolg bedienen van smileys
(want ik heb ook helemaal niet de bedoeling uit de hoogte te doen, maar ik probeer mijn smileys te limiteren gezien ik daar vroeger ook commentaar op kreeg, tis ook nooit goed)
edit: trouwens bram, ik heb het even nagekeken om te zien of ik me niet vergistte ^^, ik heb hier wel degelijk pm's van u zitten(van 2006) dus ge kent mij/mijn posts wel (zelfs van zwammeuh)

Nog iemand die dit voor heeft of gehad heeft?maximvdb zei:Gemoet me uwe neus ook nergens tegen zitten^^
