Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

a143290

Legacy Member
Al een hele dag slecht gezind zonder een echte reden... Gevolg: Moeder slecht gezind omdat ik "er niet over wil praten" ... ja se -__-

cram

Legacy Member
cram zei:
3 uur obscure the aftermath op psp gespeeld (gekocht via psp store)
blijkt dat ding niet te saven.Er is geen save funkte en het save ook niet automatisch.
3 uur verniet puzzels opgelost.

Ha gevonden blijkbaar moet je naar een zwart ding dat ergens op de muur hangt gaan om te saven.
Is dat effe een duidelijk savepunt zeg.:ironic:

Furon

Legacy Member
Tijdelijk terug m'n 17" monitor aan het gebruiken omdat de backlight van mijn 22" sinds vandaag nu helemaal fubar'd is. Azo'n prehistorisch klein scherm zeg. :(
Glimlach (hopelijk...): morgen leveren ze -normaal gezien- mijn 24". :woohoo:

De SkeEvN

Legacy Member
vandaag papieren gaan tekenen voor ons huis en burin die er zeker ging zijn.. wie is er niet, jup de burin
hopelijk komt ze dan zoals ze zegt morgen -_-

den dag haddik liever anders zien eindigen gvd

Stanley318

Legacy Member
1 of ander voos verbouwprogramma, vinden ze daar een nest muizen in de kast, begint die kerel te roepen gelijk nen achterlijke "stamp ze dood!!"
als ik dien ooit tegekom zal ik hem ook is wa stampe geve, achterlijke lul.

cram

Legacy Member
De kwaliteit van digitaal tv dat de laatste tijd word verzonden.
Kan je even goed een filmpje van youtube bekijken heeft de zelfde blokkjespatroon.

freakykiller

Legacy Member
Roald zei:
Wijsbegeerte. Dat vak heeft totaal geen nut in mijn richting en toch krijg ik het :wtf: Daarnaast merk ik nu wel op dat al die filosofen zo maar zeiden:"Ik denk ...". Waarop de andere reageerde:"Ja maar, volgens mij is het zo!". Zo kan iedereen wel dingen beweren :sop:

Captain Obvious, dat is nu eenmaal filosoferen
Furon zei:
Tijdelijk terug m'n 17" monitor aan het gebruiken omdat de backlight van mijn 22" sinds vandaag nu helemaal fubar'd is. Azo'n prehistorisch klein scherm zeg. :(
Glimlach (hopelijk...): morgen leveren ze -normaal gezien- mijn 24". :woohoo:

Ik zit nog op een 15" scherm, nixke prehistorisch :tongue: :p

squan

Legacy Member
Al 13u aan 't werk, en counting...

Zit hier op 50m van Music For Life, maar deadlines hebben voorrang helaas... Fak wat wil graag terug student zijn.

BlaDe

Legacy Member
squan zei:
Al 13u aan 't werk, en counting...

Zit hier op 50m van Music For Life, maar deadlines hebben voorrang helaas... Fak wat wil graag terug student zijn.

join the club.

Carrion

Legacy Member
squan zei:
Al 13u aan 't werk, en counting...

Zit hier op 50m van Music For Life, maar deadlines hebben voorrang helaas... Fak wat wil graag terug student zijn.

dan toch nie in deze periode :p

Hondengans

Legacy Member
a143290 zei:
Al een hele dag slecht gezind zonder een echte reden... Gevolg: Moeder slecht gezind omdat ik "er niet over wil praten" ... ja se -__-

Hmm, zo herkenbaar vandaag, must be something in the air.. Net goed filmke opgezet en de fut zit er weer wat in alleszins.

DaMasta

Legacy Member
Tha_nOn zei:
als sveltessword zat ge hier toch al een tijdje

en ik ben compleet onbekend voor u *pff*

das pas een ergernis van vandaag!

mijn 2de reply was imo wel verhelderend genoeg, maar goed tspijt me, zal me int vervolg bedienen van smileys
(want ik heb ook helemaal niet de bedoeling uit de hoogte te doen, maar ik probeer mijn smileys te limiteren gezien ik daar vroeger ook commentaar op kreeg, tis ook nooit goed)


edit: trouwens bram, ik heb het even nagekeken om te zien of ik me niet vergistte ^^, ik heb hier wel degelijk pm's van u zitten(van 2006) dus ge kent mij/mijn posts wel (zelfs van zwammeuh)

Ge zijt nog altijd bekend bij mij ze :p

Bram

Legacy Member
Klein puistje in menne neus. Godverdomme nu doet da constant zeer alsek mee m'n neus ergens tegen zit.

wouter_dc

Legacy Member
Mobistar - Temp Music da mijn gratis sms'en heeft afgepakt :( Nog iemand die dit voor heeft of gehad heeft?
Laatste herlaadbeurten waren op 9/12: toen kreeg ik 300 berichten. Dan 21/12 herladen voor 15€, wat zou resulteren in 5000 berichten. Vandaag check ik belwaarde, alle gratis berichten waren weg en ik moet betalen voor mijn sms'jes.. :/
Morgen eens naar de Mobistar winkel gaan, maar iemand een idee of hier iets aan gedaan gaat worden of niet?
Beloven doen ze genoeg, dus ze kunnen het maar beter nakomen...

Bram

Legacy Member
maximvdb zei:
Gemoet me uwe neus ook nergens tegen zitten :unsure:^^

maja, ik slaap op menne buik, dus gegarandeerd da ik mee m'n neus dan wel eens tegen m'n kussen bots. En nu doet da pijn :cry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan